Al knappe Japanners gezien?quote:
dan moet je ook geen jonko opsteken johquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik luister naar Bob Marley en ik ruik meteen wiet
HOE IS HETquote:
doe ik heul nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dan moet je ook geen jonko opsteken joh
Nee, wel heel veel Japanners waarbij ik twijfel of ze homo zijn of nietquote:
dat is normaal daarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, wel heel veel Japanners waarbij ik twijfel of ze homo zijn of nietZe dragen echt gaykleding en hun haar ziet er niet uit
En dan nog een schoudertas zeg maar.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.speld.nl/2013/(...)lovende-foetus-vast/
gvd![]()
je kan toch een foto posten die je overdag hebt gemaaktquote:
Ja maar dat is gewoon typisch Japansquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, wel heel veel Japanners waarbij ik twijfel of ze homo zijn of nietZe dragen echt gaykleding en hun haar ziet er niet uit
En dan nog een schoudertas zeg maar.
eigenlijk niet. We overnachten in een pauperwijk (cheap he) en zijn na het landen beetje in de buurt gebleven. Vanmiddag van 3 tot net geslapenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:10 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan toch een foto posten die je overdag hebt gemaakt
alsof je die niet hebt
van de stad ofzo
Heel homoseksueel land ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat is gewoon typisch Japans
oke dan verwacht ik morgen een fotoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
eigenlijk niet. We overnachten in een pauperwijk (cheap he) en zijn na het landen beetje in de buurt gebleven. Vanmiddag van 3 tot net geslapen
Komt goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dan verwacht ik morgen een foto
Fucking warm of valt het mee?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komt goed
Wifi is wel om te huilen hier, zit nu tegen de kamerdeur aan omdat ik daar beter bereik heb
kan je niet beter in bed liggenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komt goed
Wifi is wel om te huilen hier, zit nu tegen de kamerdeur aan omdat ik daar beter bereik heb
Je hebt waarschijnlijk alsnog beter internet dan Fok-itquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komt goed
Heel erg benauwd. Nog benauwder dan Nederlandquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk alsnog beter internet dan Fok-it
Nee daar heb ik een streepje minder terwijl het bed 4 meter verderop staatquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
kan je niet beter in bed liggen
je had niet moeten gaan slapen om drie uur gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |