PAS OP : Als je deze spoiler opent moet je huilenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Bwhehe, ja iedereen rijdt ooit in die tramrails.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook meermaals dronken met mijn fietsband in de tramrails blijven hangen. Dat waren de ergste valpartijen.
Crack kan bevestigen dat tramrails in Den Haag vrij sadistisch is
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook meermaals dronken met mijn fietsband in de tramrails blijven hangen. Dat waren de ergste valpartijen.
Crack kan bevestigen dat tramrails in Den Haag vrij sadistisch is
Ja, zaterdag is die eigenaar terug van vakantie en wil maandag gewoon contract tekenen enzo als dat kanquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon beetje mij observeren.
[..]
Nice ga je er nu echt in?
En dan heb je wel veel licht in je kamer
Heel tof, wanneer kan je er dan in?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, zaterdag is die eigenaar terug van vakantie en wil maandag gewoon contract tekenen enzo als dat kan![]()
![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PAS OP : Als je deze spoiler opent moet je huilenWat is dat voor vies dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PAS OP : Als je deze spoiler opent moet je huilenMeh, nee nu niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik de film kijk wel“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, zaterdag is die eigenaar terug van vakantie en wil maandag gewoon contract tekenen enzo als dat kan![]()
![]()
quote:
weet ik niet, er was een vriend van de eigenaar vandaag die me alles liet zien, maar hij kon nauwelijks nederlands en begreep veel vragen van me niet. dus bel morgen de eigenaar en spreek dan wat afquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel tof, wanneer kan je er dan in?
Ik moest huilen toen Voldemort dood gingquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh, nee nu niet.
Als ik de film kijk wel
quote:
Ik wil ook een kamerquote:
Ooh dan heb je ook lekker veel aan die rondleidingquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
weet ik niet, er was een vriend van de eigenaar vandaag die me alles liet zien, maar hij kon nauwelijks nederlands en begreep veel vragen van me niet. dus bel morgen de eigenaar en spreek dan wat af
Ja, grapjasquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest huilen toen Voldemort dood ging
Je bed enzo niet"?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:14 schreef supersof het volgende:
maar mijn vader kan pas volgende week zaterdag verhuizen![]()
nouja, verhuizen, enige wat ik meeneem vanuit huis is een ventilator, kleding enzo en bureaulamp
meer het verhuizen van ikea naar arnhem
En je computer?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:14 schreef supersof het volgende:
maar mijn vader kan pas volgende week zaterdag verhuizen![]()
nouja, verhuizen, enige wat ik meeneem vanuit huis is een ventilator, kleding enzo en bureaulamp
meer het verhuizen van ikea naar arnhem
nou, ik wilde eigenlijk in Utrecht maar ik faalde. Dus nu doe ik easy en ga ik voor deze inquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil ook een kamerhad ik je skills maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |