jawel hoorquote:
Deze is wel ideaal, zo'n bank. Je hebt ook bedden die je kan uitschuiven naar 2-persoons bij ikea.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50080315/
"Mevrouw, mevrouw. Er zit een halflange blonde haar in mijn gerecht. Kunt u die kleine medewerkster daar eens aanspreken op haar hygiëne"quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:12 schreef Crack_ het volgende:
Maar dan weeg je wel veel hoor LR, meeste mensen kunnen er ook gewoon weer uit fietsen?!
Die is echt super chill voor jouquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
oh echt
welke is dat dan? linkje?
Hmm, neeeeeee, ik wil al zolang een tweepersoonsbedquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50080315/
Dat is diequote:Op maandag 11 augustus 2014 22:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Deze is wel ideaal, zo'n bank. Je hebt ook bedden die je kan uitschuiven naar 2-persoons bij ikea.
We dragen petjesquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Mevrouw, mevrouw. Er zit een halflange blonde haar in mijn gerecht. Kunt u die kleine medewerkster daar eens aanspreken op haar hygiëne"
Mijn wraak zal zoet zijn
Deze kan tweepersoons worden dus, hè.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm, neeeeeee, ik wil al zolang een tweepersoonsbeden het past echt wel
In het VI topic vanavond zaten ook veel meetsletten. We kwamen er niet uit hoelang Milik nou echt wasquote:
ja hij vroeg het paar weken geleden alquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent nog niet weg of de kamer word al vergeven
maar het ís een tweepersoonsbed.. alleen wanneer je wat vriendnnen over de vloer krijgt heb je gewoon net dat beetje extra ruimte.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe komt die haar in mijn eten dan? Ik smokkel er gewoon één naar binnen.quote:
Ja oke klopt, is wel jammer jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel minder contact met je huisgenotenIk heb ook geen woonkamer (daar woon in in namelijk) en dan is op een of andere manier toch je omgang anders. Samen eten doe je niet zo snel als je allemaal in iemands slaapkamer of op balkon/terras moet gaan zitten. En lange gesprekken in de keuken voeren is toch ook niet helemaal van je het.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is echt super chill voor jouAls je meer ruimte wil klap je in en anders toch groot bed.
Alleen de matrassen zijn niet heel erg dik.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Gebeurde hier ook toen mijn zus weggingquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hij vroeg het paar weken geleden al
'mag ik je kamer hebben als je weg bent'![]()
Ik heb er eentje bij mijn zus in elkaar gezet maar die zag er anders uit. Zonder die rand zeg maar.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe komt die haar in mijn eten dan? Ik smokkel er gewoon één naar binnen.
Wanneer werk je? Ik laat mij niet zomaar dik noemen :s
Leuk. Echt heel leuk. Dat zeg ik niet om je te pesten, maar meer dat je er gewoon heen moet gaan. Ik heb oprecht gelachenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flips schat. Hoe was de film?
Milik?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het VI topic vanavond zaten ook veel meetsletten. We kwamen er niet uit hoelang Milik nou echt was
Een naai-atelierquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gebeurde hier ook toen mijn zus weggingMijn vader wou er een fitnesskamer van maken en mijn moeder een naai-atelier
(inb4 slechte grappen over naaien)
ja maar geen lekker matrasquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze kan tweepersoons worden dus, hè. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |