SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik zit ook sterk aan het buitenland te denken hoorquote:
Ah, ach er wil vast wel iemand helpen tochquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Broertjes willen sowieso niks doen
en mijn vader kan wel even zaterdagochtend helpen maar verder heeft ie geen tijd
je voet op de grond zetten en dan naar voren hangenquote:
ja vast welquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah, ach er wil vast wel iemand helpen toch
gewoon illegaal in NYC werken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit ook sterk aan het buitenland te denken hoormaarja, werk wat ik zou willen doen is dan ook alleen maar Vrijwillig dus dat hou je niet heul lang vol
Ik zou het zo doenquote:
zag laatst ook amerikanen die dachten dat je makkelijk illegaal in berlijn kon werkenquote:
Ja als het fout gaat hoef je nooit meer terug te komen inderdaadquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zag laatst ook amerikanen die dachten dat je makkelijk illegaal in berlijn kon werken
dat ging mooi fout
In Europa is die controle ook echt 100x zo streng als in USA.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als het fout gaat hoef je nooit meer terug te komen inderdaad
Klopt. Zoveel mensen in Amerika die gewoon zo lang illegaal daar zitten en uiteindeljk zelfs een zorgverzekering en een verblijfsvergunning eraan overhoudenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Europa is die controle ook echt 100x zo streng als in USA.
Laatst iemand was na 38 jaar gepakt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Zoveel mensen in Amerika die gewoon zo lang illegaal daar zitten en uiteindeljk zelfs een zorgverzekering en een verblijfsvergunning eraan overhouden
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laatst iemand was na 38 jaar gepakt.
Helemaal janken enzo.
Had familie opgebouwd enzo daar
Maar mocht mooi terug naar Europa
Leven is hardquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laatst iemand was na 38 jaar gepakt.
Helemaal janken enzo.
Had familie opgebouwd enzo daar
Maar mocht mooi terug naar Europa
... je zegt net dat je niet eens in Nederland weg wil van je familie, maar je wil wel naar het buitenland?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit ook sterk aan het buitenland te denken hoor![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
... je zegt net dat je niet eens in Nederland weg wil van je familie, maar je wil wel naar het buitenland?
Dank jequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:02 schreef supersof het volgende:
[..]
je voet op de grond zetten en dan naar voren hangen
werkte het?quote:
Haha ja nou ja, ik wil ook wel verder dan Utrecht hoor. Maar dat was meer werk-gerelateerd. Als het in Nederland niet lukt zul je toch verder moeten kijkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
... je zegt net dat je niet eens in Nederland weg wil van je familie, maar je wil wel naar het buitenland?
Waarom wil je daarheen dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil naar Polen voor een tijdje
Maar is helaas niet verstandig
Betalen ze in het buitenland voor werk dat in Nederland vrijwilligerswerk is?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja nou ja, ik wil ook wel verder dan Utrecht hoor. Maar dat was meer werk-gerelateerd. Als het in Nederland niet lukt zul je toch verder moeten kijken![]()
Al zal ik dat niet ideaal vvinden nee
Lijkt me leuk, kan er zo werk krijgen.quote:
Moet je opschieten anders is het straks Oblast Polska.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil naar Polen voor een tijdje
Maar is helaas niet verstandig
Nee. Of nou ja, ik ging gister eigenlijk pas voor het eerst gericht kijken hoe het zit met werken in de dierverzorging in het buitenland en daar zaten veel interessante dingen bij maar denk dat 90 procent vrijwillig is ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Betalen ze in het buitenland voor werk dat in Nederland vrijwilligerswerk is?
Waarom wil je dan naar het buitenland? Of is die 90% beter dan in Nederland?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Of nou ja, ik ging gister eigenlijk pas voor het eerst gericht kijken hoe het zit met werken in de dierverzorging in het buitenland en daar zaten veel interessante dingen bij maar denk dat 90 procent vrijwillig is ja.
Of je moet er helemaal instromen dat je dan betaald werk kan vinden
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik kan een seizoenskaart Legia nemen.
Het is gewoon maar een van de opties die dan voorbij stroomt hequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom wil je dan naar het buitenland? Of is die 90% beter dan in Nederland?
Beter dan 700 pond voor Southampton betalen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hoeveel euro is datquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan 700 pond voor Southampton betalen.
afzetters
kijk dit dan jrquote:
die onderste is ook niet goed zulke dieren horen in het wild.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
kijk dit dan jr
[ afbeelding ]
die bovenste
Wat een geld en dan ook nog alle topspelers verkopenquote:
Zag hem al voorbij komen ja, ging even in mezelf snijden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
kijk dit dan jr
[ afbeelding ]
die bovenste
kut premier league paar seizoenen bijna gratis in league 1quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een geld en dan ook nog alle topspelers verkopen![]()
Die onderste ziet er niet heel gezond uit voor een leeuw.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
die onderste is ook niet goed zulke dieren horen in het wild.
wie zegt dat dat niet in het wild isquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
die onderste is ook niet goed zulke dieren horen in het wild.
heb je een papegaai?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Papegaaien zijn toch wel leuke beesten. Dat beest wil echt vertroeteld worden en komt je knuffelen als ik hem te lang negeer
Ja nu krijg je alle topploegen op bezoek natuurlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kut premier league paar seizoenen bijna gratis in league 1
En dan ook nog alles napratenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Papegaaien zijn toch wel leuke beesten. Dat beest wil echt vertroeteld worden en komt je knuffelen als ik hem te lang negeer
wat lief van jequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas op de papegaai van de overburen. Ik ben toch zo aardig.
Is wel saaier man.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja nu krijg je alle topploegen op bezoek natuurlijk
Meestal zo toch, hoe hoger het niveau hoe minder de echte voetbalsfeer. Alles moet veilig en veel zakelijkerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is wel saaier man.
In league 1 mocht alles.
Kanker dronken kon je dat stadion in
In premier league wordt alles streng.
Jammer dat ze 60 jaar oud wordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wil wel keer naar Southampton toe trouwens
Ligt er aan welke papegaai je neemt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer dat ze 60 jaar oud wordenHet lijkt me best leuk om een papegaai te hebben maar je moet er echt niet aan denken dat je dat beest tot en met het bejaardentehuis achter je aan moet slepen
Ja man. In league 1 kon allesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meestal zo toch, hoe hoger het niveau hoe minder de echte voetbalsfeer. Alles moet veilig en veel zakelijker
Waren er zeker ook meer relletjes met supporters van andere clubs?quote:
Volgens mij begin ik echt de reputatie van dierenpension te krijgen. Ze weten toch wel dat ik ja zegquote:
Gewoon dierenopvang beginnen net als Dven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij begin ik echt de reputatie van dierenpension te krijgen. Ze weten toch wel dat ik ja zeg
Laatst had ik ook al een corgi in huis
Valt mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waren er zeker ook meer relletjes met supporters van andere clubs?
Ik denk bij die clubs uit de lagere divisies altijd aan die film Green Street Hooligansquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt mee.
Dat hebben ze hier de kop wel ingedrukt.
Maar zal nooit vergeten dat ik in championship gewoon uren kon zuipen in de grootste west ham pub in m'n southampton shirtje.
In Southampton shirt net voor de wedstrijd tussen de #1 en #2
jij had een hond in huis en vertelt dat niet even met foto's ofzo? of heb ik die gemist?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij begin ik echt de reputatie van dierenpension te krijgen. Ze weten toch wel dat ik ja zeg
Laatst had ik ook al een corgi in huis
Maar als ik heel even een serie probeer op te zetten springt/vliegt hij al op mijn hand
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:34 schreef supersof het volgende:
[..]
jij had een hond in huis en vertelt dat niet even met foto's ofzo? of heb ik die gemist?
quote:
Hooliganism is dood in Engeland.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk bij die clubs uit de lagere divisies altijd aan die film Green Street Hooligans
volgende week zaterdag denk ikquote:
'weer'?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:36 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
![]()
weer een deuk in onze vriendschap lr
mijn opmerking over je idool ook al bedoelde ik het niet naar jouquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'weer'?
Wat is er nog meer voorgevallen. Ik voel mij toch wel ietwat opgelaten nu. Sorry hoor
Ze hebben daar wel een goede voetbalwet ja. Net als in Duitsland waar ook die rellen niet meer zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hooliganism is dood in Engeland.
Soms leeft het nog wat bij Europese matches.
ja hoor als je wilquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gezellig mag ik komen kijken?
welkequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:38 schreef supersof het volgende:
kledingkast die ik wil is in onze ikea 30 euro goedkoper jaaaa
Aardig kastjequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:39 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70245853/
mooi tochquote:
kom je ook?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
kijken naar hoe mensen verhuizen
etsu vindt dit leukquote:
met gekleurde details, dekbed en gordijnen enzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles word wit bij jou in de kamer?
jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeft die de vliegreis overleefd?
en bij viquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was jij laatst niet in gekke gerrit in nimma?
Goede smaak.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:41 schreef supersof het volgende:
[..]
met gekleurde details, dekbed en gordijnen enzo
wil ik graag turkoois
Die opmerking hakte er inderdaad wel bij mij in maar ik ben vergevingsgezind.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn opmerking over je idool ook al bedoelde ik het niet naar jou
Er is een leuk topic in KLB over die Nickihoerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die opmerking hakte er inderdaad wel bij mij in maar ik ben vergevingsgezind.
Als jij mijn vergeetachtig wil en kan vergeven dan moet mij jouw ongelukkige Nicki opmerking ook wel lukken
Als vredesoffer hier een foto van onze Zweedse werkplek voor het te komen boek.
[ afbeelding ]
Dat topic is er overigens uit wraak voor mijn lijstjequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er is een leuk topic in KLB over die Nickihoer
Mijn ramen hebben het trouwens overleefd gisteren
Ik word zo moe van die sanasoufiquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat topic is er overigens uit wraak voor mijn lijstje
KLB / Hoe kan iemand zomaar in de gevangenis zitten?
Hahaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:35 schreef supersof het volgende:
fokkie wil je nog werk
in nepal gaan ze een autoweg aanleggen op 3000 meter hoogte en een lengte van 100 kilometer.
vlakbij de mount everest![]()
quote:
bedanktquote:
Nu denk ik aan Sam uit Lord of the Ringsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha![]()
Misschien moet ik zo'n berggeit worden die de bagage van die klimmers mee naar boven tilt
Oke ik heb je vergeven. Het is weer goed lr.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die opmerking hakte er inderdaad wel bij mij in maar ik ben vergevingsgezind.
Als jij mijn vergeetachtig wil en kan vergeven dan moet mij jouw ongelukkige Nicki opmerking ook wel lukken
Als vredesoffer hier een foto van onze Zweedse werkplek voor het te komen boek.
[ afbeelding ]
Ik ben wel iets slanker dan Samquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu denk ik aan Sam uit Lord of the Rings
je kan best solliciteren daarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha![]()
Misschien moet ik zo'n berggeit worden die de bagage van die klimmers mee naar boven tilt
Nee man, ik zweet vet snel. Gewoon in korte broek daarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan best solliciteren daar
wel dikke kleren aan doen
#tipsvansof
Fucking warm op 3km hoogte altijdquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:51 schreef Fok-it het volgende:
je kan best solliciteren daar
wel dikke kleren aan doen
#tipsvansof
Zou mij niks verbazen. Vulkanen zijn immers ook altijd bergen. Ik geloof niet in toeval.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fucking warm op 3km hoogte altijd
Behalve bij een spleetvulkaan dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen. Vulkanen zijn immers ook altijd bergen. Ik geloof niet in toeval.
Technisch gezien heet zoiets dan ook een spleetvormig eruptiekanaal. Dat weet iedereen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Behalve bij een spleetvulkaan dan.
nee dat is niet goed voor je als je zweet en dan de koudquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man, ik zweet vet snel. Gewoon in korte broek daar
My badquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Technisch gezien heet zoiets dan ook een spleetvormig eruptiekanaal. Dat weet iedereen.
Ja hoor WP, gelijk reageren als je spleet ziet, goed manquote:
zat ook zo bij zij-die-we-niet-noemenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoor WP, gelijk reageren als je spleet ziet, goed man
Gapend gatquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zat ook zo bij zij-die-we-niet-noemen
wat
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt sneller dan het zijne.
hahahahahahaha omgquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
leuk voor hemquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:03 schreef Amarantha het volgende:
Enrique Iglesias heeft ook een album uitgebracht dit jaar
Ook zo zwart van binnen?quote:
In november treed hij zelfs op in Nederland. Gegarandeerde topshow.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:03 schreef Amarantha het volgende:
Enrique Iglesias heeft ook een album uitgebracht dit jaar
Ohquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In november treed hij zelfs op in Nederland. Gegarandeerde topshow.
Dit is grappig aangezien mijnwerkers parkieten in een kooitje meenamen om het zuurstofgehalte in de gaten te kunnen houden.quote:
Groot Enrigue fan he.quote:
Al knappe Japanners gezien?quote:
dan moet je ook geen jonko opsteken johquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik luister naar Bob Marley en ik ruik meteen wiet
HOE IS HETquote:
doe ik heul nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dan moet je ook geen jonko opsteken joh
Nee, wel heel veel Japanners waarbij ik twijfel of ze homo zijn of nietquote:
dat is normaal daarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, wel heel veel Japanners waarbij ik twijfel of ze homo zijn of nietZe dragen echt gaykleding en hun haar ziet er niet uit
En dan nog een schoudertas zeg maar.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.speld.nl/2013/(...)lovende-foetus-vast/
gvd![]()
je kan toch een foto posten die je overdag hebt gemaaktquote:
Ja maar dat is gewoon typisch Japansquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, wel heel veel Japanners waarbij ik twijfel of ze homo zijn of nietZe dragen echt gaykleding en hun haar ziet er niet uit
En dan nog een schoudertas zeg maar.
eigenlijk niet. We overnachten in een pauperwijk (cheap he) en zijn na het landen beetje in de buurt gebleven. Vanmiddag van 3 tot net geslapenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:10 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan toch een foto posten die je overdag hebt gemaakt
alsof je die niet hebt
van de stad ofzo
Heel homoseksueel land ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat is gewoon typisch Japans
oke dan verwacht ik morgen een fotoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
eigenlijk niet. We overnachten in een pauperwijk (cheap he) en zijn na het landen beetje in de buurt gebleven. Vanmiddag van 3 tot net geslapen
Komt goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dan verwacht ik morgen een foto
Fucking warm of valt het mee?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komt goed
Wifi is wel om te huilen hier, zit nu tegen de kamerdeur aan omdat ik daar beter bereik heb
kan je niet beter in bed liggenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komt goed
Wifi is wel om te huilen hier, zit nu tegen de kamerdeur aan omdat ik daar beter bereik heb
Je hebt waarschijnlijk alsnog beter internet dan Fok-itquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komt goed
Heel erg benauwd. Nog benauwder dan Nederlandquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk alsnog beter internet dan Fok-it
Nee daar heb ik een streepje minder terwijl het bed 4 meter verderop staatquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
kan je niet beter in bed liggen
je had niet moeten gaan slapen om drie uur gisteren
Herkenbare verhalenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heel erg benauwd. Nog benauwder dan Nederland
Voelde m'n onderbroek hele tijd tegen m'n reet geplakt zitten.
Doe eens een vocaroo van hoe hij gaatquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:17 schreef Amarantha het volgende:
Blegh zoek een liedje maar kan hem niet vinden. Weet niet eens hoe die heet enz
hoe gaat hij danquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:17 schreef Amarantha het volgende:
86 van imminencequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:17 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe gaat hij dan
en waar gehoord
man/vrouw/band
wat zongen ze
welke instrumenten
genre?
Laatste tijd zetten vaak mensen het op. Ik vind het beetje op dubstep lijken en ze zingt iets van I'm so tired to fight all the time. En dat herhaalt ze en ze zingt wel meer maar ook dat herhaalt ze 2x achter elkaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe eens een vocaroo van hoe hij gaat
Ik heb echt geen flauw idee. Sorryquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Laatste tijd zetten vaak mensen het op. Ik vind het beetje op dubstep lijken en ze zingt iets van I'm so tired to fight all time. En dat herhaalt ze en ze zingt wel meer maar ook dat herhaalt ze 2x achter elkaar
waar heb je hem gehoordquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Laatste tijd zetten vaak mensen het op. Ik vind het beetje op dubstep lijken en ze zingt iets van I'm so tired to fight all the time. En dat herhaalt ze en ze zingt wel meer maar ook dat herhaalt ze 2x achter elkaar
dan vraag je het aan die iemand?quote:
Je gaat dit toch niet doen zoals andere stelletjes hequote:
neequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat dit toch niet doen zoals andere stelletjes he
Wou net zeggen.. En een voorbeeld noemen maar ik hou me stilquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi fok-it xoxoxquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
watquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef Bijna het volgende:
[..]
neeen zeker niet met cam zoals die ene
Goedzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef Bijna het volgende:
[..]
jammerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef Bijna het volgende:
[..]
ga dan gewoon op je eigen accountquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef Bijna het volgende:
[..]
He lekker dingquote:
En dat staat dan in de top 3 UK single downloadsquote:Baby I'm wasted
All I wanna do is drive home to you
Baby I'm faded
All I wanna do is take you downtown
Baby I'm wasted
Baby I'm faded
Baby I'm wasted
Baby I'm faded
Baby I'm wasted
Baby I'm faded
Baby I'm wasted
Baby I'm faded
Baby I'm wasted
Baby I'm faded
quote:
de enige muziek die vmbo-nederland kan waarderen omdat ze er niet bij hoeven na te denkenquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
de enige muziek die vmbo-nederland kan waarderen omdat ze er niet bij hoeven na te denken
beastmilk had een prima album vorig jaarquote:
Beestachtig goed zeker?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
beastmilk had een prima album vorig jaar
Serieus?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:30 schreef Etsu het volgende:
Ik word wel bestormd en aanbeden op grindr
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:30 schreef Etsu het volgende:
Ik word wel bestormd en aanbeden op grindr
lolquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Dit nr zocht ik. Het is geen dubstepMaar in mijn hoofd was dat wel zo
Nieuwe batterijen erin stoppenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef Fok-it het volgende:
Mijn muis doet het niet meer
Zo kut zonder muis fokken
ff opnieuw in de usb-poort stekenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef Fok-it het volgende:
Draadloze muizenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nieuwe batterijen erin stoppen
Ja, zo even langs de winkelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nieuwe batterijen erin stoppen
l twee jaar geen muis meerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef Fok-it het volgende:
Ik zal jou eens in de usb-poort stekenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ff opnieuw in de usb-poort steken
Echt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:38 schreef supersof het volgende:
ik gebruik a
[..]
l twee jaar geen muis meer
altijd die pad
Voor gamen zijn draadloze muizen écht heel kutquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind draadjes bij mijn muis echt heel kut als ik ga tekenen in Photoshop.
Goed planquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:38 schreef wietparkiet het volgende:
we moeten een helpdesk beginnen jr
ik ben heel trots op jequote:
Ik speel dan ook nooit games met mijn muis, daar heb ik een controller voor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor gamen zijn draadloze muizen écht heel kut
te lui om er een op te stekenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben heel trots op je
zeker te lui om nieuwe te kopen?
Als ik jou was zou ik gewoon keertje sparen voor zo'n tekenpadquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind draadjes bij mijn muis echt heel kut als ik ga tekenen in Photoshop.
ja want nu kan ik snel van pad (weet de juiste benaming niet) naar toetsenbordquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt?
Ik word dan echt zenuwachtig als het druk is
Bedrade muizen hebben een grotere accuratie dus zijn ook beter voor je grafische toestanden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik speel dan ook nooit games met mijn muis, daar heb ik een controller voor.
Touchpadquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ja want nu kan ik snel van pad (weet de juiste benaming niet) naar toetsenbord
Had ik ooit al een keer maar dat ding vond ik niet heel fijn werken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon keertje sparen voor zo'n tekenpad
kun je echt toffe shit mee doen
paar klasgenootjes hadden er een altijd mee kloten enzo maar ook echt mooie shit mee gemaakt
ja datquote:
Jij had toch ook een Macbook of niet?quote:
trackpadquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:40 schreef supersof het volgende:
want nu kan ik snel van pad (weet de juiste benaming niet) naar toetsenbord
Fucking duur zeker.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had ik ooit al een keer maar dat ding vond ik niet heel fijn werken.
Zo'n ding wil ik wel![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
yessss een proquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij had toch ook een Macbook of niet?
Ohquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:41 schreef supersof het volgende:
elan je was wel uitgenodigd op mijn housewarmig
sherlock jezelf maar eens
ohquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had ik ooit al een keer maar dat ding vond ik niet heel fijn werken.
Zo'n ding wil ik wel![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
¤3000quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
werkte wel goed tho
maar hoe duur moet dit zijn dan?
arme elanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Ik dacht dat je me haatte heel de avond zitten huilen en tegen de hond gepraat
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kwam net voor het eerst online, meteen 5 Japanners.en een Amerikaan.
voor een hobby zou het een duur grapje zijn jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Professionele setDus alleen nemen als het mijn beroep is om dat soort dingen te maken
Of je moet echt ongelooflijk veel geld hebben maar anders zit het er niet inquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
voor een hobby zou het een duur grapje zijn ja
neequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:43 schreef Elan het volgende:
Wow sof
* leest terug
Als ik dit had geweten
Kan je niet nog een housewarming doen voor mij en LMI en Etsu.
Ik keek hoeveel die ik postte kostquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:45 schreef Elan het volgende:
Is 3000 niet beetje overdreven je hebt voor 650 zoiets als dit:
http://www.aliexpress.com(...)creen/513914081.html
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
wie komt er volgende week zaterdag ook kijken naar sof die aan het verhuizen is?
die heb ik nietquote:
Alleen als ze kort rokje aan doet dan help ik wel met tillen op de trapquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
wie komt er volgende week zaterdag ook kijken naar sof die aan het verhuizen is?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Alleen als ze kort rokje aan doet dan help ik wel met tillen op de trap
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Alleen als ze kort rokje aan doet dan help ik wel met tillen op de trap
je bent toch nog geen student?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan dan wel met 40% korting reizen, ik zou 't kunnen doen
quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
je kunt persoonlijk een afspraak maken want ik ga geen feestje geven![]()
![]()
daar is het te klein voor
Ik heb gewoon gratis reizen doordeweeks en als het goed is korting in het weekend (of dat moet ineens weg zijn)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:48 schreef Elan het volgende:
Kortingskaart toch of bestaat dat niet meer
ov gaat pas in vanaf 1 september hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel, vanaf 1 augustus volgens DUO
vanaf 18de kunnen we weer gratis reizenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel, vanaf 1 augustus volgens DUO
alleen mensen die al studenten ov hadden jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vanaf 18de kunnen we weer gratis reizen
driewerf hoera
Hoezo? Ik kan hem al ophalen bij OVservicepunt en anderen zeiden dat na de 18de je weer gratis kan reizen enzquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ov gaat pas in vanaf 1 september hoor
heb ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:49 schreef supersof het volgende:
[..]
alleen mensen die al studenten ov hadden ja
Ben je een nieuwe student?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan hem al ophalen bij OVservicepunt en anderen zeiden dat na de 18de je weer gratis kan reizen enz
Uhm uhm ik ga een nieuwe opleiding doen, ondertussen OV stop gezet en nu weer aangevraagd *of naja gaat automatisch*quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben je een nieuwe student?
Is dit het eerste jaar dat je het hebt?
Gewoon ziektewet zoals ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:50 schreef Elan het volgende:
Gewoon ww nemen toch gratis auto op kosten van de UWV
1 september kan je gratis reizenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm uhm ik ga een nieuwe opleiding doen, ondertussen OV stop gezet en nu weer aangevraagd *of naja gaat automatisch*
Sowieso, als ik vroeg vrij ben ga ik met de trein paar dorpen verder op even wiet halen in vervolg. Zelfde shop maar veel betere wiet en meer voor het zelfde geldquote:
Junkiequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso, als ik vroeg vrij ben ga ik met de trein paar dorpen verder op even wiet halen in vervolg. Zelfde shop maar veel betere wiet en meer voor het zelfde geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |