Het waren ook echt 2 minuten om de treurnis af te maken. Als hij nou een aandeel had gehad in de wedstrijdquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is sowieso heel kut![]()
Celtic
Maar ook apart dat niemand in die hele organisatie niet bijhoudt dat die speler niet speelgerechtigd is en sowieso niet in de selectie hoordequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het waren ook echt 2 minuten om de treurnis af te maken. Als hij nou een aandeel had gehad in de wedstrijd
Zonder die invaller had Celtic nog wel 5 keer gescoord.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het waren ook echt 2 minuten om de treurnis af te maken. Als hij nou een aandeel had gehad in de wedstrijd
Die speler moet het zelf toch geweten hebbenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ook apart dat niemand in die hele organisatie niet bijhoudt dat die speler niet speelgerechtigd is en sowieso niet in de selectie hoorde
Psv had er anders veel begrip voor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ook apart dat niemand in die hele organisatie niet bijhoudt dat die speler niet speelgerechtigd is en sowieso niet in de selectie hoorde
Ze hadden ook een foto kunnen nemen toen hij 8 jaar oud was.quote:
Ja of een teammanager of technisch directeur. Iemand die dat soort zaken bijhoudtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die speler moet het zelf toch geweten hebben
PSVquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv had er anders veel begrip voor.
Mijn neef uit Warschau heeft nu wel al dagen een dagvulling.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een wijs man schreef ooit:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn neef uit Warschau heeft nu wel al dagen een dagvulling.
UEFA zwart maken op facebook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bulgaars broodje, rijkelijk belegd
Ik zou m'n hand niet voor hem in het vuur steken maar het kan gewoon naturelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Als die de hand van de tegenstander schudt, blesseert hij ze gelijk.
Mwah, de schijn wle tegen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou m'n hand niet voor hem in het vuur steken maar het kan gewoon naturel
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:58 schreef Heeinz het volgende:
doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bulgaars broodje, rijkelijk belegd
gr grOh.
nepham, misschien de kaas ook nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bulgaars broodje, rijkelijk belegd
Ik kan het niet vinden. Psv werd toch paar jaar terug uit het bekertoernooi gegooid wegens het opstellen van een onreglementaire speler?quote:
Niet bepaald het goede Bulgaarse leven dat Dven ons altijd wil laten geloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bulgaars broodje, rijkelijk belegd
Was wel prima te eten, daar niet vanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
nepham, misschien de kaas ook nog wel
Ja dat weet ik nog best wel goed. Ook iemand die ging invallen en niks toevoegde, meteen eruit gegooidquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden. Psv werd toch paar jaar terug uit het bekertoernooi gegooid wegens het opstellen van een onreglementaire speler?
Hiervan kan hij tenminste Sunny Beach niet de schuld geven, dit was op het vliegveld in Bourgasquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet bepaald het goede Bulgaarse leven dat Dven ons altijd wil laten geloven.
Ben je al weer terug in Nederland danquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hiervan kan hij tenminste Sunny Beach niet de schuld geven, dit was op het vliegveld in Bourgas
Manuel da Costa tegen Jong Heerenveen voor de beker.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden. Psv werd toch paar jaar terug uit het bekertoernooi gegooid wegens het opstellen van een onreglementaire speler?
Jep, vanochtend ongeveer 06:15 thuisquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je al weer terug in Nederland dan
Was je weg dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jep, vanochtend ongeveer 06:15 thuis
Nog SOA's opgelopen daar op Zonnig Strand?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat zit je schraal te doen over mijn land terwijl je op eindhoven dit soort kankertroep ook vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bulgaars broodje, rijkelijk belegd
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
nou nou nouquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat zit je schraal te doen over mijn land terwijl je op eindhoven dit soort kankertroep ook vindt
Kanker vind je overal ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat zit je schraal te doen over mijn land terwijl je op eindhoven dit soort kankertroep ook vindt
Ik hoop dat je nooit meer terugkeertquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eindhoven is dan ook het Bulgarije van NLquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Al nieuws van CPquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nooit meer terugkeert
Laatste keer dat je dit vroeg gaf ik al aan dat de nieuwe projecten in september startenquote:
o ben al vergeten danquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Laatste keer dat je dit vroeg gaf ik al aan dat de nieuwe projecten in september starten
Heb trek ik een bord pierogi.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Had je maar naar Polen moeten gaan.
Beetje zapiekanka wegklappen
pierogi van mijn omaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb trek ik een bord pierogi.
Alsof jij mij niet gemist hebtquote:
Het is daar fantastisch en niet zo erg als Dven jullie wil doen laten geloven, dus neequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog SOA's opgelopen daar op Zonnig Strand?
Nou nou nou nouquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga volgende zomer werken in het buitenland denk ik, waar weet ik nog nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nooit meer terugkeert
Komt door Heeinz, sorry. Had niet boos moeten doen tegen jou.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
je hoeft niet gelijk zo boos te doen
Ik was ook een week weg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Alsof jij mij niet gemist hebt
[..]
Het is daar fantastisch en niet zo erg als Dven jullie wil doen laten geloven, dus nee
[..]
Nou nou nou nou
En verkoop eens fatsoenlijke sinaasappelsap
[..]
Ga volgende zomer werken in het buitenland denk ik, waar weet ik nog niet
Het beste uit Eindhoven is de trein naar Den Haag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:13 schreef Heeinz het volgende:
Overigens is er weinig mis met het vliegveld in Eindhoven, behalve dat het in Eindhoven ligt
Ga eens naar een fatsoenlijke plek. Hier gewoon altijd vers geperst, overal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:12 schreef Heeinz het volgende:
En verkoop eens fatsoenlijke sinaasappelsap
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Komt door Heeinz, sorry. Had niet boos moeten doen tegen jou.
Zal ik je vertellen waar ik elke dag heerlijke versgeperste sinaasappelsap had?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga eens naar een fatsoenlijke plek. Hier gewoon altijd vers geperst, overal.
NEEquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen waar ik elke dag heerlijke versgeperste sinaasappelsap had?
Grapjes moeten kunnen maar Heeinz gaat echt te ver.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Mensen die je roots zomaar aanvalen zonder gegronde redenen
Sunny Beachquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
In Sunny Beach
En dan kom je daarbuiten en zie je wat voor land Bulgarije is
Vuile gek is het.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:18 schreef Heeinz het volgende:
Volgens mij slaat Dven nu alles kort en klein
Ik hoop dat je een buitengewoon verschrikkelijk pijnlijke bijna-doodervaring krijgt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
In Sunny Beach
En dan kom je daarbuiten en zie je wat voor land Bulgarije is
Ik maakte maar wat grapjes net Dvennieboy dat weet je tochquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:19 schreef Dven het volgende:
Het Arima Grand Hotel in Kobe staat trouwens bekend om zijn uitstekende Bulgaarse keuken.
Een van de soepjes, een echte Bulgaarse Teleshko Vareno
[ afbeelding ]
Dit is alsof je negergrapjes tegen the zwarte panters maaktquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik maakte maar wat grapjes net Dvennieboy dat weet je toch
GADVERDAMMEquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:19 schreef Dven het volgende:
Het Arima Grand Hotel in Kobe staat trouwens bekend om zijn uitstekende Bulgaarse keuken.
Een van de soepjes, een echte Bulgaarse Teleshko Vareno
[ afbeelding ]
Ik onthoeksewaard je.quote:
Had wel turbulentie vannachtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een buitengewoon verschrikkelijk pijnlijke bijna-doodervaring krijgt.
Je vergeet een woord.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit naar Bulgarije met de auto.
Dat is wel een bijna-doodervaring jaquote:
Mooi tripje door de alpen enzo manquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit naar Bulgarije met de auto.
Net zo leuken als mensen die zeiden dat als je naar Hongarije rijd dat je eten moet meenemen omdat je niet moet gaan Honger Rijenquote:
Het enige wat jij nog binnen kan krijgen als ik de tanden uit je lelijke smoel stomp.quote:
NIET SCHRIKKEN ALS JE NAAR ENGE-LAND GAAT xDquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net zo leuken als mensen die zeiden dat als je naar Hongarije rijd dat je eten moet meenemen omdat je niet moet gaan Honger Rijen
Dat is wel een heel vergezochte woordgrap.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net zo leuken als mensen die zeiden dat als je naar Hongarije rijd dat je eten moet meenemen omdat je niet moet gaan Honger Rijen
*jouquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo kan je jouw wel goed samenvatten ja
Vond het anders helemaal niksquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is wel een bijna-doodervaring ja
Deze was best grappigquote:
…jou.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo kan je jouw wel goed samenvatten ja
Zou een stuk verstandiger zijn jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:27 schreef Elan het volgende:
[..]
…jou.
Misschien moet ik wat meer over bekkenstoten en Lion King praten dan.
Misschien houdt hij ook van darten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:27 schreef Elan het volgende:
[..]
…jou.
Misschien moet ik wat meer over bekkenstoten en Lion King praten dan.
Begint goed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dven mijn keel sterft er wel af heb ik het gevoel, ben je nu tevreden?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Begint goed.
Ik hoop dat je het opgelopen hebt omdat je gedronken hebt uit een glas waar eerder nog een zigeunerhoer het kwaksel in uitgespuwd heeft.
Betere alcohol drinken dan in plaats van die nepzooi in SBquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lijkt me niet, heb het na elke vakantie
Niks mis met die Wodka en Kamenitza of hoe heet dat bierquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Betere alcohol drinken dan in plaats van die nepzooi in SB
Kamenitza ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niks mis met die Wodka en Kamenitza of hoe heet dat bier
Hey. Heb je nog gefietst.quote:
Fiets kan mee?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee ik ga met de trein terug. Alles nog doorweekt.
Als je in de trein fietst in de tegenovergestelde richting van dat de trein gaat. Blijf je dan stilstaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee ik ga met de trein terug. Alles nog doorweekt.
Knut en zijn vouwfiets zijn onafscheidelijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:59 schreef Karina het volgende:
Topiekje voor René
KLB / Die Amerikaanse zangeressen
[..]
Fiets kan mee?
Nee, laat ik staan, vanavond kleding in de was, neem ik dat morgen droog mee en fiets ik weer terug.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:59 schreef Karina het volgende:
Topiekje voor René
[..]
Fiets kan mee?
Dit doet ze ook enkel omdat ik Nicki boven haar plaatste in mijn droomlijstjequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:59 schreef Karina het volgende:
Topiekje voor René
[..]
Fiets kan mee?
Wat een gedoe joh. Ik vroeg het omdat ik soms wel mensen met een fiets in de trein zie. Dus ik dacht, misschien kun je hem meteen mee terug nemen. Maar kan zeker niet altijd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, laat ik staan, vanavond kleding in de was, neem ik dat morgen droog mee en fiets ik weer terug.
Serieus. Nou ja, haar.... dat is gewoon een vent hoor, die sanaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit doet ze ook enkel omdat ik Nicki boven haar plaatste in mijn droomlijstje
Kan ook wel, maar dat zou alleen maar meer gedoe zijn. Hij staat hier prima in mn kamer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een gedoe joh. Ik vroeg het omdat ik soms wel mensen met een fiets in de trein zie. Dus ik dacht, misschien kun je hem meteen mee terug nemen. Maar kan zeker niet altijd.
KLB / Hoe kan iemand zomaar in de gevangenis zitten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Serieus. Nou ja, haar.... dat is gewoon een vent hoor, die sana
Vrouwenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
KLB / Hoe kan iemand zomaar in de gevangenis zitten?
Jazo wraakbelust
hoezoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:25 schreef Dven het volgende:
Deze dame moet onderduiken voor Legia fans![]()
[ afbeelding ]
Zou schuilplaatsje aanbieden.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit doet ze ook enkel omdat ik Nicki boven haar plaatste in mijn droomlijstje
Volgens mij is dat niet haar echte haar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:25 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Denk het ook niet, andere foto's tonen iets minder nep. Wel lekker wijf zo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet haar echte haar.
Lijkt wel of ze maar een half gebit heeftquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:25 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kijk jij echt naar uit?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanaf volgende week de zenderwijziging: NED1 --> NPO1 etc
Ja, die wordt echt idioot erg gezogd nuquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:25 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Spannend he?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
En waarom is dit ook alweer blijdschap of überhaupt een vorm van emotie waard?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Doe ffe normaal met je sarcasme joh. Zat helemaal in de stressquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sarcasme. Het kost gewoon teringveel geld.
Een naampje veranderen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sarcasme. Het kost gewoon teringveel geld.
Welke reclame?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En waarom is dit ook alweer blijdschap of überhaupt een vorm van emotie waard?
Die NPO reclame overigens
Logos ontwerpen voor de overheid.quote:
Alleen npo bijgezet, nou dat is die 100.000 wel waard hoor.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
100000 euro voor die logo's
afschaffen die PO
Dan is er wel ruimte voor een commercieel semi-alternative station. Niets op tegen dus.quote:
110% daar tegenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Links tuig met hun pluriforme samenleving
Ook triest dat er een zogenaamd ''programma-eisen'' pakket is opgesteld door de overheid en al die kneuzige organen zoals de voedsel- en warenautoriteit. Roken op TV was vroeger geen schandequote:
Ik ben blij dat jij al een gezonde visie hebt, er zouden meer mensen van jouw leeftijd zo moeten denken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook triest dat er een zogenaamd ''programma-eisen'' pakket is opgesteld door de overheid en al die kneuzige organen zoals de voedsel- en warenautoriteit. Roken op TV was vroeger geen schande
quote:Waarom was dit ook alweer nodig?
'De mediawereld verandert in een enorm snel tempo, waarbij jongeren en ook steeds meer ouderen vaker online televisie kijken en radio luisteren, bijvoorbeeld via iPads en laptops. Om niet te verdrinken in het enorme aanbod moeten we ervoor zorgen dat onze programma's ook daar goed gevonden kunnen blijven worden en dat kan alleen maar onder één knop, die van de NPO. Er is op die tablets en smart-tv's gewoon geen ruimte voor 20 knoppen voor zowel Nederland 1, Nederland 2, 3FM, de omroepen afzonderlijk, enzovoort. Door nu overal NPO aan toe te voegen, verbinden we alle netten en zenders van de publieke omroep met elkaar.'
De overheid geeft sowieso te veel geld uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
De keuze voor een overkoepelende naam is logisch, maar dat dat zo tering veel geld moet kosten slaat nergens op.
Het houdt je wel bezig hèquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft deze hele operatie gekost?
'Het laten ontwerpen van 13 nieuwe logo's heeft ons 100.000 euro gekost. Het toepassen ervan in leaders en op sites doen we binnen het bestaande budget voor marketing. Er komt ook geen dure introductiecampagne. Het is begrijpelijk dat er wat weerstand is geweest tegen deze operatie in tijden van bezuinigingen, maar we zijn er echt van overtuigd dat dit moet gebeuren. Het risico dat ons aanbod straks versnipperd raakt in het enorme media-aanbod kunnen we gewoon niet accepteren.'
valt echt enorm mee. huisstijl/naam veranderen loopt bij een beetje organisatie wel in de papieren.quote:
oh alleen voor de logo's een tonquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft deze hele operatie gekost?
'Het laten ontwerpen van 13 nieuwe logo's heeft ons 100.000 euro gekost. Het toepassen ervan in leaders en op sites doen we binnen het bestaande budget voor marketing. Er komt ook geen dure introductiecampagne. Het is begrijpelijk dat er wat weerstand is geweest tegen deze operatie in tijden van bezuinigingen, maar we zijn er echt van overtuigd dat dit moet gebeuren. Het risico dat ons aanbod straks versnipperd raakt in het enorme media-aanbod kunnen we gewoon niet accepteren.'
goede speler hoor. PEC kampioen.quote:
Gewoon EL groepsfase halenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
goede speler hoor. PEC kampioen.
Waarom staat er een linksback centraal op het middenveld?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op jouw verzoek screentje uit 01/02
Trabelsiquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op jouw verzoek screentje uit 01/02
Moet je Frank Rijkaard vragen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom staat er een linksback centraal op het middenveld?
Ook zuur voor die Nijland danquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch wel een zeer goede spits en vooral fysiek sterk.
Nijland wist al dat hij tweede keus zou zijn alleen had PEC nog geen spits.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook zuur voor die Nijland dan
Ze hebben toch drie Grieken voor de spits?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nijland wist al dat hij tweede keus zou zijn alleen had PEC nog geen spits.
Stef Nijlandquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben toch drie Grieken voor de spits?
Ik ben nu aan een hele verslavende game bezig met FM14quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Spel is gratis en legaal te downloaden
Lekker veel spitsenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stef Nijland
Dimitrios Fervelos
Denis Mahmudov
En nu dus Tomas Necid.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smoofie is teveel in het verleden blijven hangen, lekker met rust laten die hap.
Speel 4-2-3-1quote:
Mooie zege nu in de Champions League uit bij Rangers. Castelen en v/d Gun scoorden voor mij, Mols scoorde tegen.quote:
Waarom is Ten Heuvel topschutter?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speel 4-2-3-1
Dolf Kerklaan
Marciano Bruma
Samir El Moussaoui
Robin Faber
Casper van Beers (back-up Sjaak Polak)
Esmat Shanwary
Leroy Resodihardjo
Jeffrey de Visscher
Sandor van der Heide
Rick Verbeek
Giovanni Korte
Op naar de jupiler league
Omdat ik die heb opgehaald bij Ajax Amateurs na 3 wedstrijdenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom is Ten Heuvel topschutter?
Met FM14 heb ik lekker 6 spelers die al maandenlang geblesseerd zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mooie zege nu in de Champions League uit bij Rangers. Castelen en v/d Gun scoorden voor mij, Mols scoorde tegen.
Die staat alleen niet in jouw basis die je net post. Speelt Korte soms nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik die heb opgehaald bij Ajax Amateurs na 3 wedstrijden
Die heb ik op de bank gezet, vis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die staat alleen niet in jouw basis die je net post. Speelt Korte soms niet
Vis zeg je maar tegen de voorzitter van Scheveningen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heb ik op de bank gezet, vis.
[ afbeelding ]
Wat een gepauper met die neppe logo'squote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heb ik op de bank gezet, vis.
[ afbeelding ]
Nu is het tijd om naar PSV TV te kijken. Helaas in de afgelopen weken nog geen Phoxy-items gezien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:31 schreef GGMM het volgende:
Zo, nu is het tijd voor koffie.
#tipsvanstijn
Toch geen Senseo hequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:31 schreef GGMM het volgende:
Zo, nu is het tijd voor koffie.
#tipsvanstijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |