quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij gebruikt zo'n groene pot gel.
fixedquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij gebruikt zo'n groen gele pot gel.
Nee , tuurlijk niet, maar van dat geld samen een biertje happen lijkt me uitermate gezellig.En die koper uitlachen dat hij dat barrel voor die prijs kocht...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:20 schreef Karina het volgende:
Ik zou van die Mos geen tweedehands auto kopen
Ik heb die gele. Goedkoper, maar steviger.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wereldgozer inderdaad. Ik volg al zijn tweets.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een geniaal persoon zit er achter dat account.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik heb ze liever onder de grond.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:21 schreef Travel. het volgende:
Ik heb ze liever in een wijk dan verspreid over alle wijken
Jij gaat ook altijd voor de De Mos basisschool look?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb die gele. Goedkoper, maar steviger.
Nou ja, we kunnen wél vaststellen dat Amsterdam het stukken beter had aangepakt. Ik vraag me eigenlijk vooral af of een burgemeester het recht heeft om een paar weken per jaar op vakantie te zijn. Ik zou denken dat wethouders niet zomaar loco-burgemeester worden en dat van die mensen ook gewoon het nodige mag worden verwacht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk om het in de schoenen van Van Aartsen te schuiven. Hij heeft een vergunning verstrekt aan een pro-Nederland demonstratie. Hierna ging ISIS illegaal protesteren. Wat kan je dan meer doen dan politie en ME inzet.
nou nou nou nouquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:21 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik heb ze liever onder de grond.
Vroeger noemden we dat nog gewoon concentratiekampen. Waar is die tijd toch gebleven.quote:
Dan nog liever van deze tweequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:20 schreef Karina het volgende:
Ik zou van die Mos geen tweedehands auto kopen
Plaatje doet het niet maar ik gok Jacobse en Van Esquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:22 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dan nog liever van deze twee
[ afbeelding ]
In Amsterdam werden huizen bekogeld vanwege een Israëlische vlag. Het is gewoon het nieuws, volgende keer is Rotterdam weer in het nieuws.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ja, we kunnen wél vaststellen dat Amsterdam het stukken beter had aangepakt. Ik vraag me eigenlijk vooral af of een burgemeester het recht heeft om een paar weken per jaar op vakantie te zijn. Ik zou denken dat wethouders niet zomaar loco-burgemeester worden en dat van die mensen ook gewoon het nodige mag worden verwacht.
In Azië werden de lokale vrouwtjes toen nog heropgevoed naar Japanse standaarden. Knut is te laat geboren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroeger noemden we dat nog gewoon concentratiekampen. Waar is die tijd toch gebleven.
Inderdaad. Op 3 maanden na is er nog nooit een PvdA burgemeester geweest. Natuurlijk heeft de PvdA weleens het college gevormd, maar dat geldt net zo goed voor de andere partijen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Knuffelbeleid van de PvdA"
Nu neemt niemand die man meer serieus.
Goed gegokt, hij doet het nu.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet maar ik gok Jacobse en Van Es
Ja dus.
Zeker, de mos is op dreefquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij kunnen het goed vinden Roland.
Knut zijn vriendin schijnt van binnen wel Japans te zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
In Azië werden de lokale vrouwtjes toen nog heropgevoed naar Japanse standaarden. Knut is te laat geboren.
Ik hoop nog steeds dat die Arnoud van Doorn binnenkort een keertje zegt dat het allemaal een experiment was en dat hij wilde infiltreren in de moslimwereld. Ik vind zijn moslim-fanatisme zorgwekkende en ziekelijke vormen aannemen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor om Arnoud van Doorn weer uit te nodigen naast Johan Derksen.
Het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij slaat nogal wat spijkers op de kop vanavond.
Maar dan neemt niemand hem meer serieus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat die Arnoud van Doorn binnenkort een keertje zegt dat het allemaal een experiment was en dat hij wilde infiltreren in de moslimwereld. Ik vind zijn moslim-fanatisme zorgwekkende en ziekelijke vormen aannemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |