Zelden zal ongemakkelijk naar de grond staren zo fijn aanvoelen als bij ons. De gedachte aan het samenzijn in een Ikea restaurant alleen zal onze harten doen opgloeienquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, we matchen echt.
Behalve dat ik wind niet haat, sneeuw wel.. want dan moet ik altijd weg en dat gaat dan weer niet en vertraging en arororhghg
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:59 schreef Crack_ het volgende:
Vanaf nu stop ik met lr aanbidden en ga ik me weer normaal gedragen richting je. Dag liefje, ik zal altijd van je houden.
Nu normaal.
dat verhaalquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelden zal ongemakkelijk naar de grond staren zo fijn aanvoelen als bij ons. De gedachte aan het samenzijn in een Ikea restaurant alleen zal onze harten doen opgloeien
En sneeuw is ook wel problematisch inderdaad. Vooral als je vervolgens jezelf overschat en op de fiets springt
[..]![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelden zal ongemakkelijk naar de grond staren zo fijn aanvoelen als bij ons. De gedachte aan het samenzijn in een Ikea restaurant alleen zal onze harten doen opgloeien
En dan dus kei hard op je bek gaat, of hoe loopt dit af?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En sneeuw is ook wel problematisch inderdaad. Vooral als je vervolgens jezelf overschat en op de fiets springt
[..]![]()
Nee joh. Mijn ego kon toch al niet meer groeien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lr zit nu met rode wangen achter zijn pctje.
Vallen op de fiets? Welke van de 100 verhalenquote:
Laat ik het zo stellen. Ik hoop niet dat littekens op de armen en handen je afschrikken. Anders is de verering bij deze voorbijquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dan dus kei hard op je bek gaat, of hoe loopt dit af?
jr, hoiquote:
ja ik dacht dat je die een keer verteld hadquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Mijn ego kon toch al niet meer groeien.
[..]
Vallen op de fiets? Welke van de 100 verhalen
Op mijn nieuwe fiets nog niet gevallen. Ik doe sowieso een stuk rustiger aan de laatste maanden
alles goed?quote:
jaaaaa, mooie vloer wel, muren gewoon wit geverfd, zag er netjes uit. En mooie grote ramenquote:
okquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Mijn ego kon toch al niet meer groeien.
[..]
Vallen op de fiets? Welke van de 100 verhalen
Op mijn nieuwe fiets nog niet gevallen. Ik doe sowieso een stuk rustiger aan de laatste maanden
[..]
Laat ik het zo stellen. Ik hoop niet dat littekens op de armen en handen je afschrikken. Anders is de verering bij deze voorbij
Daarna ging Dobby doodquote:
quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:59 schreef Crack_ het volgende:
Vanaf nu stop ik met lr aanbidden en ga ik me weer normaal gedragen richting je. Dag liefje, ik zal altijd van je houden.
Nu normaal.
Ik ben ook meermaals dronken met mijn fietsband in de tramrails blijven hangen. Dat waren de ergste valpartijen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik dacht dat je die een keer verteld had
dat je tegen een stoeprand fietste ofzo
ja gaat goedquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gaat fantastisch aan deze kant van het beeldscherm
hoe is het aan jouw kant?
Gewoon beetje mij observeren.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:09 schreef LittleBrownie het volgende:
JR, je moet me leren grappig te zijn.
Nice ga je er nu echt in?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaaa, mooie vloer wel, muren gewoon wit geverfd, zag er netjes uit. En mooie grote ramen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |