Toine van Peperstraten?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn tinderdate was voor willem II
wat een gek
nee, een poolquote:
Mooi hoorquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.froot.nl/postt(...)van-dieren-in-londen
Humor is overschat. Het gewoon altijd vaag houden en met cliffhangers strooien. Zinnen halverwege afbreken om vervolgens filosofisch uit het raam te staren helpt ook.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet zo hilarisch als jij.
Ik maak wel aantekeningen van jouw posts waar mensen om lachen
Ik geloof dat ik het nog nooit zo hard heb horen onwerenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:20 schreef Crack_ het volgende:
En hadj e nou gezamenlijke woonkamer, Sofje?
een voetbalpool dus.quote:
Ik zal dit meenemen in mijn volgende avonturen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Humor is overschat. Het gewoon altijd vaag houden en met cliffhangers strooien. Zinnen halverwege afbreken om vervolgens filosofisch uit het raam te staren helpt ook.
[..]
Ik geloof dat ik het nog nooit zo hard heb horen onweren
Doeiquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een kutgrappen ik ben er vandoor
waarom ga je wegquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een kutgrappen ik ben er vandoor
Voor die bloemenquote:
veel plezierquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga Vikings verder kijken
Doei
.quote:
ja en in the spectacular now is ze een setje met die peterquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
.
Wel grappig dat beide acteurs van TFIOS ook in Divergent spelen
Zag een hoop bekende gezichten opeens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |