En ook niet de RTLNeger....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:35 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Robin Williams, dat is niet die zanger, voor alle duidelijkheid.
Ik heb nog niks gehad hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een fotootje genomen van haar pagina en naar een goede vriend gestuurd.
Hoeveel retweets vanochtend?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Laten we het over belangrijkere zaken hebben.
Rust in vrede Robbie![]()
Nog niets gekregenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Echt bizar, zo veel slechte grappen hierover. Zelfs tot het niveau dat Robbie Williams dood werd gewenst. De man is 40 en net vader geworden. Leuk ja, als zo'n man dan dood neervalt en een vrouw en kind achterlaat. Leuk om mensen zoiets toe te wensen.quote:
Ow ja. Alleen voor mannen dus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent een goede vriendin.
Ik heb liever foto's van haar hoofd, snap je dat lieverd?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
#marcodejsnoertKerckhoffsdemondkudosquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:35 schreef marcodej het volgende:
Twitter lost alle problemen op.
Ik heb Ray Kerckhoffs de mond gesnoerd, dat was alvast 1 probleem.
Robbie werd helemaal niet doodgewenst.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt bizar, zo veel slechte grappen hierover. Zelfs tot het niveau dat Robbie Williams dood werd gewenst. De man is 40 en net vader geworden. Leuk ja, als zo'n man dan dood neervalt en een vrouw en kind achterlaat. Leuk om mensen zoiets toe te wensen.
Overal moet je grappen over kunnen maken. Ik raak hier niemand mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt bizar, zo veel slechte grappen hierover. Zelfs tot het niveau dat Robbie Williams dood werd gewenst. De man is 40 en net vader geworden. Leuk ja, als zo'n man dan dood neervalt en een vrouw en kind achterlaat. Leuk om mensen zoiets toe te wensen.
Jezus wat ben jij toch een zuurpruim.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een fotootje genomen van haar vagina en naar een goede vriend gestuurd.
Leg uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb liever foto's van haar hoofd, snap je dat lieverd?
Exact 0, misschien had ik er een foto bij moeten plaatsen.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:
Maar er hoeft maar iets te gebeuren (ISIS) en al die westerse normen en waarden worden meteen weggekieperd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onze eigen Willem van Hanegem.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij toch een zuurpruim.
Of van jouw hoofd natuurlijk, hahaquote:
Daar heb je er al genoeg vanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Of van jouw hoofd natuurlijk, haha
Als die kutkinderen er niet in hadden gezeten wel... Kijk hem voor de grap maar eens terug. Zowaar nog irritanter dan de Jurrasic Park kids... (lijken ze we op)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
Jumanji was best een leuke film.
Knevel heeft even illegaal zitten downloaden vanmiddag.quote:
Ik ben wel verwend jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar heb je er al genoeg van![]()
![]()
Is het een klein klef groepje of is het een liefdevolle christengroep?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Als je leuke berichtjes van johannes wil ontvangen moet je onze whatsapp groep joinen.
Mani en ik zijn liefdevolle christenen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het een klein klef groepje of is het een liefdevolle christengroep?
Bent u Bas van Toor?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als die kutkinderen er niet in hadden gezeten wel... Kijk hem voor de grap maar eens terug. Zowaar nog irritanter dan de Jurrasic Park kids... (lijken ze we op)
Hoeveel mensen zitten erin?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Als je leuke berichtjes van johannes wil ontvangen moet je onze whatsapp groep joinen.
Wax wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niemand in dit topic is zo oud dat ze dat nog kennen.
Als het dat laatste is pas ik, dat ken ik al genoeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag dat van God?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Knevel heeft even illegaal zitten downloaden vanmiddag.
Toch is het smakeloos. En dat mag ik dan weer vinden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Overal moet je grappen over kunnen maken. Ik raak hier niemand mee.
Af en toe maken we een kring.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, maar die mensen wensen Robbie Williams niet dood. Het is gewoon satire.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch is het smakeloos. En dat mag ik dan weer vinden.
nanu nanuquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mork en Mindy?
Hahaha ja dat ken ik nog wel ja.
Maar ik heb hem hier niet doodgewenst zien worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel grappig, gedurende een aflevering van KVDB positioneert Elfletterig zeer weer als buitenbeentje. Ben je vroeger gepest?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
alleen voor het haarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Die meneer gebruikt geen alpecin, da's duidelijk.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Die meneer gebruikt geen alpecin, da's duidelijk.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Pic van Johannes ontvangen. Wat een baas.
Niet in beeld nemen en dat fragment gewoon in full screen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan? Mark Tuitert in beeld nemen?
twitter:MinPres twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 23:39:58Ik neem pas stelling over #StopYezidiGenocide als ik de mening van #TeamJohannes weet, mensen. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |