Ja dat werkte zo goed dat er revoluties kwamen met dit als gevolg. Echt een goede duurzame oplossing.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is het enige dat daar werkt, maar wij vinden dat natuurlijk geen goed idee met zijn allen.
Het is erg genoeg dat dictaturen beter werkten dan mensen vrijheid en democratie geven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:34 schreef luxerobots het volgende:
Het Midden-Oosten was een stuk veiliger voor christenen toen er nog geen vrijstaten maar nog gewoon ouderwetse dictaturen waren.
Taqiyya kende je toch wel?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:37 schreef waxmask het volgende:
Bij elk conflict leer ik wel weer wat nieuws. Voor ISIS wist ik deze termen niet:
Yezidi
Taqiyya
Takfir
EN weer wat meer geleerd over de Sjieten, soenieten , al-quada.
Onze vrienden Gaddafi en Mubarak hebben het toch best een poosje uitgehouden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat werkte zo goed dat er revoluties kwamen met dit als gevolg. Echt een goede duurzame oplossing.
Niet dat ik weet. Voorheen spraken we van Dhimi's. Maar een maand geleden (ofzo) kwam daar Taqiyya bij. Maar zal vast al langer bestaan die term.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
Het échte nieuws van deze avond komt trouwens uit Spanje. Eindelijk een reactie van de opperbaas zelf over de Zwarte Pieten-hetze: Sintnicolaas: verwijt mezelf niets
Als het westen zijn steun niet had ingetrokken, waren ze er nu nog. Assad is wat dat betreft slimmer, Putin is een meer betrouwbare vriend.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef Martinello het volgende:
[..]
Onze vrienden Gaddafi en Mubarak hebben het toch best een poosje uitgehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |