Komt door Heeinz, sorry. Had niet boos moeten doen tegen jou.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
je hoeft niet gelijk zo boos te doen
Ik was ook een week weg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Alsof jij mij niet gemist hebt
[..]
Het is daar fantastisch en niet zo erg als Dven jullie wil doen laten geloven, dus nee
[..]
Nou nou nou nou
En verkoop eens fatsoenlijke sinaasappelsap
[..]
Ga volgende zomer werken in het buitenland denk ik, waar weet ik nog niet
Het beste uit Eindhoven is de trein naar Den Haag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:13 schreef Heeinz het volgende:
Overigens is er weinig mis met het vliegveld in Eindhoven, behalve dat het in Eindhoven ligt
Ga eens naar een fatsoenlijke plek. Hier gewoon altijd vers geperst, overal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:12 schreef Heeinz het volgende:
En verkoop eens fatsoenlijke sinaasappelsap
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Komt door Heeinz, sorry. Had niet boos moeten doen tegen jou.
Zal ik je vertellen waar ik elke dag heerlijke versgeperste sinaasappelsap had?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga eens naar een fatsoenlijke plek. Hier gewoon altijd vers geperst, overal.
NEEquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen waar ik elke dag heerlijke versgeperste sinaasappelsap had?
Grapjes moeten kunnen maar Heeinz gaat echt te ver.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Mensen die je roots zomaar aanvalen zonder gegronde redenen
Sunny Beachquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
In Sunny Beach
En dan kom je daarbuiten en zie je wat voor land Bulgarije is
Vuile gek is het.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:18 schreef Heeinz het volgende:
Volgens mij slaat Dven nu alles kort en klein
Ik hoop dat je een buitengewoon verschrikkelijk pijnlijke bijna-doodervaring krijgt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
In Sunny Beach
En dan kom je daarbuiten en zie je wat voor land Bulgarije is
Ik maakte maar wat grapjes net Dvennieboy dat weet je tochquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:19 schreef Dven het volgende:
Het Arima Grand Hotel in Kobe staat trouwens bekend om zijn uitstekende Bulgaarse keuken.
Een van de soepjes, een echte Bulgaarse Teleshko Vareno
[ afbeelding ]
Dit is alsof je negergrapjes tegen the zwarte panters maaktquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik maakte maar wat grapjes net Dvennieboy dat weet je toch
GADVERDAMMEquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:19 schreef Dven het volgende:
Het Arima Grand Hotel in Kobe staat trouwens bekend om zijn uitstekende Bulgaarse keuken.
Een van de soepjes, een echte Bulgaarse Teleshko Vareno
[ afbeelding ]
Ik onthoeksewaard je.quote:
Had wel turbulentie vannachtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een buitengewoon verschrikkelijk pijnlijke bijna-doodervaring krijgt.
Je vergeet een woord.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit naar Bulgarije met de auto.
Dat is wel een bijna-doodervaring jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |