Komt door Heeinz, sorry. Had niet boos moeten doen tegen jou.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
je hoeft niet gelijk zo boos te doen
Ik was ook een week weg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Alsof jij mij niet gemist hebt
[..]
Het is daar fantastisch en niet zo erg als Dven jullie wil doen laten geloven, dus nee
[..]
Nou nou nou nou
En verkoop eens fatsoenlijke sinaasappelsap
[..]
Ga volgende zomer werken in het buitenland denk ik, waar weet ik nog niet
Het beste uit Eindhoven is de trein naar Den Haag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:13 schreef Heeinz het volgende:
Overigens is er weinig mis met het vliegveld in Eindhoven, behalve dat het in Eindhoven ligt
Ga eens naar een fatsoenlijke plek. Hier gewoon altijd vers geperst, overal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:12 schreef Heeinz het volgende:
En verkoop eens fatsoenlijke sinaasappelsap
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Komt door Heeinz, sorry. Had niet boos moeten doen tegen jou.
Zal ik je vertellen waar ik elke dag heerlijke versgeperste sinaasappelsap had?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga eens naar een fatsoenlijke plek. Hier gewoon altijd vers geperst, overal.
NEEquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen waar ik elke dag heerlijke versgeperste sinaasappelsap had?
Grapjes moeten kunnen maar Heeinz gaat echt te ver.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Mensen die je roots zomaar aanvalen zonder gegronde redenen
Sunny Beachquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
In Sunny Beach
En dan kom je daarbuiten en zie je wat voor land Bulgarije is
Vuile gek is het.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:18 schreef Heeinz het volgende:
Volgens mij slaat Dven nu alles kort en klein
Ik hoop dat je een buitengewoon verschrikkelijk pijnlijke bijna-doodervaring krijgt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
In Sunny Beach
En dan kom je daarbuiten en zie je wat voor land Bulgarije is
Ik maakte maar wat grapjes net Dvennieboy dat weet je tochquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:19 schreef Dven het volgende:
Het Arima Grand Hotel in Kobe staat trouwens bekend om zijn uitstekende Bulgaarse keuken.
Een van de soepjes, een echte Bulgaarse Teleshko Vareno
[ afbeelding ]
Dit is alsof je negergrapjes tegen the zwarte panters maaktquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik maakte maar wat grapjes net Dvennieboy dat weet je toch
GADVERDAMMEquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:19 schreef Dven het volgende:
Het Arima Grand Hotel in Kobe staat trouwens bekend om zijn uitstekende Bulgaarse keuken.
Een van de soepjes, een echte Bulgaarse Teleshko Vareno
[ afbeelding ]
Ik onthoeksewaard je.quote:
Had wel turbulentie vannachtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een buitengewoon verschrikkelijk pijnlijke bijna-doodervaring krijgt.
Je vergeet een woord.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit naar Bulgarije met de auto.
Dat is wel een bijna-doodervaring jaquote:
Mooi tripje door de alpen enzo manquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit naar Bulgarije met de auto.
Net zo leuken als mensen die zeiden dat als je naar Hongarije rijd dat je eten moet meenemen omdat je niet moet gaan Honger Rijenquote:
Het enige wat jij nog binnen kan krijgen als ik de tanden uit je lelijke smoel stomp.quote:
NIET SCHRIKKEN ALS JE NAAR ENGE-LAND GAAT xDquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net zo leuken als mensen die zeiden dat als je naar Hongarije rijd dat je eten moet meenemen omdat je niet moet gaan Honger Rijen
Dat is wel een heel vergezochte woordgrap.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net zo leuken als mensen die zeiden dat als je naar Hongarije rijd dat je eten moet meenemen omdat je niet moet gaan Honger Rijen
*jouquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo kan je jouw wel goed samenvatten ja
Vond het anders helemaal niksquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is wel een bijna-doodervaring ja
Deze was best grappigquote:
…jou.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo kan je jouw wel goed samenvatten ja
Zou een stuk verstandiger zijn jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:27 schreef Elan het volgende:
[..]
…jou.
Misschien moet ik wat meer over bekkenstoten en Lion King praten dan.
Misschien houdt hij ook van darten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:27 schreef Elan het volgende:
[..]
…jou.
Misschien moet ik wat meer over bekkenstoten en Lion King praten dan.
Begint goed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dven mijn keel sterft er wel af heb ik het gevoel, ben je nu tevreden?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Begint goed.
Ik hoop dat je het opgelopen hebt omdat je gedronken hebt uit een glas waar eerder nog een zigeunerhoer het kwaksel in uitgespuwd heeft.
Betere alcohol drinken dan in plaats van die nepzooi in SBquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lijkt me niet, heb het na elke vakantie
Niks mis met die Wodka en Kamenitza of hoe heet dat bierquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Betere alcohol drinken dan in plaats van die nepzooi in SB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |