In essentie ben ik het met je eens dat Van Aartsen feitelijk weinig te verwijten valt. Maar de eerste 'ISIS'-demonstratie was aangekondigd als een demonstratie omtrent Gaza. Die anti-ISIS-demonstratie was daadwerkelijk een een anti-Islam demonstratie en de reden dat die demonstratie nooit goedgekeurd zou worden is wat er uiteindelijk gebeurd, namelijk een 'tegendemonstratie' (wat figuren die daar naartoe gingen) van moslims die massaal in die wijk wonen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk om het in de schoenen van Van Aartsen te schuiven. Hij heeft een vergunning verstrekt aan een pro-Nederland demonstratie. Hierna ging ISIS illegaal protesteren. Wat kan je dan meer doen dan politie en ME inzet.
Echt gehersenspoeld die gast ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat die Arnoud van Doorn binnenkort een keertje zegt dat het allemaal een experiment was en dat hij wilde infiltreren in de moslimwereld. Ik vind zijn moslim-fanatisme zorgwekkende en ziekelijke vormen aannemen.
Als je dom, populistisch geneuzel en het intrappen van open deuren spijkers op koppen slaan vindt, kan ik niet anders dan je gelijk geven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij slaat nogal wat spijkers op de kop vanavond.
uuuuuhhhooooquote:
Jij veroordeelt al mensen voor ze hun mond überhaupt open hebben getrokken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je dom, populistisch geneuzel en het intrappen van open deuren spijkers op koppen slaan vindt, kan ik niet anders dan je gelijk geven.
Tijdens de uitzending al? Dat stoort wel enorm....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil kletsen met Renske terug. En wel nu.
Ik ben het niet eens met je Guus. De Mos spreekt vanuit zijn hart, een geboren leider.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je dom, populistisch geneuzel en het intrappen van open deuren spijkers op koppen slaan vindt, kan ik niet anders dan je gelijk geven.
Zou ik geen enkel probleem vinden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tijdens de uitzending al? Dat stoort wel enorm....
Nee, maar kom vooral met nog meer zinloze ad hominems om je pohi verder te sieren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij veroordeelt al mensen voor ze hun mond überhaupt open hebben getrokken.
Eens. Ik denk dat ggmm hetzelfde zou zeggen als hij hier was.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef luxerobots het volgende:
Pari zag ik ook al bij Nieuwsuur. Het is natuurlijk erg wat haar familie, groep overkomt. Maar ze heeft natuurlijk geen objectieve en intelligente kijk op het geheel.
Ik voel dat jij Giro 555 af wil schaffen. Klopt dit?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef danos het volgende:
Het hele middenoosten is verrot mevrouw, wie gooit die lucifers in de oliebronnen om hier mee af te rekenen zodat ze lekker bij Malawi, Ethiopie etc. aan kunnen sluiten. En wij lekker jaarlijks ons 555 schuldgevoel af kunnen kopen.
Ga eens wat filmpjes kijken over wat er gebeurd in Den Haag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Volgens mij wordt de boel veeeel groter gemaakt dan dat het is.
Niet echt. ISIS is het absolute kwaad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Volgens mij wordt de boel veeeel groter gemaakt dan dat het is.
De PVV heeft echt nog wel beroerdere kamerleden gehad dan De Mos. Eentje zit er nog steeds en luistert naar de naam Dion Graus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met je Guus. De Mos spreekt vanuit zijn hart, een geboren leider.
GGMM zou zeggen:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens. Ik denk dat ggmm hetzelfde zou zeggen als hij hier was.
Nee, niet die schaatser.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent toch Mark Tuitert, de schaatser?
Dat is ook een baas.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De PVV heeft echt nog wel beroerdere kamerleden gehad dan De Mos. Eentje zit er nog steeds en luistert naar de naam Dion Graus.
Ja, vervangen voor Giro 666quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voel dat jij Giro 555 af wil schaffen. Klopt dit?
Volgens mij nog altijd het tweede.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gooit de EU al wat hulpspullen of laten we dat de vs alleen doen?
Mijn hemel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM zou zeggen:
Zo
Kan gebeuren
Jammer
Frankrijk en Engeland ook toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij nog altijd het tweede.
Of Uh, okéquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM zou zeggen:
Zo
Kan gebeuren
Jammer
Ja hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou ik geen enkel probleem vinden.
Maar ik bedoelde natuurlijk iets anders, maar dat snapte je ook wel, kwajongen!
gebeurtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga eens wat filmpjes kijken over wat er gebeurd in Den Haag.
Kan je ook nog even zeggen dat er niemand lachte want dan heb ik nog een leuke comeback.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Nee, niet die schaatser.
Daarom is hij nooit geslaagd als caberetier.
Niet die schaatser.
Dion zal wel beste vriendjes zijn met Geert.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De PVV heeft echt nog wel beroerdere kamerleden gehad dan De Mos. Eentje zit er nog steeds en luistert naar de naam Dion Graus.
Wat weet Graus toch van Wilders waarmee hij hem kan chanteren? Dat kan toch de enige reden zijn dat hij er nog steeds zit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prima Elfletterig, ik heb niks te klagen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hoorAlles goed met je verder?
Nee, dit was Nederlands 4 vwoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er is nog iets blijven hangen van je Latijnse les in 2 vwo?
Wat moeten ze dan? Mark Tuitert in beeld nemen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Kenju het volgende:
Heerlijk tactvol, KvdB weer, dat vrouwtje in beeld nemen en ondertussen die beelden afspelen...
En er moest ook niemand lachen, en laten we dat vooral zo houden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je ook nog even zeggen dat er niemand lachte want dan heb ik nog een leuke comeback.
En er lachte niemand, en laten we dat zo houden, dames en heren!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je ook nog even zeggen dat er niemand lachte want dan heb ik nog een leuke comeback.
Maar ik wel! HAHAHAHAquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En er moest ook niemand lachen, en laten we dat vooral zo houden.
Dat is evident.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dion zal wel beste vriendjes zijn met Geert.
Dat wel, maar ik denk dat er over de aantallen doden door ISIS wel veel wordt gelogen. Ik heb beelden van enkele massaexecuties van jonge mannen gezien, maar van een grootschalige genocide die nu gaande zou zijn hebben we niets gezien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet echt. ISIS is het absolute kwaad.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef luxerobots het volgende:
Mark Tuitert doet het prima op de gemiddelde kringverjaardag.
De Tafel van Keesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef Zipportal het volgende:
Tuitert is wel wat voor de Tafel van Kees.
Verdedigt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De vs verdedigd ook alleen zijn eigen belangen.
Ja en het is augustus. Opkanjeren van mijn beeldscherm. Met je emokapsel.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet echt. ISIS is het absolute kwaad.
En altijd een gitaar bij mochten er vervelende stiltes vallen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef luxerobots het volgende:
Mark Tuitert doet het prima op de gemiddelde kringverjaardag.
Hij werd iedere keer afgekaptquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Jammer dat we de mening van Rob Geus niet horen.
Oh, sorry.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, niet die schaatser.
Niet die schaatser.
Daar komen alleen bondgenoten van Steven ten Have.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef Zipportal het volgende:
Tuitert is wel wat voor de Tafel van Kees.
tquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De vs verdedigd ook alleen zijn eigen belangen.
En er moest ook niemand lachen, dus laten we dat vooral zo houden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, niet die schaatser.
Niet die schaatser.
Geen idee. Het kan ook omdat hij gewoon loyaal aan Wilders is en nogal excentriek is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef Martinello het volgende:
[..]
Wat weet Graus toch van Wilders waarmee hij hem kan chanteren? Dat kan toch de enige reden zijn dat hij er nog steeds zit.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb opeens een briljant idee voor de nieuwe single van Dries Roelvink, geen crisis waar isis.
En hij heeft de melodie al.
Maar ik wel! HAHAHAHAquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En er moest ook niemand lachen, dus laten we dat vooral zo houden.
Die houdt ook van kringverjaardagen en borrelpraat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef KingRoland het volgende:
Karina heeft toch een zwak voor tuitert?
En dan? Dan is het land weer onbestuurbaar en rijp voor een nieuwe IS, perpetuum mobile ken je die?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:32 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Natuurlijk wat Tuitert zegt is enigszins naïef. Aan de andere kant is het ook waanzin dat dit zo lang moet duren, terwijl alle signalen wel degelijk duiden op een genocide. Een VN leger zou relatief gemakkelijk de vloer met IS aanvegen.
Nou iddquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Als je dit geen genocide kan noemen, wat is dan wel een genocide...
Dit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Als je dit geen genocide kan noemen, wat is dan wel een genocide...
Je zou de Yezidi kunnen beschermen, je hoeft het land niet te bezetten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:33 schreef danos het volgende:
[..]
En dan? Dan is het land weer onbestuurbaar en rijp voor een nieuwe IS, perpetuum mobile ken je die?
Timmerfrans is te druk met dat Australische sletje batsen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Timmermans wil er niks mee te maken hebben
Vast, maar dan kan de boel nog wel flink worden opgeblazen door bijvoorbeeld Yezidi's...die verdreven zijn uit hun huizen, of bijvoorbeeld de media en de politiek...quote:
Is in dit geval misschien verstandiger dan in Den Haag de straat opgaan voor een protest...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:34 schreef Specularium het volgende:
Twitter en Facebook gaan dit oplossen.
En ook niet de RTLNeger....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:35 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Robin Williams, dat is niet die zanger, voor alle duidelijkheid.
Ik heb nog niks gehad hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een fotootje genomen van haar pagina en naar een goede vriend gestuurd.
Hoeveel retweets vanochtend?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Laten we het over belangrijkere zaken hebben.
Rust in vrede Robbie![]()
Nog niets gekregenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Echt bizar, zo veel slechte grappen hierover. Zelfs tot het niveau dat Robbie Williams dood werd gewenst. De man is 40 en net vader geworden. Leuk ja, als zo'n man dan dood neervalt en een vrouw en kind achterlaat. Leuk om mensen zoiets toe te wensen.quote:
Ow ja. Alleen voor mannen dus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent een goede vriendin.
Ik heb liever foto's van haar hoofd, snap je dat lieverd?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
#marcodejsnoertKerckhoffsdemondkudosquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:35 schreef marcodej het volgende:
Twitter lost alle problemen op.
Ik heb Ray Kerckhoffs de mond gesnoerd, dat was alvast 1 probleem.
Robbie werd helemaal niet doodgewenst.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt bizar, zo veel slechte grappen hierover. Zelfs tot het niveau dat Robbie Williams dood werd gewenst. De man is 40 en net vader geworden. Leuk ja, als zo'n man dan dood neervalt en een vrouw en kind achterlaat. Leuk om mensen zoiets toe te wensen.
Overal moet je grappen over kunnen maken. Ik raak hier niemand mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt bizar, zo veel slechte grappen hierover. Zelfs tot het niveau dat Robbie Williams dood werd gewenst. De man is 40 en net vader geworden. Leuk ja, als zo'n man dan dood neervalt en een vrouw en kind achterlaat. Leuk om mensen zoiets toe te wensen.
Jezus wat ben jij toch een zuurpruim.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een fotootje genomen van haar vagina en naar een goede vriend gestuurd.
Leg uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb liever foto's van haar hoofd, snap je dat lieverd?
Exact 0, misschien had ik er een foto bij moeten plaatsen.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:
Maar er hoeft maar iets te gebeuren (ISIS) en al die westerse normen en waarden worden meteen weggekieperd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onze eigen Willem van Hanegem.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij toch een zuurpruim.
Of van jouw hoofd natuurlijk, hahaquote:
Daar heb je er al genoeg vanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Of van jouw hoofd natuurlijk, haha
Als die kutkinderen er niet in hadden gezeten wel... Kijk hem voor de grap maar eens terug. Zowaar nog irritanter dan de Jurrasic Park kids... (lijken ze we op)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
Jumanji was best een leuke film.
Knevel heeft even illegaal zitten downloaden vanmiddag.quote:
Ik ben wel verwend jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar heb je er al genoeg van![]()
![]()
Is het een klein klef groepje of is het een liefdevolle christengroep?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Als je leuke berichtjes van johannes wil ontvangen moet je onze whatsapp groep joinen.
Mani en ik zijn liefdevolle christenen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het een klein klef groepje of is het een liefdevolle christengroep?
Bent u Bas van Toor?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als die kutkinderen er niet in hadden gezeten wel... Kijk hem voor de grap maar eens terug. Zowaar nog irritanter dan de Jurrasic Park kids... (lijken ze we op)
Hoeveel mensen zitten erin?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Als je leuke berichtjes van johannes wil ontvangen moet je onze whatsapp groep joinen.
Wax wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niemand in dit topic is zo oud dat ze dat nog kennen.
Als het dat laatste is pas ik, dat ken ik al genoeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag dat van God?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Knevel heeft even illegaal zitten downloaden vanmiddag.
Toch is het smakeloos. En dat mag ik dan weer vinden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Overal moet je grappen over kunnen maken. Ik raak hier niemand mee.
Af en toe maken we een kring.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, maar die mensen wensen Robbie Williams niet dood. Het is gewoon satire.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch is het smakeloos. En dat mag ik dan weer vinden.
nanu nanuquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mork en Mindy?
Hahaha ja dat ken ik nog wel ja.
Maar ik heb hem hier niet doodgewenst zien worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel grappig, gedurende een aflevering van KVDB positioneert Elfletterig zeer weer als buitenbeentje. Ben je vroeger gepest?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
alleen voor het haarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Die meneer gebruikt geen alpecin, da's duidelijk.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Die meneer gebruikt geen alpecin, da's duidelijk.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Pic van Johannes ontvangen. Wat een baas.
Niet in beeld nemen en dat fragment gewoon in full screen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan? Mark Tuitert in beeld nemen?
twitter:MinPres twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 23:39:58Ik neem pas stelling over #StopYezidiGenocide als ik de mening van #TeamJohannes weet, mensen. reageer retweet
Welke heb jij allemaal? Zullen we ruilen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb ik niet gezien. Ik was eerlijk gezegd helemaal niet zo een fan verder. Ergerde me een beetje aan die man.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik vond zijn laatste Sitcom wel heel erg slecht en hij zag er ook best slecht uit.
Robin was natuurlijk meer mainstream bekend bij jan met de pet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Toch vind ik de aandacht voor de dood van Robin Williams wat overdreven als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Philip Seymour Hoffman, die toch wel een tikkeltje groter was en veel meer kwaliteitsfilms nalaat.
Jawel. Dat heb ik vandaag wél zien gebeuren. En dat is dus ook waartegen ik ageer. Ik vind het misselijkmakend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar die mensen wensen Robbie Williams niet dood. Het is gewoon satire.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
twitter:MinPres twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 23:39:58Ik neem pas stelling over #StopYezidiGenocide als ik de mening van #TeamJohannes weet, mensen. reageer retweet
Triest dat je hier nu Mark Rutte doodwenst.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
Bek dicht, Antoine.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef Webschip het volgende:
Het wordt weer tijd voor een zwarte pieten discussie. Dat gaat ergens over.
Ik ruil geen pics, sorry.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Welke heb jij allemaal? Zullen we ruilen?
Samen in Patch Adems, nietwaar?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Toch vind ik de aandacht voor de dood van Robin Williams wat overdreven als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Philip Seymour Hoffman, die toch wel een tikkeltje groter was en veel meer kwaliteitsfilms nalaat.
#steunhaaractietwitter:MarcvdLinden twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 23:40:15Intense oproep van yezidi-meisje bij #knevelvdbrink #kvdb verdient extra aandacht. Steun haar actie https://t.co/5qA5DmAbjK reageer retweet
Het is sowieso overdreven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Is dit echt? nee toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
Als Marc v/d Linden achter je staat sta je in ieder geval altijd in de schaduw.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]#steunhaaractietwitter:MarcvdLinden twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 23:40:15Intense oproep van yezidi-meisje bij #knevelvdbrink #kvdb verdient extra aandacht. Steun haar actie https://t.co/5qA5DmAbjK reageer retweet
Daar heb je gelijk in, maar de laatste topfilms van Williams zijn al +20 jaar geleden. Over de doden niets dan goed, maar hij wordt vandaag nogal wat groter gemaakt dan hij de afgelopen jaren was.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Robin was natuurlijk meer mainstream bekend bij jan met de pet.
Beman de harpoenen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]#steunhaaractietwitter:MarcvdLinden twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 23:40:15Intense oproep van yezidi-meisje bij #knevelvdbrink #kvdb verdient extra aandacht. Steun haar actie https://t.co/5qA5DmAbjK reageer retweet
Nee hoor. Ik leg me erbij neer dat sommige users liever grijze muis zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet zo hard, anders heb ik die nare elfletterig weer achter me aan.
Zijn zus Jennifer Hoffman zie ik toch lieverquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ligt eraan waar de zon staat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als Marc v/d Linden achter je staat sta je in ieder geval altijd in de schaduw.
Zelfde strekkingquote:
twitter:MinPres twitterde op maandag 11-08-2014 om 22:02:18‘Australië en NL willen terug naar crashsite zodra omstandigheden veilig zijn. Onze landen zijn verbonden in rouw.’ http://t.co/dRy2bF4iK7 reageer retweet
Als Marc v/d Linden achter me zou staan, zou ik keihard wegrennen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als Marc v/d Linden achter je staat sta je in ieder geval altijd in de schaduw.
Van gehoord, maar helaas nog niet gezien. Zal e'm binnenkort eens opzoeken.quote:
of Tijs?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:46 schreef marcodej het volgende:
Ok Alors, zeg het maar: Tuitert of Tom?
Ik heb gehuild bij de dood van opa Albert...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zijn zus Jennifer Hoffman zie ik toch liever![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon weglopen zou hetzelfde effect hebben denk ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Marc v/d Linden achter me zou staan, zou ik keihard wegrennen.
Ik zou Renske doen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:46 schreef marcodej het volgende:
#neverforgetquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zijn zus Jennifer Hoffman zie ik toch liever![]()
Tomquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:46 schreef marcodej het volgende:
What a story Mani!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:47 schreef Mani89 het volgende:
Oh how interesting Mark, anyway hows your sex life?
De laatste keer dat hij zijn Kinder Bueno gebruikt heeft bedoel je?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:47 schreef Mani89 het volgende:
Oh how interesting Mark, anyway hows your sex life?
Heb je een probleem met Alba?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik kan maar niet wennen aan je nieuwe UI, Johannes.
Nee, maar ik ben je oude UI gewend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je een probleem met Alba?![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij krijgt exclusieve pics (op een paar uitzonderingen na).
Don't believe the hypequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
#StopYezidiGenocide is inmiddels doorgedrongen tot de trending topics op Twitter.
Daar heb je maar honderd tweets voor nodig toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
#StopYezidiGenocide is inmiddels doorgedrongen tot de trending topics op Twitter.
Nou hebben de Keyboard Warriors toch weer mooi gefixed. IS(IS) zal nu wel in zijn broek poepen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |