Is wel saaier man.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja nu krijg je alle topploegen op bezoek natuurlijk
Meestal zo toch, hoe hoger het niveau hoe minder de echte voetbalsfeer. Alles moet veilig en veel zakelijkerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is wel saaier man.
In league 1 mocht alles.
Kanker dronken kon je dat stadion in
In premier league wordt alles streng.
Jammer dat ze 60 jaar oud wordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Papegaaien zijn toch wel leuke beesten. Dat beest wil echt vertroeteld worden en komt je knuffelen als ik hem te lang negeer
ik ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wil wel keer naar Southampton toe trouwens
Ligt er aan welke papegaai je neemt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer dat ze 60 jaar oud wordenHet lijkt me best leuk om een papegaai te hebben maar je moet er echt niet aan denken dat je dat beest tot en met het bejaardentehuis achter je aan moet slepen
Ja man. In league 1 kon allesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meestal zo toch, hoe hoger het niveau hoe minder de echte voetbalsfeer. Alles moet veilig en veel zakelijker
Waren er zeker ook meer relletjes met supporters van andere clubs?quote:
Volgens mij begin ik echt de reputatie van dierenpension te krijgen. Ze weten toch wel dat ik ja zegquote:
Gewoon dierenopvang beginnen net als Dven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij begin ik echt de reputatie van dierenpension te krijgen. Ze weten toch wel dat ik ja zeg
Laatst had ik ook al een corgi in huis
Valt mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waren er zeker ook meer relletjes met supporters van andere clubs?
Ik denk bij die clubs uit de lagere divisies altijd aan die film Green Street Hooligansquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt mee.
Dat hebben ze hier de kop wel ingedrukt.
Maar zal nooit vergeten dat ik in championship gewoon uren kon zuipen in de grootste west ham pub in m'n southampton shirtje.
In Southampton shirt net voor de wedstrijd tussen de #1 en #2
jij had een hond in huis en vertelt dat niet even met foto's ofzo? of heb ik die gemist?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij begin ik echt de reputatie van dierenpension te krijgen. Ze weten toch wel dat ik ja zeg
Laatst had ik ook al een corgi in huis
Maar als ik heel even een serie probeer op te zetten springt/vliegt hij al op mijn hand
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:34 schreef supersof het volgende:
[..]
jij had een hond in huis en vertelt dat niet even met foto's ofzo? of heb ik die gemist?
quote:
Hooliganism is dood in Engeland.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk bij die clubs uit de lagere divisies altijd aan die film Green Street Hooligans
volgende week zaterdag denk ikquote:
'weer'?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:36 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
![]()
weer een deuk in onze vriendschap lr
mijn opmerking over je idool ook al bedoelde ik het niet naar jouquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'weer'?
Wat is er nog meer voorgevallen. Ik voel mij toch wel ietwat opgelaten nu. Sorry hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |