en ook nog ineligible for bailquote:
Hoe durven ze?!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:31 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
en ook nog ineligible for bail![]()
dat mag toch niet? Hij was gepakt met een wapen in zijn auto. Dat is alles! Vervolgens is hij gelijk naar de gevangenis gebrachtmaar zijn zaak wordt niet eens behandeld! En hij wordt ook niet berecht dus? Ik snap er niets van
Ja, het is belachelijk!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:32 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dit! In de VS heeft iedereen toch een wapen! Ook begrijp ik niet wat "federal hold" betekent?
wat? Ik hou van hem! Ik fantaseer zelfs van hem! Dat heb ik nog nooit eerder gedaanquote:
hoe lang duurt het dan voordat zijn zaak behandeld wordt denk je?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:34 schreef Tassendief het volgende:
Hij zal het er wel naar gemaakt hebben.
waar heb je het overquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:35 schreef Syntos het volgende:
Maar hoe zit het nou met die tepelcorrectie?
TS wil graag een hartje van haar tepel makenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:35 schreef Syntos het volgende:
Maar hoe zit het nou met die tepelcorrectie?
Maanden jaren misschien dagen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:35 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hoe lang duurt het dan voordat zijn zaak behandeld wordt denk je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |