Goede smaak.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:41 schreef supersof het volgende:
[..]
met gekleurde details, dekbed en gordijnen enzo
wil ik graag turkoois
Die opmerking hakte er inderdaad wel bij mij in maar ik ben vergevingsgezind.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn opmerking over je idool ook al bedoelde ik het niet naar jou
Er is een leuk topic in KLB over die Nickihoerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die opmerking hakte er inderdaad wel bij mij in maar ik ben vergevingsgezind.
Als jij mijn vergeetachtig wil en kan vergeven dan moet mij jouw ongelukkige Nicki opmerking ook wel lukken
Als vredesoffer hier een foto van onze Zweedse werkplek voor het te komen boek.
[ afbeelding ]
Dat topic is er overigens uit wraak voor mijn lijstjequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er is een leuk topic in KLB over die Nickihoer
Mijn ramen hebben het trouwens overleefd gisteren
Ik word zo moe van die sanasoufiquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat topic is er overigens uit wraak voor mijn lijstje
KLB / Hoe kan iemand zomaar in de gevangenis zitten?
Hahaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:35 schreef supersof het volgende:
fokkie wil je nog werk
in nepal gaan ze een autoweg aanleggen op 3000 meter hoogte en een lengte van 100 kilometer.
vlakbij de mount everest![]()
quote:
bedanktquote:
Nu denk ik aan Sam uit Lord of the Ringsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha![]()
Misschien moet ik zo'n berggeit worden die de bagage van die klimmers mee naar boven tilt
Oke ik heb je vergeven. Het is weer goed lr.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die opmerking hakte er inderdaad wel bij mij in maar ik ben vergevingsgezind.
Als jij mijn vergeetachtig wil en kan vergeven dan moet mij jouw ongelukkige Nicki opmerking ook wel lukken
Als vredesoffer hier een foto van onze Zweedse werkplek voor het te komen boek.
[ afbeelding ]
Ik ben wel iets slanker dan Samquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu denk ik aan Sam uit Lord of the Rings
je kan best solliciteren daarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha![]()
Misschien moet ik zo'n berggeit worden die de bagage van die klimmers mee naar boven tilt
Nee man, ik zweet vet snel. Gewoon in korte broek daarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan best solliciteren daar
wel dikke kleren aan doen
#tipsvansof
Fucking warm op 3km hoogte altijdquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:51 schreef Fok-it het volgende:
je kan best solliciteren daar
wel dikke kleren aan doen
#tipsvansof
Zou mij niks verbazen. Vulkanen zijn immers ook altijd bergen. Ik geloof niet in toeval.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fucking warm op 3km hoogte altijd
Behalve bij een spleetvulkaan dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen. Vulkanen zijn immers ook altijd bergen. Ik geloof niet in toeval.
Technisch gezien heet zoiets dan ook een spleetvormig eruptiekanaal. Dat weet iedereen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Behalve bij een spleetvulkaan dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |