SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Meten is weten zoals een wijs man ooit zei.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt wel ambities om een meetslet te worden he
Net als jijquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt wel ambities om een meetslet te worden he
is dat bij hemnes niet dan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind je niet vervelend dat er dan altijd een tweepersoonsbed staat?
ja tuurlijkquote:
Ik denk dat JR mij gaat overtreffenquote:
nope, alleen keuken en badkamerquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:20 schreef Crack_ het volgende:
En hadj e nou gezamenlijke woonkamer, Sofje?
Dat scheelt weer een hoopquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ja tochalles wit, alles fris
ouders hebben wat gespaard voor me en deel is voor rijbewijs en andere deel is voor meubels en dingetjes voor als ik uit huis ga
oohquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat JR mij gaat overtreffen
Ik bedoel met het hemnes bed het bed dat één én tweepersoons is.. omdat je de lattenbodem kunt uittrekken tot een tweepersoonsbedquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
is dat bij hemnes niet dan?
ik leef bijna op mijn bed dus nee geen probleem mee
[..]
ja tuurlijk
oh echtquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bedoel met het hemnes bed het bed dat één én tweepersoons is.. omdat je de lattenbodem kunt uittrekken tot een tweepersoonsbed.
hoezo?quote:
Je klinkt zo enthousiast altijd als je iemand kan meetenquote:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50080315/quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
oh echt
welke is dat dan? linkje?
Je bent nog niet weg of de kamer word al vergevenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:22 schreef supersof het volgende:
mijn vader is het er volgens mij niet zo mee eens dat ik mijn bed niet meeneemwant hij wil in mijn kamer nu een game kamer maken en 'dat kan niet als er een bed staat'
Die kan je bij IKEA kopen iigquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
oh echt
welke is dat dan? linkje?
FOK IT WIL JE MEETENquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je klinkt zo enthousiast altijd als je iemand kan meeten
nee.quote:
Veel minder contact met je huisgenotenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |