Betalen ze in het buitenland voor werk dat in Nederland vrijwilligerswerk is?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja nou ja, ik wil ook wel verder dan Utrecht hoor. Maar dat was meer werk-gerelateerd. Als het in Nederland niet lukt zul je toch verder moeten kijken![]()
Al zal ik dat niet ideaal vvinden nee
Lijkt me leuk, kan er zo werk krijgen.quote:
Moet je opschieten anders is het straks Oblast Polska.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil naar Polen voor een tijdje
Maar is helaas niet verstandig
Nee. Of nou ja, ik ging gister eigenlijk pas voor het eerst gericht kijken hoe het zit met werken in de dierverzorging in het buitenland en daar zaten veel interessante dingen bij maar denk dat 90 procent vrijwillig is ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Betalen ze in het buitenland voor werk dat in Nederland vrijwilligerswerk is?
Waarom wil je dan naar het buitenland? Of is die 90% beter dan in Nederland?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Of nou ja, ik ging gister eigenlijk pas voor het eerst gericht kijken hoe het zit met werken in de dierverzorging in het buitenland en daar zaten veel interessante dingen bij maar denk dat 90 procent vrijwillig is ja.
Of je moet er helemaal instromen dat je dan betaald werk kan vinden
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik kan een seizoenskaart Legia nemen.
Het is gewoon maar een van de opties die dan voorbij stroomt hequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom wil je dan naar het buitenland? Of is die 90% beter dan in Nederland?
Beter dan 700 pond voor Southampton betalen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hoeveel euro is datquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan 700 pond voor Southampton betalen.
afzetters
kijk dit dan jrquote:
die onderste is ook niet goed zulke dieren horen in het wild.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
kijk dit dan jr
[ afbeelding ]
die bovenste
Wat een geld en dan ook nog alle topspelers verkopenquote:
Zag hem al voorbij komen ja, ging even in mezelf snijden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
kijk dit dan jr
[ afbeelding ]
die bovenste
kut premier league paar seizoenen bijna gratis in league 1quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een geld en dan ook nog alle topspelers verkopen![]()
Die onderste ziet er niet heel gezond uit voor een leeuw.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
die onderste is ook niet goed zulke dieren horen in het wild.
wie zegt dat dat niet in het wild isquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
die onderste is ook niet goed zulke dieren horen in het wild.
heb je een papegaai?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Papegaaien zijn toch wel leuke beesten. Dat beest wil echt vertroeteld worden en komt je knuffelen als ik hem te lang negeer
Ja nu krijg je alle topploegen op bezoek natuurlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kut premier league paar seizoenen bijna gratis in league 1
En dan ook nog alles napratenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Papegaaien zijn toch wel leuke beesten. Dat beest wil echt vertroeteld worden en komt je knuffelen als ik hem te lang negeer
wat lief van jequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas op de papegaai van de overburen. Ik ben toch zo aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |