Het waren ook echt 2 minuten om de treurnis af te maken. Als hij nou een aandeel had gehad in de wedstrijdquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is sowieso heel kut![]()
Celtic
Maar ook apart dat niemand in die hele organisatie niet bijhoudt dat die speler niet speelgerechtigd is en sowieso niet in de selectie hoordequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het waren ook echt 2 minuten om de treurnis af te maken. Als hij nou een aandeel had gehad in de wedstrijd
Zonder die invaller had Celtic nog wel 5 keer gescoord.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het waren ook echt 2 minuten om de treurnis af te maken. Als hij nou een aandeel had gehad in de wedstrijd
Die speler moet het zelf toch geweten hebbenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ook apart dat niemand in die hele organisatie niet bijhoudt dat die speler niet speelgerechtigd is en sowieso niet in de selectie hoorde
Psv had er anders veel begrip voor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ook apart dat niemand in die hele organisatie niet bijhoudt dat die speler niet speelgerechtigd is en sowieso niet in de selectie hoorde
Ze hadden ook een foto kunnen nemen toen hij 8 jaar oud was.quote:
Ja of een teammanager of technisch directeur. Iemand die dat soort zaken bijhoudtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die speler moet het zelf toch geweten hebben
PSVquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv had er anders veel begrip voor.
Mijn neef uit Warschau heeft nu wel al dagen een dagvulling.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een wijs man schreef ooit:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn neef uit Warschau heeft nu wel al dagen een dagvulling.
UEFA zwart maken op facebook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bulgaars broodje, rijkelijk belegd
Ik zou m'n hand niet voor hem in het vuur steken maar het kan gewoon naturelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Als die de hand van de tegenstander schudt, blesseert hij ze gelijk.
Mwah, de schijn wle tegen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou m'n hand niet voor hem in het vuur steken maar het kan gewoon naturel
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:58 schreef Heeinz het volgende:
doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bulgaars broodje, rijkelijk belegd
gr grOh.
nepham, misschien de kaas ook nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bulgaars broodje, rijkelijk belegd
Ik kan het niet vinden. Psv werd toch paar jaar terug uit het bekertoernooi gegooid wegens het opstellen van een onreglementaire speler?quote:
Niet bepaald het goede Bulgaarse leven dat Dven ons altijd wil laten geloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bulgaars broodje, rijkelijk belegd
Was wel prima te eten, daar niet vanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
nepham, misschien de kaas ook nog wel
Ja dat weet ik nog best wel goed. Ook iemand die ging invallen en niks toevoegde, meteen eruit gegooidquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden. Psv werd toch paar jaar terug uit het bekertoernooi gegooid wegens het opstellen van een onreglementaire speler?
Hiervan kan hij tenminste Sunny Beach niet de schuld geven, dit was op het vliegveld in Bourgasquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet bepaald het goede Bulgaarse leven dat Dven ons altijd wil laten geloven.
Ben je al weer terug in Nederland danquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hiervan kan hij tenminste Sunny Beach niet de schuld geven, dit was op het vliegveld in Bourgas
Manuel da Costa tegen Jong Heerenveen voor de beker.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden. Psv werd toch paar jaar terug uit het bekertoernooi gegooid wegens het opstellen van een onreglementaire speler?
Jep, vanochtend ongeveer 06:15 thuisquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je al weer terug in Nederland dan
Was je weg dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jep, vanochtend ongeveer 06:15 thuis
Nog SOA's opgelopen daar op Zonnig Strand?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat zit je schraal te doen over mijn land terwijl je op eindhoven dit soort kankertroep ook vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bulgaars broodje, rijkelijk belegd
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
nou nou nouquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat zit je schraal te doen over mijn land terwijl je op eindhoven dit soort kankertroep ook vindt
Kanker vind je overal ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat zit je schraal te doen over mijn land terwijl je op eindhoven dit soort kankertroep ook vindt
Ik hoop dat je nooit meer terugkeertquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eindhoven is dan ook het Bulgarije van NLquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Al nieuws van CPquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nooit meer terugkeert
Laatste keer dat je dit vroeg gaf ik al aan dat de nieuwe projecten in september startenquote:
o ben al vergeten danquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Laatste keer dat je dit vroeg gaf ik al aan dat de nieuwe projecten in september starten
Heb trek ik een bord pierogi.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Had je maar naar Polen moeten gaan.
Beetje zapiekanka wegklappen
pierogi van mijn omaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb trek ik een bord pierogi.
Alsof jij mij niet gemist hebtquote:
Het is daar fantastisch en niet zo erg als Dven jullie wil doen laten geloven, dus neequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog SOA's opgelopen daar op Zonnig Strand?
Nou nou nou nouquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga volgende zomer werken in het buitenland denk ik, waar weet ik nog nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nooit meer terugkeert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |