Wat weet Graus toch van Wilders waarmee hij hem kan chanteren? Dat kan toch de enige reden zijn dat hij er nog steeds zit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De PVV heeft echt nog wel beroerdere kamerleden gehad dan De Mos. Eentje zit er nog steeds en luistert naar de naam Dion Graus.
Prima Elfletterig, ik heb niks te klagen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hoorAlles goed met je verder?
Nee, dit was Nederlands 4 vwoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er is nog iets blijven hangen van je Latijnse les in 2 vwo?
Wat moeten ze dan? Mark Tuitert in beeld nemen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Kenju het volgende:
Heerlijk tactvol, KvdB weer, dat vrouwtje in beeld nemen en ondertussen die beelden afspelen...
En er moest ook niemand lachen, en laten we dat vooral zo houden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je ook nog even zeggen dat er niemand lachte want dan heb ik nog een leuke comeback.
En er lachte niemand, en laten we dat zo houden, dames en heren!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je ook nog even zeggen dat er niemand lachte want dan heb ik nog een leuke comeback.
Maar ik wel! HAHAHAHAquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En er moest ook niemand lachen, en laten we dat vooral zo houden.
Dat is evident.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dion zal wel beste vriendjes zijn met Geert.
Dat wel, maar ik denk dat er over de aantallen doden door ISIS wel veel wordt gelogen. Ik heb beelden van enkele massaexecuties van jonge mannen gezien, maar van een grootschalige genocide die nu gaande zou zijn hebben we niets gezien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet echt. ISIS is het absolute kwaad.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef luxerobots het volgende:
Mark Tuitert doet het prima op de gemiddelde kringverjaardag.
De Tafel van Keesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef Zipportal het volgende:
Tuitert is wel wat voor de Tafel van Kees.
Verdedigt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De vs verdedigd ook alleen zijn eigen belangen.
Ja en het is augustus. Opkanjeren van mijn beeldscherm. Met je emokapsel.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet echt. ISIS is het absolute kwaad.
En altijd een gitaar bij mochten er vervelende stiltes vallen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef luxerobots het volgende:
Mark Tuitert doet het prima op de gemiddelde kringverjaardag.
Hij werd iedere keer afgekaptquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Jammer dat we de mening van Rob Geus niet horen.
Oh, sorry.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, niet die schaatser.
Daarom is hij nooit geslaagd als caberetier.
Niet die schaatser.
Daar komen alleen bondgenoten van Steven ten Have.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef Zipportal het volgende:
Tuitert is wel wat voor de Tafel van Kees.
tquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De vs verdedigd ook alleen zijn eigen belangen.
En er moest ook niemand lachen, dus laten we dat vooral zo houden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, niet die schaatser.
Daarom is hij nooit geslaagd als caberetier.
Niet die schaatser.
Geen idee. Het kan ook omdat hij gewoon loyaal aan Wilders is en nogal excentriek is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef Martinello het volgende:
[..]
Wat weet Graus toch van Wilders waarmee hij hem kan chanteren? Dat kan toch de enige reden zijn dat hij er nog steeds zit.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb opeens een briljant idee voor de nieuwe single van Dries Roelvink, geen crisis waar isis.
En hij heeft de melodie al.
Maar ik wel! HAHAHAHAquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En er moest ook niemand lachen, dus laten we dat vooral zo houden.
Die houdt ook van kringverjaardagen en borrelpraat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef KingRoland het volgende:
Karina heeft toch een zwak voor tuitert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |