Niemand. Selectie is compleet.quote:
Ik ben nu aan een hele verslavende game bezig met FM14quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Spel is gratis en legaal te downloaden
Lekker veel spitsenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stef Nijland
Dimitrios Fervelos
Denis Mahmudov
En nu dus Tomas Necid.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smoofie is teveel in het verleden blijven hangen, lekker met rust laten die hap.
Purrel Frankelquote:
Speel 4-2-3-1quote:
Mooie zege nu in de Champions League uit bij Rangers. Castelen en v/d Gun scoorden voor mij, Mols scoorde tegen.quote:
Waarom is Ten Heuvel topschutter?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speel 4-2-3-1
Dolf Kerklaan
Marciano Bruma
Samir El Moussaoui
Robin Faber
Casper van Beers (back-up Sjaak Polak)
Esmat Shanwary
Leroy Resodihardjo
Jeffrey de Visscher
Sandor van der Heide
Rick Verbeek
Giovanni Korte
Op naar de jupiler league
Omdat ik die heb opgehaald bij Ajax Amateurs na 3 wedstrijdenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom is Ten Heuvel topschutter?
Met FM14 heb ik lekker 6 spelers die al maandenlang geblesseerd zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mooie zege nu in de Champions League uit bij Rangers. Castelen en v/d Gun scoorden voor mij, Mols scoorde tegen.
Die staat alleen niet in jouw basis die je net post. Speelt Korte soms nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik die heb opgehaald bij Ajax Amateurs na 3 wedstrijden
Die heb ik op de bank gezet, vis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die staat alleen niet in jouw basis die je net post. Speelt Korte soms niet
Vis zeg je maar tegen de voorzitter van Scheveningen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heb ik op de bank gezet, vis.
[ afbeelding ]
Wat een gepauper met die neppe logo'squote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heb ik op de bank gezet, vis.
[ afbeelding ]
Nu is het tijd om naar PSV TV te kijken. Helaas in de afgelopen weken nog geen Phoxy-items gezien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:31 schreef GGMM het volgende:
Zo, nu is het tijd voor koffie.
#tipsvanstijn
Toch geen Senseo hequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:31 schreef GGMM het volgende:
Zo, nu is het tijd voor koffie.
#tipsvanstijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |