Welke heb jij allemaal? Zullen we ruilen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Pic van Johannes ontvangen. Wat een baas.
Heb ik niet gezien. Ik was eerlijk gezegd helemaal niet zo een fan verder. Ergerde me een beetje aan die man.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik vond zijn laatste Sitcom wel heel erg slecht en hij zag er ook best slecht uit.
Robin was natuurlijk meer mainstream bekend bij jan met de pet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Toch vind ik de aandacht voor de dood van Robin Williams wat overdreven als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Philip Seymour Hoffman, die toch wel een tikkeltje groter was en veel meer kwaliteitsfilms nalaat.
Jawel. Dat heb ik vandaag wél zien gebeuren. En dat is dus ook waartegen ik ageer. Ik vind het misselijkmakend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar die mensen wensen Robbie Williams niet dood. Het is gewoon satire.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Pic van Johannes ontvangen. Wat een baas.
quote:
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
twitter:MinPres twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 23:39:58Ik neem pas stelling over #StopYezidiGenocide als ik de mening van #TeamJohannes weet, mensen. reageer retweet
Triest dat je hier nu Mark Rutte doodwenst.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
twitter:MinPres twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 23:39:58Ik neem pas stelling over #StopYezidiGenocide als ik de mening van #TeamJohannes weet, mensen. reageer retweet
Bek dicht, Antoine.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef Webschip het volgende:
Het wordt weer tijd voor een zwarte pieten discussie. Dat gaat ergens over.
Ik ruil geen pics, sorry.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Welke heb jij allemaal? Zullen we ruilen?
Samen in Patch Adems, nietwaar?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Toch vind ik de aandacht voor de dood van Robin Williams wat overdreven als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Philip Seymour Hoffman, die toch wel een tikkeltje groter was en veel meer kwaliteitsfilms nalaat.
#steunhaaractietwitter:MarcvdLinden twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 23:40:15Intense oproep van yezidi-meisje bij #knevelvdbrink #kvdb verdient extra aandacht. Steun haar actie https://t.co/5qA5DmAbjK reageer retweet
Het is sowieso overdreven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Is dit echt? nee toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
Als Marc v/d Linden achter je staat sta je in ieder geval altijd in de schaduw.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]#steunhaaractietwitter:MarcvdLinden twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 23:40:15Intense oproep van yezidi-meisje bij #knevelvdbrink #kvdb verdient extra aandacht. Steun haar actie https://t.co/5qA5DmAbjK reageer retweet
Daar heb je gelijk in, maar de laatste topfilms van Williams zijn al +20 jaar geleden. Over de doden niets dan goed, maar hij wordt vandaag nogal wat groter gemaakt dan hij de afgelopen jaren was.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Robin was natuurlijk meer mainstream bekend bij jan met de pet.
Beman de harpoenen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]#steunhaaractietwitter:MarcvdLinden twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 23:40:15Intense oproep van yezidi-meisje bij #knevelvdbrink #kvdb verdient extra aandacht. Steun haar actie https://t.co/5qA5DmAbjK reageer retweet
Nee hoor. Ik leg me erbij neer dat sommige users liever grijze muis zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet zo hard, anders heb ik die nare elfletterig weer achter me aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |