Dat lachje van Kneef ook altijd. hrumpf hrumpfquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:49 schreef alors het volgende:
[..]
Die ongemakkelijke houding van Kneef
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:50 schreef Karina het volgende:
Knevel vindt dit muziek van de duivel.
Dartenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Is er een marginalere sport dan schaatsen eigenlijk?
Meh ik ben na 3 afleveringen afgehaakt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:51 schreef marcodej het volgende:
Dit boeit niemand. Ik kijk ondertussen The Leftovers. Dat is goed.
Alle wintersporten zijn marginaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Is er een marginalere sport dan schaatsen eigenlijk?
Valt mee hoor bij de "moderne"EO. Die hebben alle muziekstijlen overgenomen maar dan met de juiste teksten voor de achterban. Er is zelfs Deathmetal op de EO jongeren dag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:50 schreef Karina het volgende:
Knevel vindt dit muziek van de duivel.
Ik heb de eerste aflevering binnen, moet ik kijken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:51 schreef marcodej het volgende:
Dit boeit niemand. Ik kijk ondertussen The Leftovers. Dat is goed.
Mooi gezegd Rensketwitter:renzeklamer twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 05:44:17Het is droevig fascinerend als juist mensen die alle dromen van de wereld hebben bereikt, liever uit het leven stappen.. #RobinWilliams reageer retweet
Net aflevering 1 gehad. Een aflevering lijkt 3 uur te duren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh ik ben na 3 afleveringen afgehaakt.
Renske is gelukkig op zijn hoogtepunt gestopt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:52 schreef tralalala het volgende:
Mooi gezegd Rensketwitter:renzeklamer twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 05:44:17Het is droevig fascinerend als juist mensen die alle dromen van de wereld hebben bereikt, liever uit het leven stappen.. #RobinWilliams reageer retweet
Ik snap er nog geen reet van, maar ik vond het wel goed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste aflevering binnen, moet ik kijken?
Falko...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoe zou het zijn met Falco Zandstra zijn?
dominee waarschijnlijk in zijn gevalquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vooral als de pastoor in een geile bui is
Nogmaals: hervormden en protestanten kennen geen pastoors.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vooral als de pastoor in een geile bui is
Zag em al voorbij komen op HBO, maar wacht tot seizoen is afgelopen. The Knick is daar ook net begonnen en de trailer zag er wel interessant uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik snap er nog geen reet van, maar ik vond het wel goed.
Kruis erin beukenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
dominee waarschijnlijk in zijn geval
Wel pastors.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nogmaals: hervormden en protestanten kennen geen pastoors.
Omdat die chick ook een broer heeft denk ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:56 schreef tralalala het volgende:
Bokko is die chick toch? Waarom moet hij tegen die chick?
Haar broerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:56 schreef tralalala het volgende:
Bokko is die chick toch? Waarom moet hij tegen die chick?
Wel een beetje een Agema voorhoofd...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:56 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dochter van Andries
[ afbeelding ]
Alles voor het eigen gewin.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Paar kindjes gebruiken als menselijk schild
Zo'n satéstokje valt niet moeilijk omver te beukenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die kerel komt de Schilderswijk morgen niet meer levend uit denk ik.
Allah akbarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou zelfs zijn eigen dochter verkopen aan Boko Haram
Dat vindt Webschip niet goed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:57 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Johan Derksen moet morgen maar eens langskomen.
Daar zijn slechts 3 marokkaantjes voor nodig in plaats van 5.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo'n satéstokje valt niet moeilijk omver te beuken
En na afloop op de foto met Knevel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:58 schreef tralalala het volgende:
Beter doen we een KvdB-meet, waarschijnlijk ook minimaal net zoveel eten en drank als bij VI-Oranje maar dan gratis.
Zou Webschip familie zijn van Gijsbert van den Brink?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat vindt Webschip niet goed.
Lekker boeiendquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat vindt Webschip niet goed.
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:58 schreef tralalala het volgende:
Beter doen we een KvdB-meet, waarschijnlijk ook minimaal net zoveel eten en drank als bij VI-Oranje maar dan gratis.
Dit klinkt als een aanbieding van de PLUS.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:58 schreef Latert het volgende:
[..]
Daar zijn slechts 3 marokkaantjes voor nodig in plaats van 5.
Verknipt, maar niet besneden...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:56 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dochter van Andries
[ afbeelding ]
En met die slaapbaasquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En na afloop op de foto met Knevel.
Tijs heeft daar geen problemen mee. Die zit nu al weer op de fiets.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Alleen moet je dan om middernacht uit Hilversum zien te komen.
Autoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Alleen moet je dan om middernacht uit Hilversum zien te komen.
Ik doe niet aan meets.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:58 schreef tralalala het volgende:
Nee, Webschip houdt van wereldse zaken, zoals de NWS-slowchat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Webschip familie zijn van Gijsbert van den Brink?
Wel net zoveel, maar de catering bij de EO levert alleen droge hosti's en wijn. En op feestdagen vis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:58 schreef tralalala het volgende:
Onbeperkt vis zelfs. Schijnen ze een mannetje voor te hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wel net zoveel, maar de catering bij de EO levert alleen droge hosti's en wijn. En op feestdagen vis.
De VARA was wel altijd leuk met DWDD en PenW. Hoewel ik nog alleen op de oude locatie uitzendingen heb bijgewoond. Je kreeg één drankbon, maar verder stond er ook genoeg goedkope wijn wat je zo kon pakken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:58 schreef tralalala het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |