Wie waren er allemaal heen gegaan dan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leuk. Echt heel leuk. Dat zeg ik niet om je te pesten, maar meer dat je er gewoon heen moet gaan. Ik heb oprecht gelachen
[..]
Milik?
Ja gaat het ookquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar het ís een tweepersoonsbed.. alleen wanneer je wat vriendnnen over de vloer krijgt heb je gewoon net dat beetje extra ruimte.
Ik denk niet dat een tweepersoonsbed niet gaat passen, i kdenk dat het dan wel heel vol gaat zijn. Maar je moet zelf kijken wat je wil natuurlijk
Ja Flips. Bij deze wil ik alle 300 aanwezige op een lijstje.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie waren er allemaal heen gegaan dan?
Weet ik. Hij is al weken uit in de USA.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leuk. Echt heel leuk. Dat zeg ik niet om je te pesten, maar meer dat je er gewoon heen moet gaan. Ik heb oprecht gelachen
En wat is het geworden?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gebeurde hier ook toen mijn zus weggingMijn vader wou er een fitnesskamer van maken en mijn moeder een naai-atelier
(inb4 slechte grappen over naaien)
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als het over matrassen gaat voel ik me altijd ietwat gespannen.
Ga even liggen anders. Het gaat toch over matrassen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja, gelukkig weet Flips wel wat ik bedoelquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja Flips. Bij deze wil ik alle 300 aanwezige op een lijstje.
Ik snap je argumenten niet, want het is een tweepersoonsbed enals tegenargument zeg je een tweepersoonsbed te willenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gaat het ook
maar wil het al heel erg lang
en nu kan het
dus doe ik het
+ ik wil een lekker matras
ja je moet het uitklappenquote:
Een combinatie ervanquote:
hohoho.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Laat maar denk ik.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap je argumenten niet, want het is een tweepersoonsbed enals tegenargument zeg je een tweepersoonsbed te willen. En matrassen kies je zelf hoor.. je kunt de lekkerste kiezen maar ook de goedkoopste.
Waterbed juist.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
jij hebt wel een goed matras nodig ja, als je uit huis gaat
het is een uitklap bed tochquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap je argumenten niet, want het is een tweepersoonsbed enals tegenargument zeg je een tweepersoonsbed te willen. En matrassen kies je zelf hoor.. je kunt de lekkerste kiezen maar ook de goedkoopste.
Jeroen Verhoeven past er precies in.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:29 schreef JanCees het volgende:
Hoe breed is een normaal tweepersoonsbed?
1,83quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:29 schreef JanCees het volgende:
140 cm. Queensize is iets groter, kingsize bijna 2m.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:29 schreef JanCees het volgende:
Nee, het moet wel beetje ruw zijn.quote:
Gemiddeld 140x200 of 160x200 denk ik. Maar je hebt ze groter maar dit is denk ik wat de meeste hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:29 schreef JanCees het volgende:
Okequote:Op maandag 11 augustus 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeroen Verhoeven past er precies in.
Dus reken maar uit.
Ervaring?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, het moet wel beetje ruw zijn.
Matras kies je zelf..quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja je moet het uitklappen
geen zin in
en slecht matras
Oei. Die heeft een crush op de beste man?quote:
Ah Ajax. Dat verklaart een boel.quote:
Best veel users. Denk een stuk of 300. Ik herkende er 4. Rip ik.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie waren er allemaal heen gegaan dan?
Dat zou ik ook doen. Echt leuk, echt een tip. FOK! had eindelijk een echt leuke film uitgekozenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik. Hij is al weken uit in de USA.
Ik ga er nog wel eens heen, maar dan hier.
Met waterbedden of met jouw vergevorderde vorm van masturbatie?quote:
ik snap het niet denk ikquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Matras kies je zelf... Dus daarvan kun je niet zeggen dat het slecht is, want die kies je dus zelf..
En het is niet uitklappen maar uittrekken en dat kost 3 seconden werk.. Daarbij zou je het gewoon als een tweepersoonsbed laten staan en wanneer je vriendinnen over de vloer heb en extra ruimte wil zou je hem in kunnen schuiven..
Maar ok, jouw kamer
Nee, het is een uitschuifbedquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
het is een uitklap bed toch
waar laat ik de andere helft van het matras dan
Nee die gaat schreeuwen als je over voetbal praat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oei. Die heeft een crush op de beste man?
Ja ik bedoelde meer of er nog bekende waren?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oei. Die heeft een crush op de beste man?
[..]
Ah Ajax. Dat verklaart een boel.
[..]
Best veel users. Denk een stuk of 300. Ik herkende er 4. Rip ik.
[..]
Dat zou ik ook doen. Echt leuk, echt een tip. FOK! had eindelijk een echt leuke film uitgekozen
Dat laatstequote:Op maandag 11 augustus 2014 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met waterbedden of met jouw vergevorderde vorm van masturbatie?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ik snap het niet denk ik
hoe de fuck werkt dat
maar je hebt toch een tweepersoonsmatras aan elkaar?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, het is een uitschuifbed. En als het bed in eenpersoons positie staat dan leg je het ene matras onder het andere matras
.
Nee helaas. Maar ik kan me goed voorstellen dat je aan een fluwelen aanpak van een waterbed niks hebt.quote:
Dat lig ik sowieso al niet. En dat meen ik, ik draai als een gek.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waterbedden zijn echt hel. Je ligt nooit stil
Daarom, je moet iets anders proberen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee helaas. Maar ik kan me goed voorstellen dat je aan een fluwelen aanpak van een waterbed niks hebt.
Neequote:Op maandag 11 augustus 2014 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
maar je hebt toch een tweepersoonsmatras aan elkaar?
Ik draai ook veel maar daarom is een waterbed juist zo naar. Als je verdraait duurt het een eeuw voor je weer uitgewiebeld bent.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lig ik sowieso al niet. En dat meen ik, ik draai als een gek.
Ik heb wel gedaan alsof ik samen met jou een film heb gekeken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:31 schreef Flippiee het volgende:
Dat zou ik ook doen. Echt leuk, echt een tip. FOK! had eindelijk een echt leuke film uitgekozen
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom, je moet iets anders proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |