Alleen als ze kort rokje aan doet dan help ik wel met tillen op de trapquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
wie komt er volgende week zaterdag ook kijken naar sof die aan het verhuizen is?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Alleen als ze kort rokje aan doet dan help ik wel met tillen op de trap
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Alleen als ze kort rokje aan doet dan help ik wel met tillen op de trap
je bent toch nog geen student?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan dan wel met 40% korting reizen, ik zou 't kunnen doen
quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
je kunt persoonlijk een afspraak maken want ik ga geen feestje geven![]()
![]()
daar is het te klein voor
Ik heb gewoon gratis reizen doordeweeks en als het goed is korting in het weekend (of dat moet ineens weg zijn)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:48 schreef Elan het volgende:
Kortingskaart toch of bestaat dat niet meer
ov gaat pas in vanaf 1 september hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel, vanaf 1 augustus volgens DUO
vanaf 18de kunnen we weer gratis reizenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel, vanaf 1 augustus volgens DUO
alleen mensen die al studenten ov hadden jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vanaf 18de kunnen we weer gratis reizen
driewerf hoera
Hoezo? Ik kan hem al ophalen bij OVservicepunt en anderen zeiden dat na de 18de je weer gratis kan reizen enzquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ov gaat pas in vanaf 1 september hoor
heb ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:49 schreef supersof het volgende:
[..]
alleen mensen die al studenten ov hadden ja
Ben je een nieuwe student?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan hem al ophalen bij OVservicepunt en anderen zeiden dat na de 18de je weer gratis kan reizen enz
Uhm uhm ik ga een nieuwe opleiding doen, ondertussen OV stop gezet en nu weer aangevraagd *of naja gaat automatisch*quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben je een nieuwe student?
Is dit het eerste jaar dat je het hebt?
Gewoon ziektewet zoals ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:50 schreef Elan het volgende:
Gewoon ww nemen toch gratis auto op kosten van de UWV
1 september kan je gratis reizenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm uhm ik ga een nieuwe opleiding doen, ondertussen OV stop gezet en nu weer aangevraagd *of naja gaat automatisch*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |