Richard is een echte Hagenees, met hart voor de zaak.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Richard heeft hier eigenlijk wel een punt
Die man moet terug in de TK.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Richard heeft hier eigenlijk wel een punt
kinkyquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:19 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Yazidi's doen erg aan eer- en bloedwraak.
Bloedlink dus.
Laten we die uitroepen tot een symbool tegen IS(IS)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:17 schreef Caland het volgende:
Let ook op de geel-groene stropdas van De Mos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel makkelijk om het in de schoenen van Van Aartsen te schuiven. Hij heeft een vergunning verstrekt aan een pro-Nederland demonstratie. Hierna ging ISIS illegaal protesteren. Wat kan je dan meer doen dan politie en ME inzet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
Is trouwens wel een interessante stelling: is de burgemeester verantwoordelijk, of is de loco-burgemeester gewoon verantwoordelijk bij afwezigheid van de burgemeester? Als Van Aartsen door ziekte uit de running was, had men ook de loco-burgemeester aangekeken.
Als ze op tafel buikdanst wel....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zouden jullie dat iraakse grietje doen?
In de Tweede Wereldoorlog had ik het antwoord wel geweten wie van de twee verantwoordelijk was voor de transportenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
Is trouwens wel een interessante stelling: is de burgemeester verantwoordelijk, of is de loco-burgemeester gewoon verantwoordelijk bij afwezigheid van de burgemeester? Als Van Aartsen door ziekte uit de running was, had men ook de loco-burgemeester aangekeken.
Eng hequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:19 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar De Mos zegt zowaar zinnige dingen .
Tja, hij is er door Wilders uitgebonjourd. Het is misschien een wat rare man, maar volgens mij komt hij wel oprecht op voor de belangen van zijn kiezers. Ik denk dat hij prima op z'n plek is, daar in de lokale politiek.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die man moet terug in de TK.
Hij gebruikt zo'n groene pot gel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:20 schreef Caland het volgende:
De Mos heeft nog steeds hetzelfde kapsel als op de middelbare school.
Volgens mijn informatie heeft hij dezelfde kapper als Jack de Vries.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:20 schreef Caland het volgende:
De Mos heeft nog steeds hetzelfde kapsel als op de middelbare school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |