In essentie ben ik het met je eens dat Van Aartsen feitelijk weinig te verwijten valt. Maar de eerste 'ISIS'-demonstratie was aangekondigd als een demonstratie omtrent Gaza. Die anti-ISIS-demonstratie was daadwerkelijk een een anti-Islam demonstratie en de reden dat die demonstratie nooit goedgekeurd zou worden is wat er uiteindelijk gebeurd, namelijk een 'tegendemonstratie' (wat figuren die daar naartoe gingen) van moslims die massaal in die wijk wonen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk om het in de schoenen van Van Aartsen te schuiven. Hij heeft een vergunning verstrekt aan een pro-Nederland demonstratie. Hierna ging ISIS illegaal protesteren. Wat kan je dan meer doen dan politie en ME inzet.
Echt gehersenspoeld die gast ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat die Arnoud van Doorn binnenkort een keertje zegt dat het allemaal een experiment was en dat hij wilde infiltreren in de moslimwereld. Ik vind zijn moslim-fanatisme zorgwekkende en ziekelijke vormen aannemen.
Als je dom, populistisch geneuzel en het intrappen van open deuren spijkers op koppen slaan vindt, kan ik niet anders dan je gelijk geven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij slaat nogal wat spijkers op de kop vanavond.
uuuuuhhhooooquote:
Jij veroordeelt al mensen voor ze hun mond überhaupt open hebben getrokken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je dom, populistisch geneuzel en het intrappen van open deuren spijkers op koppen slaan vindt, kan ik niet anders dan je gelijk geven.
Tijdens de uitzending al? Dat stoort wel enorm....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil kletsen met Renske terug. En wel nu.
Ik ben het niet eens met je Guus. De Mos spreekt vanuit zijn hart, een geboren leider.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je dom, populistisch geneuzel en het intrappen van open deuren spijkers op koppen slaan vindt, kan ik niet anders dan je gelijk geven.
Zou ik geen enkel probleem vinden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tijdens de uitzending al? Dat stoort wel enorm....
Nee, maar kom vooral met nog meer zinloze ad hominems om je pohi verder te sieren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij veroordeelt al mensen voor ze hun mond überhaupt open hebben getrokken.
Eens. Ik denk dat ggmm hetzelfde zou zeggen als hij hier was.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef luxerobots het volgende:
Pari zag ik ook al bij Nieuwsuur. Het is natuurlijk erg wat haar familie, groep overkomt. Maar ze heeft natuurlijk geen objectieve en intelligente kijk op het geheel.
Ik voel dat jij Giro 555 af wil schaffen. Klopt dit?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef danos het volgende:
Het hele middenoosten is verrot mevrouw, wie gooit die lucifers in de oliebronnen om hier mee af te rekenen zodat ze lekker bij Malawi, Ethiopie etc. aan kunnen sluiten. En wij lekker jaarlijks ons 555 schuldgevoel af kunnen kopen.
Ga eens wat filmpjes kijken over wat er gebeurd in Den Haag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Volgens mij wordt de boel veeeel groter gemaakt dan dat het is.
Niet echt. ISIS is het absolute kwaad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Volgens mij wordt de boel veeeel groter gemaakt dan dat het is.
De PVV heeft echt nog wel beroerdere kamerleden gehad dan De Mos. Eentje zit er nog steeds en luistert naar de naam Dion Graus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met je Guus. De Mos spreekt vanuit zijn hart, een geboren leider.
GGMM zou zeggen:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens. Ik denk dat ggmm hetzelfde zou zeggen als hij hier was.
Nee, niet die schaatser.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent toch Mark Tuitert, de schaatser?
Dat is ook een baas.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De PVV heeft echt nog wel beroerdere kamerleden gehad dan De Mos. Eentje zit er nog steeds en luistert naar de naam Dion Graus.
Ja, vervangen voor Giro 666quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voel dat jij Giro 555 af wil schaffen. Klopt dit?
Volgens mij nog altijd het tweede.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gooit de EU al wat hulpspullen of laten we dat de vs alleen doen?
Mijn hemel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM zou zeggen:
Zo
Kan gebeuren
Jammer
Frankrijk en Engeland ook toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij nog altijd het tweede.
Of Uh, okéquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM zou zeggen:
Zo
Kan gebeuren
Jammer
Ja hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou ik geen enkel probleem vinden.
Maar ik bedoelde natuurlijk iets anders, maar dat snapte je ook wel, kwajongen!
gebeurtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga eens wat filmpjes kijken over wat er gebeurd in Den Haag.
Kan je ook nog even zeggen dat er niemand lachte want dan heb ik nog een leuke comeback.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Nee, niet die schaatser.
Daarom is hij nooit geslaagd als caberetier.
Niet die schaatser.
Dion zal wel beste vriendjes zijn met Geert.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De PVV heeft echt nog wel beroerdere kamerleden gehad dan De Mos. Eentje zit er nog steeds en luistert naar de naam Dion Graus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |