De Tafel van Keesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef Zipportal het volgende:
Tuitert is wel wat voor de Tafel van Kees.
Verdedigt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De vs verdedigd ook alleen zijn eigen belangen.
Ja en het is augustus. Opkanjeren van mijn beeldscherm. Met je emokapsel.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet echt. ISIS is het absolute kwaad.
En altijd een gitaar bij mochten er vervelende stiltes vallen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef luxerobots het volgende:
Mark Tuitert doet het prima op de gemiddelde kringverjaardag.
Hij werd iedere keer afgekaptquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Jammer dat we de mening van Rob Geus niet horen.
Oh, sorry.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, niet die schaatser.
Daarom is hij nooit geslaagd als caberetier.
Niet die schaatser.
Daar komen alleen bondgenoten van Steven ten Have.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef Zipportal het volgende:
Tuitert is wel wat voor de Tafel van Kees.
tquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De vs verdedigd ook alleen zijn eigen belangen.
En er moest ook niemand lachen, dus laten we dat vooral zo houden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, niet die schaatser.
Daarom is hij nooit geslaagd als caberetier.
Niet die schaatser.
Geen idee. Het kan ook omdat hij gewoon loyaal aan Wilders is en nogal excentriek is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef Martinello het volgende:
[..]
Wat weet Graus toch van Wilders waarmee hij hem kan chanteren? Dat kan toch de enige reden zijn dat hij er nog steeds zit.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb opeens een briljant idee voor de nieuwe single van Dries Roelvink, geen crisis waar isis.
En hij heeft de melodie al.
Maar ik wel! HAHAHAHAquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En er moest ook niemand lachen, dus laten we dat vooral zo houden.
Die houdt ook van kringverjaardagen en borrelpraat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef KingRoland het volgende:
Karina heeft toch een zwak voor tuitert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |