ff opnieuw in de usb-poort stekenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef Fok-it het volgende:
Mijn muis doet het niet meer
Zo kut zonder muis fokken
Draadloze muizenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nieuwe batterijen erin stoppen
Ja, zo even langs de winkelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nieuwe batterijen erin stoppen
l twee jaar geen muis meerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef Fok-it het volgende:
Mijn muis doet het niet meer
Zo kut zonder muis fokken
Ik zal jou eens in de usb-poort stekenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ff opnieuw in de usb-poort steken
Echt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:38 schreef supersof het volgende:
ik gebruik a
[..]
l twee jaar geen muis meer
altijd die pad
Voor gamen zijn draadloze muizen écht heel kutquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind draadjes bij mijn muis echt heel kut als ik ga tekenen in Photoshop.
Goed planquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:38 schreef wietparkiet het volgende:
we moeten een helpdesk beginnen jr
ik ben heel trots op jequote:
Ik speel dan ook nooit games met mijn muis, daar heb ik een controller voor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor gamen zijn draadloze muizen écht heel kut
te lui om er een op te stekenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben heel trots op je
zeker te lui om nieuwe te kopen?
Als ik jou was zou ik gewoon keertje sparen voor zo'n tekenpadquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind draadjes bij mijn muis echt heel kut als ik ga tekenen in Photoshop.
ja want nu kan ik snel van pad (weet de juiste benaming niet) naar toetsenbordquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt?
Ik word dan echt zenuwachtig als het druk is
Bedrade muizen hebben een grotere accuratie dus zijn ook beter voor je grafische toestanden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik speel dan ook nooit games met mijn muis, daar heb ik een controller voor.
Touchpadquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ja want nu kan ik snel van pad (weet de juiste benaming niet) naar toetsenbord
Had ik ooit al een keer maar dat ding vond ik niet heel fijn werken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon keertje sparen voor zo'n tekenpad
kun je echt toffe shit mee doen
paar klasgenootjes hadden er een altijd mee kloten enzo maar ook echt mooie shit mee gemaakt
ja datquote:
Jij had toch ook een Macbook of niet?quote:
trackpadquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:40 schreef supersof het volgende:
want nu kan ik snel van pad (weet de juiste benaming niet) naar toetsenbord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |