Zijn zus Jennifer Hoffman zie ik toch lieverquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Toch vind ik de aandacht voor de dood van Robin Williams wat overdreven als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Philip Seymour Hoffman, die toch wel een tikkeltje groter was en veel meer kwaliteitsfilms nalaat.
Ligt eraan waar de zon staat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als Marc v/d Linden achter je staat sta je in ieder geval altijd in de schaduw.
Zelfde strekkingquote:
twitter:MinPres twitterde op maandag 11-08-2014 om 22:02:18‘Australië en NL willen terug naar crashsite zodra omstandigheden veilig zijn. Onze landen zijn verbonden in rouw.’ http://t.co/dRy2bF4iK7 reageer retweet
Als Marc v/d Linden achter me zou staan, zou ik keihard wegrennen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als Marc v/d Linden achter je staat sta je in ieder geval altijd in de schaduw.
Van gehoord, maar helaas nog niet gezien. Zal e'm binnenkort eens opzoeken.quote:
of Tijs?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:46 schreef marcodej het volgende:
Ok Alors, zeg het maar: Tuitert of Tom?
Ik heb gehuild bij de dood van opa Albert...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zijn zus Jennifer Hoffman zie ik toch liever![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon weglopen zou hetzelfde effect hebben denk ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Marc v/d Linden achter me zou staan, zou ik keihard wegrennen.
Ik zou Renske doen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:46 schreef marcodej het volgende:
Ok Alors, zeg het maar: Tuitert of Tom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |