Denk je dat het iets serieus wordt?quote:
Trouwen baby allusquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je dat het iets serieus wordt?
Oh..quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vooral kut van de studiefinanciering die ik nu mis ga lopen![]()
.
quote:
Bruiloft in Indiaquote:
Duur grapjequote:Op maandag 11 augustus 2014 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bruiloft in IndiaDan wil ik wel mee
je bent zelf een kleinquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
WAT HEEFT LB EEN VRIENDJE? VERTEL ME ALLES
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
WAT HEEFT LB EEN VRIENDJE? VERTEL ME ALLES
quote:
Nog meer? Die wind begint ook wel vervelend te worden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:54 schreef Crack_ het volgende:
LR, er komt regen aan doe alles dicht!!!
Kun je de ondervraging nog aan?quote:
quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je dat het iets serieus wordt?
Inderdaad.. ik was gisteren nog terrassje.. tering manquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog meer? Die wind begint ook wel vervelend te worden.
[..]
Kun je de ondervraging nog aan?
Weet nietquote:
Erge is dat het binnen nog steeds warm blijft. Ik ben niet zo'n typische Nederlander die altijd klaagt over het weer maar ik haat windquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Inderdaad.. ik was gisteren nog terrassje.. tering man. Onze volle glazen waaide zelfs weg
Ik ook niet, we matchen echtquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erge is dat het binnen nog steeds warm blijft. Ik ben niet zo'n typische Nederlander die altijd klaagt over het weer maar ik haat wind
En dat aan de kust wonen
quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:59 schreef Crack_ het volgende:
Vanaf nu stop ik met lr aanbidden en ga ik me weer normaal gedragen richting je. Dag liefje, ik zal altijd van je houden.
Nu normaal.
Zelden zal ongemakkelijk naar de grond staren zo fijn aanvoelen als bij ons. De gedachte aan het samenzijn in een Ikea restaurant alleen zal onze harten doen opgloeienquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, we matchen echt.
Behalve dat ik wind niet haat, sneeuw wel.. want dan moet ik altijd weg en dat gaat dan weer niet en vertraging en arororhghg
Vanaf nu stop ik met lr aanbidden en ga ik me weer normaal gedragen richting je. Dag liefje, ik zal altijd van je houden.
Nu normaal.
dat verhaalquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelden zal ongemakkelijk naar de grond staren zo fijn aanvoelen als bij ons. De gedachte aan het samenzijn in een Ikea restaurant alleen zal onze harten doen opgloeien
En sneeuw is ook wel problematisch inderdaad. Vooral als je vervolgens jezelf overschat en op de fiets springt
[..]![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelden zal ongemakkelijk naar de grond staren zo fijn aanvoelen als bij ons. De gedachte aan het samenzijn in een Ikea restaurant alleen zal onze harten doen opgloeien
En dan dus kei hard op je bek gaat, of hoe loopt dit af?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En sneeuw is ook wel problematisch inderdaad. Vooral als je vervolgens jezelf overschat en op de fiets springt
[..]![]()
Nee joh. Mijn ego kon toch al niet meer groeien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lr zit nu met rode wangen achter zijn pctje.
Vallen op de fiets? Welke van de 100 verhalenquote:
Laat ik het zo stellen. Ik hoop niet dat littekens op de armen en handen je afschrikken. Anders is de verering bij deze voorbijquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dan dus kei hard op je bek gaat, of hoe loopt dit af?
jr, hoiquote:
ja ik dacht dat je die een keer verteld hadquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Mijn ego kon toch al niet meer groeien.
[..]
Vallen op de fiets? Welke van de 100 verhalen
Op mijn nieuwe fiets nog niet gevallen. Ik doe sowieso een stuk rustiger aan de laatste maanden
alles goed?quote:
jaaaaa, mooie vloer wel, muren gewoon wit geverfd, zag er netjes uit. En mooie grote ramenquote:
okquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Mijn ego kon toch al niet meer groeien.
[..]
Vallen op de fiets? Welke van de 100 verhalen
Op mijn nieuwe fiets nog niet gevallen. Ik doe sowieso een stuk rustiger aan de laatste maanden
[..]
Laat ik het zo stellen. Ik hoop niet dat littekens op de armen en handen je afschrikken. Anders is de verering bij deze voorbij
Daarna ging Dobby doodquote:
quote:
Nu normaal.
Ik ben ook meermaals dronken met mijn fietsband in de tramrails blijven hangen. Dat waren de ergste valpartijen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik dacht dat je die een keer verteld had
dat je tegen een stoeprand fietste ofzo
ja gaat goedquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gaat fantastisch aan deze kant van het beeldscherm
hoe is het aan jouw kant?
Gewoon beetje mij observeren.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:09 schreef LittleBrownie het volgende:
JR, je moet me leren grappig te zijn.
Nice ga je er nu echt in?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaaa, mooie vloer wel, muren gewoon wit geverfd, zag er netjes uit. En mooie grote ramen
PAS OP : Als je deze spoiler opent moet je huilenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Bwhehe, ja iedereen rijdt ooit in die tramrails.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook meermaals dronken met mijn fietsband in de tramrails blijven hangen. Dat waren de ergste valpartijen.
Crack kan bevestigen dat tramrails in Den Haag vrij sadistisch is
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook meermaals dronken met mijn fietsband in de tramrails blijven hangen. Dat waren de ergste valpartijen.
Crack kan bevestigen dat tramrails in Den Haag vrij sadistisch is
Ja, zaterdag is die eigenaar terug van vakantie en wil maandag gewoon contract tekenen enzo als dat kanquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon beetje mij observeren.
[..]
Nice ga je er nu echt in?
En dan heb je wel veel licht in je kamer
Heel tof, wanneer kan je er dan in?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, zaterdag is die eigenaar terug van vakantie en wil maandag gewoon contract tekenen enzo als dat kan![]()
![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PAS OP : Als je deze spoiler opent moet je huilenWat is dat voor vies dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PAS OP : Als je deze spoiler opent moet je huilenMeh, nee nu niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik de film kijk wel“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, zaterdag is die eigenaar terug van vakantie en wil maandag gewoon contract tekenen enzo als dat kan![]()
![]()
quote:
weet ik niet, er was een vriend van de eigenaar vandaag die me alles liet zien, maar hij kon nauwelijks nederlands en begreep veel vragen van me niet. dus bel morgen de eigenaar en spreek dan wat afquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel tof, wanneer kan je er dan in?
Ik moest huilen toen Voldemort dood gingquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh, nee nu niet.
Als ik de film kijk wel
quote:
Ik wil ook een kamerquote:
Ooh dan heb je ook lekker veel aan die rondleidingquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
weet ik niet, er was een vriend van de eigenaar vandaag die me alles liet zien, maar hij kon nauwelijks nederlands en begreep veel vragen van me niet. dus bel morgen de eigenaar en spreek dan wat af
Ja, grapjasquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest huilen toen Voldemort dood ging
Je bed enzo niet"?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:14 schreef supersof het volgende:
maar mijn vader kan pas volgende week zaterdag verhuizen![]()
nouja, verhuizen, enige wat ik meeneem vanuit huis is een ventilator, kleding enzo en bureaulamp
meer het verhuizen van ikea naar arnhem
En je computer?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:14 schreef supersof het volgende:
maar mijn vader kan pas volgende week zaterdag verhuizen![]()
nouja, verhuizen, enige wat ik meeneem vanuit huis is een ventilator, kleding enzo en bureaulamp
meer het verhuizen van ikea naar arnhem
nou, ik wilde eigenlijk in Utrecht maar ik faalde. Dus nu doe ik easy en ga ik voor deze inquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil ook een kamerhad ik je skills maar
Als je al een chill bed hebt. Waarom dan een nieuwe kopenquote:
Geef je dan ook een kamerwarming?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
nou, ik wilde eigenlijk in Utrecht maar ik faalde. Dus nu doe ik easy en ga ik voor deze inArnhem
zodat je ook bij je ouders nog kan slapen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je al een chill bed hebt. Waarom dan een nieuwe kopen
Nou, hij kon wel Duits en beetje Nederlands. En die vriendin van me die mee was is half duits dus kon hem wel verstaan soms. Al sprak hij sowieso heel onduidelijk eigenlijkquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dan heb je ook lekker veel aan die rondleidingKon hij ook geen Engels?
nee, ik wil een tweepersoonsbedquote:
Ohja tuurlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
zodat je ook bij je ouders nog kan slapen?
Ja mijn laptop en opladers enzoquote:
Lekker geregeld om dat soort mensen een rondleiding te laten geven dan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, hij kon wel Duits en beetje Nederlands. En die vriendin van me die mee was is half duits dus kon hem wel verstaan soms. Al sprak hij sowieso heel onduidelijk eigenlijk
nee brimnesquote:
ja, als je wil mag je langskomenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geef je dan ook een kamerwarming?
Lekker alles nieuw kopenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja mijn laptop en opladers enzo
maar dat zijn gewoon mijn spullen
ik neem geen meubels mee
Vind je niet vervelend dat er dan altijd een tweepersoonsbed staat?quote:
ik ook?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, als je wil mag je langskomen
nou jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker geregeld om dat soort mensen een rondleiding te laten geven dan.
Kan je tenminste lekker dwars liggenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind je niet vervelend dat er dan altijd een tweepersoonsbed staat?
Jij hebt wel ambities om een meetslet te worden hequote:
Dat is alleen beter als het invloed heeft op wanneer je kan tekenen en op beschikbaarheidquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ja
beter dan wachten tot zaterdag als hij terug is van vakantie
ja tochquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker alles nieuw kopen
Moet je meubels helemaal zelf betalen of doen je ouders dat ook voor een deel?
Dat is zo chillquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je tenminste lekker dwars liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |