SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik zit ook sterk aan het buitenland te denken hoorquote:
Ah, ach er wil vast wel iemand helpen tochquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Broertjes willen sowieso niks doen
en mijn vader kan wel even zaterdagochtend helpen maar verder heeft ie geen tijd
je voet op de grond zetten en dan naar voren hangenquote:
ja vast welquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah, ach er wil vast wel iemand helpen toch
gewoon illegaal in NYC werken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit ook sterk aan het buitenland te denken hoormaarja, werk wat ik zou willen doen is dan ook alleen maar Vrijwillig dus dat hou je niet heul lang vol
Ik zou het zo doenquote:
zag laatst ook amerikanen die dachten dat je makkelijk illegaal in berlijn kon werkenquote:
Ja als het fout gaat hoef je nooit meer terug te komen inderdaadquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zag laatst ook amerikanen die dachten dat je makkelijk illegaal in berlijn kon werken
dat ging mooi fout
In Europa is die controle ook echt 100x zo streng als in USA.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als het fout gaat hoef je nooit meer terug te komen inderdaad
Klopt. Zoveel mensen in Amerika die gewoon zo lang illegaal daar zitten en uiteindeljk zelfs een zorgverzekering en een verblijfsvergunning eraan overhoudenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Europa is die controle ook echt 100x zo streng als in USA.
Laatst iemand was na 38 jaar gepakt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Zoveel mensen in Amerika die gewoon zo lang illegaal daar zitten en uiteindeljk zelfs een zorgverzekering en een verblijfsvergunning eraan overhouden
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laatst iemand was na 38 jaar gepakt.
Helemaal janken enzo.
Had familie opgebouwd enzo daar
Maar mocht mooi terug naar Europa
Leven is hardquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laatst iemand was na 38 jaar gepakt.
Helemaal janken enzo.
Had familie opgebouwd enzo daar
Maar mocht mooi terug naar Europa
... je zegt net dat je niet eens in Nederland weg wil van je familie, maar je wil wel naar het buitenland?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit ook sterk aan het buitenland te denken hoor![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
... je zegt net dat je niet eens in Nederland weg wil van je familie, maar je wil wel naar het buitenland?
Dank jequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:02 schreef supersof het volgende:
[..]
je voet op de grond zetten en dan naar voren hangen
werkte het?quote:
Haha ja nou ja, ik wil ook wel verder dan Utrecht hoor. Maar dat was meer werk-gerelateerd. Als het in Nederland niet lukt zul je toch verder moeten kijkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
... je zegt net dat je niet eens in Nederland weg wil van je familie, maar je wil wel naar het buitenland?
Waarom wil je daarheen dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil naar Polen voor een tijdje
Maar is helaas niet verstandig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |