Als je al een chill bed hebt. Waarom dan een nieuwe kopenquote:
Geef je dan ook een kamerwarming?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
nou, ik wilde eigenlijk in Utrecht maar ik faalde. Dus nu doe ik easy en ga ik voor deze inArnhem
zodat je ook bij je ouders nog kan slapen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je al een chill bed hebt. Waarom dan een nieuwe kopen
Nou, hij kon wel Duits en beetje Nederlands. En die vriendin van me die mee was is half duits dus kon hem wel verstaan soms. Al sprak hij sowieso heel onduidelijk eigenlijkquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dan heb je ook lekker veel aan die rondleidingKon hij ook geen Engels?
nee, ik wil een tweepersoonsbedquote:
Ohja tuurlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
zodat je ook bij je ouders nog kan slapen?
Ja mijn laptop en opladers enzoquote:
Lekker geregeld om dat soort mensen een rondleiding te laten geven dan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, hij kon wel Duits en beetje Nederlands. En die vriendin van me die mee was is half duits dus kon hem wel verstaan soms. Al sprak hij sowieso heel onduidelijk eigenlijk
nee brimnesquote:
ja, als je wil mag je langskomenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geef je dan ook een kamerwarming?
Lekker alles nieuw kopenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja mijn laptop en opladers enzo
maar dat zijn gewoon mijn spullen
ik neem geen meubels mee
Vind je niet vervelend dat er dan altijd een tweepersoonsbed staat?quote:
ik ook?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, als je wil mag je langskomen
nou jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker geregeld om dat soort mensen een rondleiding te laten geven dan.
Kan je tenminste lekker dwars liggenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind je niet vervelend dat er dan altijd een tweepersoonsbed staat?
Jij hebt wel ambities om een meetslet te worden hequote:
Dat is alleen beter als het invloed heeft op wanneer je kan tekenen en op beschikbaarheidquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ja
beter dan wachten tot zaterdag als hij terug is van vakantie
ja tochquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker alles nieuw kopen
Moet je meubels helemaal zelf betalen of doen je ouders dat ook voor een deel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |