SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Meten is weten zoals een wijs man ooit zei.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt wel ambities om een meetslet te worden he
Net als jijquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt wel ambities om een meetslet te worden he
is dat bij hemnes niet dan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind je niet vervelend dat er dan altijd een tweepersoonsbed staat?
ja tuurlijkquote:
Ik denk dat JR mij gaat overtreffenquote:
nope, alleen keuken en badkamerquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:20 schreef Crack_ het volgende:
En hadj e nou gezamenlijke woonkamer, Sofje?
Dat scheelt weer een hoopquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ja tochalles wit, alles fris
ouders hebben wat gespaard voor me en deel is voor rijbewijs en andere deel is voor meubels en dingetjes voor als ik uit huis ga
oohquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat JR mij gaat overtreffen
Ik bedoel met het hemnes bed het bed dat één én tweepersoons is.. omdat je de lattenbodem kunt uittrekken tot een tweepersoonsbedquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
is dat bij hemnes niet dan?
ik leef bijna op mijn bed dus nee geen probleem mee
[..]
ja tuurlijk
oh echtquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bedoel met het hemnes bed het bed dat één én tweepersoons is.. omdat je de lattenbodem kunt uittrekken tot een tweepersoonsbed.
hoezo?quote:
Je klinkt zo enthousiast altijd als je iemand kan meetenquote:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50080315/quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
oh echt
welke is dat dan? linkje?
Je bent nog niet weg of de kamer word al vergevenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:22 schreef supersof het volgende:
mijn vader is het er volgens mij niet zo mee eens dat ik mijn bed niet meeneemwant hij wil in mijn kamer nu een game kamer maken en 'dat kan niet als er een bed staat'
Die kan je bij IKEA kopen iigquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
oh echt
FOK IT WIL JE MEETENquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je klinkt zo enthousiast altijd als je iemand kan meeten
nee.quote:
Veel minder contact met je huisgenotenquote:
jawel hoorquote:
Deze is wel ideaal, zo'n bank. Je hebt ook bedden die je kan uitschuiven naar 2-persoons bij ikea.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50080315/
"Mevrouw, mevrouw. Er zit een halflange blonde haar in mijn gerecht. Kunt u die kleine medewerkster daar eens aanspreken op haar hygiëne"quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:12 schreef Crack_ het volgende:
Maar dan weeg je wel veel hoor LR, meeste mensen kunnen er ook gewoon weer uit fietsen?!
Die is echt super chill voor jouquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
oh echt
Hmm, neeeeeee, ik wil al zolang een tweepersoonsbedquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50080315/
Dat is diequote:Op maandag 11 augustus 2014 22:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Deze is wel ideaal, zo'n bank. Je hebt ook bedden die je kan uitschuiven naar 2-persoons bij ikea.
We dragen petjesquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Mevrouw, mevrouw. Er zit een halflange blonde haar in mijn gerecht. Kunt u die kleine medewerkster daar eens aanspreken op haar hygiëne"
Mijn wraak zal zoet zijn
Deze kan tweepersoons worden dus, hè.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm, neeeeeee, ik wil al zolang een tweepersoonsbeden het past echt wel
In het VI topic vanavond zaten ook veel meetsletten. We kwamen er niet uit hoelang Milik nou echt wasquote:
ja hij vroeg het paar weken geleden alquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent nog niet weg of de kamer word al vergeven
maar het ís een tweepersoonsbed.. alleen wanneer je wat vriendnnen over de vloer krijgt heb je gewoon net dat beetje extra ruimte.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe komt die haar in mijn eten dan? Ik smokkel er gewoon één naar binnen.quote:
Ja oke klopt, is wel jammer jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel minder contact met je huisgenotenIk heb ook geen woonkamer (daar woon in in namelijk) en dan is op een of andere manier toch je omgang anders. Samen eten doe je niet zo snel als je allemaal in iemands slaapkamer of op balkon/terras moet gaan zitten. En lange gesprekken in de keuken voeren is toch ook niet helemaal van je het.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is echt super chill voor jouAls je meer ruimte wil klap je in en anders toch groot bed.
Alleen de matrassen zijn niet heel erg dik.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Gebeurde hier ook toen mijn zus weggingquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hij vroeg het paar weken geleden al
'mag ik je kamer hebben als je weg bent'![]()
Ik heb er eentje bij mijn zus in elkaar gezet maar die zag er anders uit. Zonder die rand zeg maar.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe komt die haar in mijn eten dan? Ik smokkel er gewoon één naar binnen.
Wanneer werk je? Ik laat mij niet zomaar dik noemen :s
Leuk. Echt heel leuk. Dat zeg ik niet om je te pesten, maar meer dat je er gewoon heen moet gaan. Ik heb oprecht gelachenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flips schat. Hoe was de film?
Milik?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het VI topic vanavond zaten ook veel meetsletten. We kwamen er niet uit hoelang Milik nou echt was
Een naai-atelierquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gebeurde hier ook toen mijn zus weggingMijn vader wou er een fitnesskamer van maken en mijn moeder een naai-atelier
(inb4 slechte grappen over naaien)
ja maar geen lekker matrasquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze kan tweepersoons worden dus, hè. [ afbeelding ]
Wie waren er allemaal heen gegaan dan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leuk. Echt heel leuk. Dat zeg ik niet om je te pesten, maar meer dat je er gewoon heen moet gaan. Ik heb oprecht gelachen
[..]
Milik?
Ja gaat het ookquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar het ís een tweepersoonsbed.. alleen wanneer je wat vriendnnen over de vloer krijgt heb je gewoon net dat beetje extra ruimte.
Ik denk niet dat een tweepersoonsbed niet gaat passen, i kdenk dat het dan wel heel vol gaat zijn. Maar je moet zelf kijken wat je wil natuurlijk
Ja Flips. Bij deze wil ik alle 300 aanwezige op een lijstje.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie waren er allemaal heen gegaan dan?
Weet ik. Hij is al weken uit in de USA.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leuk. Echt heel leuk. Dat zeg ik niet om je te pesten, maar meer dat je er gewoon heen moet gaan. Ik heb oprecht gelachen
En wat is het geworden?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gebeurde hier ook toen mijn zus weggingMijn vader wou er een fitnesskamer van maken en mijn moeder een naai-atelier
(inb4 slechte grappen over naaien)
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als het over matrassen gaat voel ik me altijd ietwat gespannen.
Ga even liggen anders. Het gaat toch over matrassen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja, gelukkig weet Flips wel wat ik bedoelquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja Flips. Bij deze wil ik alle 300 aanwezige op een lijstje.
Ik snap je argumenten niet, want het is een tweepersoonsbed enals tegenargument zeg je een tweepersoonsbed te willenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gaat het ook
maar wil het al heel erg lang
en nu kan het
dus doe ik het
+ ik wil een lekker matras
ja je moet het uitklappenquote:
Een combinatie ervanquote:
hohoho.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Laat maar denk ik.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap je argumenten niet, want het is een tweepersoonsbed enals tegenargument zeg je een tweepersoonsbed te willen. En matrassen kies je zelf hoor.. je kunt de lekkerste kiezen maar ook de goedkoopste.
Waterbed juist.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
jij hebt wel een goed matras nodig ja, als je uit huis gaat
het is een uitklap bed tochquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap je argumenten niet, want het is een tweepersoonsbed enals tegenargument zeg je een tweepersoonsbed te willen. En matrassen kies je zelf hoor.. je kunt de lekkerste kiezen maar ook de goedkoopste.
Jeroen Verhoeven past er precies in.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:29 schreef JanCees het volgende:
Hoe breed is een normaal tweepersoonsbed?
1,83quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:29 schreef JanCees het volgende:
140 cm. Queensize is iets groter, kingsize bijna 2m.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:29 schreef JanCees het volgende:
Nee, het moet wel beetje ruw zijn.quote:
Gemiddeld 140x200 of 160x200 denk ik. Maar je hebt ze groter maar dit is denk ik wat de meeste hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:29 schreef JanCees het volgende:
Okequote:Op maandag 11 augustus 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeroen Verhoeven past er precies in.
Dus reken maar uit.
Ervaring?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, het moet wel beetje ruw zijn.
Matras kies je zelf..quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja je moet het uitklappen
geen zin in
en slecht matras
Oei. Die heeft een crush op de beste man?quote:
Ah Ajax. Dat verklaart een boel.quote:
Best veel users. Denk een stuk of 300. Ik herkende er 4. Rip ik.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie waren er allemaal heen gegaan dan?
Dat zou ik ook doen. Echt leuk, echt een tip. FOK! had eindelijk een echt leuke film uitgekozenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik. Hij is al weken uit in de USA.
Ik ga er nog wel eens heen, maar dan hier.
Met waterbedden of met jouw vergevorderde vorm van masturbatie?quote:
ik snap het niet denk ikquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Matras kies je zelf... Dus daarvan kun je niet zeggen dat het slecht is, want die kies je dus zelf..
En het is niet uitklappen maar uittrekken en dat kost 3 seconden werk.. Daarbij zou je het gewoon als een tweepersoonsbed laten staan en wanneer je vriendinnen over de vloer heb en extra ruimte wil zou je hem in kunnen schuiven..
Maar ok, jouw kamer
Nee, het is een uitschuifbedquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
het is een uitklap bed toch
waar laat ik de andere helft van het matras dan
Nee die gaat schreeuwen als je over voetbal praat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oei. Die heeft een crush op de beste man?
Ja ik bedoelde meer of er nog bekende waren?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oei. Die heeft een crush op de beste man?
[..]
Ah Ajax. Dat verklaart een boel.
[..]
Best veel users. Denk een stuk of 300. Ik herkende er 4. Rip ik.
[..]
Dat zou ik ook doen. Echt leuk, echt een tip. FOK! had eindelijk een echt leuke film uitgekozen
Dat laatstequote:Op maandag 11 augustus 2014 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met waterbedden of met jouw vergevorderde vorm van masturbatie?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ik snap het niet denk ik
hoe de fuck werkt dat
maar je hebt toch een tweepersoonsmatras aan elkaar?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, het is een uitschuifbed. En als het bed in eenpersoons positie staat dan leg je het ene matras onder het andere matras
.
Nee helaas. Maar ik kan me goed voorstellen dat je aan een fluwelen aanpak van een waterbed niks hebt.quote:
Dat lig ik sowieso al niet. En dat meen ik, ik draai als een gek.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waterbedden zijn echt hel. Je ligt nooit stil
Daarom, je moet iets anders proberen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee helaas. Maar ik kan me goed voorstellen dat je aan een fluwelen aanpak van een waterbed niks hebt.
Neequote:Op maandag 11 augustus 2014 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
maar je hebt toch een tweepersoonsmatras aan elkaar?
Ik draai ook veel maar daarom is een waterbed juist zo naar. Als je verdraait duurt het een eeuw voor je weer uitgewiebeld bent.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lig ik sowieso al niet. En dat meen ik, ik draai als een gek.
Ik heb wel gedaan alsof ik samen met jou een film heb gekeken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:31 schreef Flippiee het volgende:
Dat zou ik ook doen. Echt leuk, echt een tip. FOK! had eindelijk een echt leuke film uitgekozen
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom, je moet iets anders proberen.
Nicequote:
Lijkt me niet leuk als je misselijk bent danquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik draai ook veel maar daarom is een waterbed juist zo naar. Als je verdraait duurt het een eeuw voor je weer uitgewiebeld bent.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde meer of er nog bekende waren?van GRTD of ONZ ofzo
Ik heb haar even hardhandig opgedragen je expres niet te begrijpen hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, gelukkig weet Flips wel wat ik bedoel
ik ben denk ik te lui om elke keer dat zware matras op de ander te leggen en alles netjes terug te leggenquote:
hoezo danquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:34 schreef JanCees het volgende:
Tweepersoonsmatras is echt zonde van je geld
milik is dus verboden omdat anders voetbal? Zie ik deze link nu goed?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee die gaat schreeuwen als je over voetbal praat.
Fera en Heppie gespot en handjes meegeschut. Ook ik heb hen nu eindelijk echt gezien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde meer of er nog bekende waren?van GRTD of ONZ ofzo
Ahw zo lief van je. We kregen weer the Avengers als goodie mee.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel gedaan alsof ik samen met jou een film heb gekeken.
Kaartjes aan en alles.
Ik vind het anders best wel chill, geen vervelende kier waar rotzooi tussen komt enzquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:34 schreef JanCees het volgende:
Dat snap ik ook niet, want je zegt zelf dat je vooral een tweepersoonsbed wil.. toch?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben denk ik te lui om elke keer dat zware matras op de ander te leggen en alles netjes terug te leggen
Moet er niet aan denkenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me niet leuk als je misselijk bent dan
Wut.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:34 schreef JanCees het volgende:
Hoe vond je ze?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
milik is dus verboden omdat anders voetbal? Zie ik deze link nu goed?
[..]
Fera en Heppie gespot en handjes meegeschut. Ook ik heb hen nu eindelijk echt gezien.
[..]
Ahw zo lief van je. We kregen weer the Avengers als goodie mee.Nu heb ik hem 2x
Hahaha. Ze willen die film echt graag kwijt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahw zo lief van je. We kregen weer the Avengers als goodie mee.Nu heb ik hem 2x
Praat je in je slaap ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:35 schreef supersof het volgende:
ik slaap echt onrustigaltijd bewegen en praten
Dan heb je een echt zee geovel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet er niet aan denkenJe zult maar stomdronken thuiskomen en dan op een waterbed moeten liggen
Ik heb er een paar keer op geslapen maar het is echt absoluut niet iets voor mij. En vreet energie trouwens maar dat is een heel ander argument.
[..]
Wut.
Ik wil je verder niet opschrikken of zo, maar dat zijn waarschijnlijk demonen die de geestenwereld willen ontsnappen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:35 schreef supersof het volgende:
ik slaap echt onrustigaltijd bewegen en praten
Met een dikke kater en dan nog lekker drijven, voel je je net alsof je scheurbuik hebt manquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet er niet aan denkenJe zult maar stomdronken thuiskomen en dan op een waterbed moeten liggen
Ik heb er een paar keer op geslapen maar het is echt absoluut niet iets voor mij. En vreet energie trouwens maar dat is een heel ander argument.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil je verder niet opschrikken of zo, maar dat zijn waarschijnlijk demonen die de geestenwereld willen ontsnappen.
Ik hoop dat ik in Sleepy Hollow meer informatie voor je weet te verkrijgen over dit fenomeen.
Bed opmaken is sowieso teringvervelend, dat laken gaat nooit om het matras.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:36 schreef Amarantha het volgende:
Alleen met bed opmaken is zo'n teringzwaar matras echt vervelend
hoezo snap je dat nietquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, want je zegt zelf dat je vooral een tweepersoonsbed wil.. toch?Dus dan zou je dat misschien een enkele keer moeten doen wanneer je vriendinnen ofzo komen..
Maar als je niet meteen enthousiast wordt dan moet je 't niet doen denk ik
Fylax vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil je verder niet opschrikken of zo, maar dat zijn waarschijnlijk demonen die de geestenwereld willen ontsnappen.
Ik hoop dat ik in Sleepy Hollow meer informatie voor je weet te verkrijgen over dit fenomeen.
Jep, en dan heb je zo'n lomp dekbed waar een overtrek over heen moet. Blehquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bed opmaken is sowieso teringvervelend, dat laken gaat nooit om het matras.
Ik snapte je argumenten van net niet want je sprak jezelf beetje tegenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo snap je dat niet
ik wil gewoon breed uit liggen en niet meer tegen de rand van mn bed knallen met mn hoofd
dus ik zou hem dan altijd in tweepersoonsstand laten
vind hem ook niet mooi zo met die randen er om heen
Wat zal die jongen nachtmerries hebben gehad na al die mensonterende gifjes.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fylax vindt dit geen leuke opmerking.
ja soms zeggen vriendinnen dat als ik bij ze slaap of zij bij mijquote:
watquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat lukt me nog beter, maar dat is ook teringirritant.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, en dan heb je zo'n lomp dekbed waar een overtrek over heen moet. Bleh
Hij heeft volgens mij echt niet geslapen want om 5 uur zat hij te posten en om 7 uur ook alweerquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zal die jongen nachtmerries hebben gehad na al die mensonterende gifjes.
Je vraagt nu wel heel erg om een flauwe reactie hoorquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:38 schreef Amarantha het volgende:
Voor mij alleen vond ik éénpersoons altijd wel prima
Ik kan er ook niks anders van maken. Voor de rest lijkt het mij namelijk een tamelijk realistische serie.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha. Ze willen die film echt graag kwijt.
Hier heb ik Fantastic Four uit 1994 gekeken. Zo slecht
Schattig. Echt. Zo lief samenquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je vraagt nu wel heel erg om een flauwe reactie hoor
Ik ga wel weg.
Samequote:Op maandag 11 augustus 2014 22:38 schreef Amarantha het volgende:
Voor mij alleen vond ik éénpersoons altijd wel prima
ik sprak mezelf niet tegenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snapte je argumenten van net niet want je sprak jezelf beetje tegen.
Dat je het niet mooi vindt of dat j bang bent tegen de rand aan te botsen, dat snap ik wel.
Wauwquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ja soms zeggen vriendinnen dat als ik bij ze slaap of zij bij mij
maar weet niet of dat nog steeds zo is
al heb ik het paar maanden nog wel eens op laten nemen met zo'n app
klonk echt vreemd
Nee ok, je sprak jezelf niet tegen maar je argumenten om het niet te doen klopte niet.. Dus ik snapte het nietquote:
Nee, gewoon onweer.. maar zo onverwachts BAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMquote:
Ik koos iets uit waar we samen om konden lachen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
InderdaadIk had gehoopt op Oz maar helaas.
En jeetje. Had je geen betere film voor jou en mijn denkbeeld kunnen bedenken?
Echt gestoordquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lukt me nog beter, maar dat is ook teringirritant.
[..]
Hij heeft volgens mij echt niet geslapen want om 5 uur zat hij te posten en om 7 uur ook alweer
voor mij kloppen ze welquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ok, je sprak jezelf niet tegen maar je argumenten om het niet te doen klopte niet.. Dus ik snapte het niet
Zag net wel lichtflits maar geen gedonder gehoordquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon onweer.. maar zo onverwachts BAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Ja hequote:Op maandag 11 augustus 2014 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
InderdaadIk had gehoopt op Oz maar helaas.
En jeetje. Had je geen betere film voor jou en mijn denkbeeld kunnen bedenken?
[..]
Schattig. Echt. Zo lief samen
Ik snapte ook niet hoe je bang kon worden van die gifjes, want ik schoot er alleen maar van in de lachquote:
mijn moeder zei een paar keer dat ze vanuit mijn kamer midden in de nacht gescheld hoordequote:Op maandag 11 augustus 2014 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wauw
Ik doe dat volgens mij niet, ik snurk ook nietIk draai alleen ontzettend veel
Oh, let maar op.. straks ook ineens plots BAMquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag net wel lichtflits maar geen gedonder gehoord
Post eensquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snapte ook niet hoe je bang kon worden van die gifjes, want ik schoot er alleen maar van in de lach
Bedoelde meer dat hij zo obsessief aan het fokken was en zichzelf 2 uur rust gafquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snapte ook niet hoe je bang kon worden van die gifjes, want ik schoot er alleen maar van in de lach
Daar heb je gelijk in. Wat verstandig van je.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik koos iets uit waar we samen om konden lachen.
Anders hadden we niet van elkaars gezelschap kunnen genieten.
Of waren er misschien ongemakkelijke seksuele spanningen ontstaan.
omgquote:
Is niet normaal nee. Hopelijk kunnen wij elkaar ondersteunen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon onweer.. maar zo onverwachts BAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Dat klinkt niet heel goed als je daar een film voor nodig hebt Kaneel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik koos iets uit waar we samen om konden lachen.
Anders hadden we niet van elkaars gezelschap kunnen genieten.
Of waren er misschien ongemakkelijke seksuele spanningen ontstaan.
Best een vreemd fenomeen dat praten in je slaapquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn moeder zei een paar keer dat ze vanuit mijn kamer midden in de nacht gescheld hoorde
ik was dus mijn broertjes aan het uitschelden in mijn slaap
niet ernstig hoor, maar wel hard
Je bent toch niet bang voor onweer?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is niet normaal nee. Hopelijk kunnen wij elkaar ondersteunen.
[..]
Dat klinkt niet heel goed als je daar een film voor nodig hebt Kaneel.
Ooh vind ik altijd wel cool.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, let maar op.. straks ook ineens plots BAM
quote:
geen idee, is al meer dan twee jaar geledenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best een vreemd fenomeen dat praten in je slaap![]()
Was je toen ook echt boos die avond ervoor op je broertjes?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:44 schreef richolio het volgende:
[ http://imagizer.imageshack.us/a/img38/138/1349371144463.gif (copy/paste deze link) ]
Welke film is dit?
Daar ga ik niks over zeggen nadat ik een week lang nummer 1 eindigde als meest postende FOK!kerquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat hij zo obsessief aan het fokken was en zichzelf 2 uur rust gaf
Goede creepy gifjequote:Op maandag 11 augustus 2014 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh vind ik altijd wel cool.
[..]
[ afbeelding ]
Dit komt uit een Japanse pornofilm volgens Elan. Voor meer feitjes over Japanse porno mag je Elan altijd DM'en
Good girls go wild part 6quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:44 schreef richolio het volgende:
[ http://imagizer.imageshack.us/a/img38/138/1349371144463.gif (copy/paste deze link) ]
Welke film is dit?
Dat ligt eraan. Begin je weer met het strooien van complimenten als ik stel wel bang te zijn?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je bent toch niet bang voor onweer?
imageshackquote:
Ja dat werkt al heeeeel lang niet meer op FOK!quote:
Hahahaha je kan wel geheimen ontfutselen dan misschien. Best creepyquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee, is al meer dan twee jaar geleden![]()
ik vind het wel leukvroeger als ik met mijn nichtje logeerde ging ze gesprekken met me voeren en schreef ze die op in het donker en de volgende ochtend wisten we er allebei niks meer van en de aantekeningen waren natuurlijk onleesbaar omdat ze geen licht aan deed omdat ze bang was mij wakker te maken
Heeft iemand jou trouwens weleens betrapt toen je aan het bekkenstoten was?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ga ik niks over zeggen nadat ik een week lang nummer 1 eindigde als meest postende FOK!ker
Kutsitequote:
Ik kan me niks van die opmerking herinnerenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Begin je weer met het strooien van complimenten als ik stel wel bang te zijn?
Ik kan mij nog altijd herinneren dat je op TC stelde "LR zijn lach lijkt op die van een verkrachter" Ik heb zelden iets lievers gehoord.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft iemand jou trouwens weleens betrapt toen je aan het bekkenstoten was?
Bekkenstotenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er hartelijk om kunnen lachenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan me niks van die opmerking herinneren
Inderdaadquote:
Dat kan niet, want als je iemand hoort lig je stil en slaap je gewoon op je buikquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit vindt JR niet leukquote:
Ja best vervelend ookquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahahaha je kan wel geheimen ontfutselen dan misschien. Best creepy
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja best vervelend ook
sliep een keer bij een vriendin en de volgende ochtend zei haar moeder aan tafel: ik heb vannacht van een van jullie haar diepste geheimen gehoord toen ze praatte in haar slaap.
en ze keek mij aan
Misschien kom je wel in een trancequote:Op maandag 11 augustus 2014 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan niet, want als je iemand hoort lig je stil en slaap je gewoon op je buik
heb je ook kattengifjes?quote:
dat was best creepy jaquote:
Ik zou dan heel goed opletten met wie je gaat slapen danquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja best vervelend ook
sliep een keer bij een vriendin en de volgende ochtend zei haar moeder aan tafel: ik heb vannacht van een van jullie haar diepste geheimen gehoord toen ze praatte in haar slaap.
en ze keek mij aan
Held.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb Insomnia voor zijn maand 'vakantie' een voicebericht gestuurd van 4 minuten wat technisch gezien een lang gedicht over bekkenstoten was
Het is geen paranormaal gebeurenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kom je wel in een trance
ik slaap gewoon forever alonequote:Op maandag 11 augustus 2014 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou dan heel goed opletten met wie je gaat slapen dan
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is geen paranormaal gebeuren
quote:
Ja kan natuurlijk ook gewoon. maar alsnogquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel geniaal als die moeder maar wat lulde
nee kloptquote:
Jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja kan natuurlijk ook gewoon. maar alsnog
dat is evidentquote:
#Prayforflipsquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Wat verstandig van je.
Nu mijn bus uitvluchten en onweer overleven rip
Welke situatie?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is niet normaal nee. Hopelijk kunnen wij elkaar ondersteunen.
[..]
Dat klinkt niet heel goed als je daar een film voor nodig hebt Kaneel.
je kunt persoonlijk een afspraak maken want ik ga geen feestje gevenquote:
Jawel hoor. Maar zullen we over voetbal praten?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fok-it vindt mijn gifjes helemaal niet leuk
Geurkaarzenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:51 schreef supersof het volgende:
ik heb een geurkaars in mijn vensterbank staan (echt een wintergeur met kaneel enzo), en als de zon er op schijnt dan komt er veel geur van af. En dat is vandaag dus weer gebeurden ruik nu constant zo'n zoete, weeë, geur
Feyenoord is slecht.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar zullen we over voetbal praten?
ga wegquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar zullen we over voetbal praten?
nee lekker juist somsquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geurkaarzen![]()
Ik vind dat zo'n meur hè als ik zo'n winkel binnenstap
Per se lachfilm nodig hebben om het leuk te houden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
#Prayforflips
[..]
Welke situatie?
Je bed moeten delenquote:
Beter wierookquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geurkaarzen![]()
Ik vind dat zo'n meur hè als ik zo'n winkel binnenstap
Grapje tochquote:
Ik heb er nooit maar ééntje gekocht want als ik die winkel binnenging wilde ik er al binnen 10 seconden uit. En dat is te kort om iets te kopen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
nee lekker juist soms
eventjes aan doen en je kamer ruikt heerlijk
Tot ziens, bedanktquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:53 schreef HCFeestbeest het volgende:
Naam HCFeestbeest
Leeftijd 16
religie Christelijk
burgerlijke staat Ongehuwd
hoogst genoten opleiding Gymnasium
woonplaats/province Amsterdam
voetbalclub Ik heb een pesthekel aan voetbal
favoriete drankje Cola
favoriete film Schindler's list
lievelingsdier Hont
lievelingskleur Blauw
politieke voorkeur CDA jwz
Te jong.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:53 schreef HCFeestbeest het volgende:
Naam HCFeestbeest
Leeftijd 16
religie Christelijk
favoriete drankje Cola
lievelingsdier Hont
lievelingskleur Blauw
Ik ga mee.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Sof, ik wil als eerst je kamer bezoeken hoor. DIPS.
ik kan dit niet garanderenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Sof, ik wil als eerst je kamer bezoeken hoor. DIPS.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook echt heel smerig.
Beter de geur van lekker eten
Ok doeiquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:53 schreef HCFeestbeest het volgende:
Naam HCFeestbeest
Leeftijd 16
religie Christelijk
favoriete drankje Cola
lievelingsdier Hont
lievelingskleur Blauw
oh?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan dit niet garanderen
doe je best maar
jij mag blijvenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:53 schreef HCFeestbeest het volgende:
dat weet ik zelf ook niet dus moet snel deel 1 uitlezen en dan deel 2 lezenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grapje toch
Vertel eens in ee nspoiler waar deel 2 van Divergent over gaat
Ik ben dan ook niet zo hilarisch als jij.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Per se lachfilm nodig hebben om het leuk te houden.
[..]
Je bed moeten delen
watjequote:Op maandag 11 augustus 2014 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit maar ééntje gekocht want als ik die winkel binnenging wilde ik er al binnen 10 seconden uit. En dat is te kort om iets te kopen.
denk dat elan eerder isquote:
wat????quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
sof houdt ook gewoon van fietstas![]()
![]()
Ja die verkochten ze daar waarschijnlijk ook, maar dat heb ik dus niet gezien omdat ik zo snel weg moestquote:
fietstas = vitessequote:
wow, op een oude fiets moet je het leren maarquote:
geen leuke grapquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die verkochten ze daar waarschijnlijk ook, maar dat heb ik dus niet gezien omdat ik zo snel weg moest
Oke, tweede plaats is ook wel goed danquote:
ja want arnhemquote:
Ik zal mijn pedograppen achterwege houden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wow, op een oude fiets moet je het leren maar
ja elan gaat me leren hoe ik moet kokenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wow, op een oude fiets moet je het leren maar
best leuke stad maar ik hou niet zo van koopclubsquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
best leuke stad maar ik hou niet zo van koopclubs![]()
![]()
mijn tinderdate was voor willem IIquote:
Willem I kan niet zoenen zeker?quote:
boeit me niksquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
best leuke stad maar ik hou niet zo van koopclubs![]()
![]()
Serieus?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn tinderdate was voor willem II
wat een gek
haha ja die waren gisteren echt goedquote:
ja serieusquote:
Toine van Peperstraten?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn tinderdate was voor willem II
wat een gek
nee, een poolquote:
Mooi hoorquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.froot.nl/postt(...)van-dieren-in-londen
Humor is overschat. Het gewoon altijd vaag houden en met cliffhangers strooien. Zinnen halverwege afbreken om vervolgens filosofisch uit het raam te staren helpt ook.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet zo hilarisch als jij.
Ik maak wel aantekeningen van jouw posts waar mensen om lachen
Ik geloof dat ik het nog nooit zo hard heb horen onwerenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:20 schreef Crack_ het volgende:
En hadj e nou gezamenlijke woonkamer, Sofje?
een voetbalpool dus.quote:
Ik zal dit meenemen in mijn volgende avonturen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Humor is overschat. Het gewoon altijd vaag houden en met cliffhangers strooien. Zinnen halverwege afbreken om vervolgens filosofisch uit het raam te staren helpt ook.
[..]
Ik geloof dat ik het nog nooit zo hard heb horen onweren
Doeiquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een kutgrappen ik ben er vandoor
waarom ga je wegquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een kutgrappen ik ben er vandoor
Voor die bloemenquote:
veel plezierquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga Vikings verder kijken
Doei
.quote:
ja en in the spectacular now is ze een setje met die peterquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
.
Wel grappig dat beide acteurs van TFIOS ook in Divergent spelen
Zag een hoop bekende gezichten opeens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |