Ik ben blij dat jij al een gezonde visie hebt, er zouden meer mensen van jouw leeftijd zo moeten denken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook triest dat er een zogenaamd ''programma-eisen'' pakket is opgesteld door de overheid en al die kneuzige organen zoals de voedsel- en warenautoriteit. Roken op TV was vroeger geen schande
quote:Waarom was dit ook alweer nodig?
'De mediawereld verandert in een enorm snel tempo, waarbij jongeren en ook steeds meer ouderen vaker online televisie kijken en radio luisteren, bijvoorbeeld via iPads en laptops. Om niet te verdrinken in het enorme aanbod moeten we ervoor zorgen dat onze programma's ook daar goed gevonden kunnen blijven worden en dat kan alleen maar onder één knop, die van de NPO. Er is op die tablets en smart-tv's gewoon geen ruimte voor 20 knoppen voor zowel Nederland 1, Nederland 2, 3FM, de omroepen afzonderlijk, enzovoort. Door nu overal NPO aan toe te voegen, verbinden we alle netten en zenders van de publieke omroep met elkaar.'
De overheid geeft sowieso te veel geld uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
De keuze voor een overkoepelende naam is logisch, maar dat dat zo tering veel geld moet kosten slaat nergens op.
Het houdt je wel bezig hèquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft deze hele operatie gekost?
'Het laten ontwerpen van 13 nieuwe logo's heeft ons 100.000 euro gekost. Het toepassen ervan in leaders en op sites doen we binnen het bestaande budget voor marketing. Er komt ook geen dure introductiecampagne. Het is begrijpelijk dat er wat weerstand is geweest tegen deze operatie in tijden van bezuinigingen, maar we zijn er echt van overtuigd dat dit moet gebeuren. Het risico dat ons aanbod straks versnipperd raakt in het enorme media-aanbod kunnen we gewoon niet accepteren.'
valt echt enorm mee. huisstijl/naam veranderen loopt bij een beetje organisatie wel in de papieren.quote:
oh alleen voor de logo's een tonquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft deze hele operatie gekost?
'Het laten ontwerpen van 13 nieuwe logo's heeft ons 100.000 euro gekost. Het toepassen ervan in leaders en op sites doen we binnen het bestaande budget voor marketing. Er komt ook geen dure introductiecampagne. Het is begrijpelijk dat er wat weerstand is geweest tegen deze operatie in tijden van bezuinigingen, maar we zijn er echt van overtuigd dat dit moet gebeuren. Het risico dat ons aanbod straks versnipperd raakt in het enorme media-aanbod kunnen we gewoon niet accepteren.'
goede speler hoor. PEC kampioen.quote:
Gewoon EL groepsfase halenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
goede speler hoor. PEC kampioen.
Waarom staat er een linksback centraal op het middenveld?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op jouw verzoek screentje uit 01/02
Trabelsiquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op jouw verzoek screentje uit 01/02
Moet je Frank Rijkaard vragen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom staat er een linksback centraal op het middenveld?
Ook zuur voor die Nijland danquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch wel een zeer goede spits en vooral fysiek sterk.
Nijland wist al dat hij tweede keus zou zijn alleen had PEC nog geen spits.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook zuur voor die Nijland dan
Ze hebben toch drie Grieken voor de spits?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nijland wist al dat hij tweede keus zou zijn alleen had PEC nog geen spits.
Stef Nijlandquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben toch drie Grieken voor de spits?
Niemand. Selectie is compleet.quote:
Ik ben nu aan een hele verslavende game bezig met FM14quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Spel is gratis en legaal te downloaden
Lekker veel spitsenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stef Nijland
Dimitrios Fervelos
Denis Mahmudov
En nu dus Tomas Necid.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smoofie is teveel in het verleden blijven hangen, lekker met rust laten die hap.
Purrel Frankelquote:
Speel 4-2-3-1quote:
Mooie zege nu in de Champions League uit bij Rangers. Castelen en v/d Gun scoorden voor mij, Mols scoorde tegen.quote:
Waarom is Ten Heuvel topschutter?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speel 4-2-3-1
Dolf Kerklaan
Marciano Bruma
Samir El Moussaoui
Robin Faber
Casper van Beers (back-up Sjaak Polak)
Esmat Shanwary
Leroy Resodihardjo
Jeffrey de Visscher
Sandor van der Heide
Rick Verbeek
Giovanni Korte
Op naar de jupiler league
Omdat ik die heb opgehaald bij Ajax Amateurs na 3 wedstrijdenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom is Ten Heuvel topschutter?
Met FM14 heb ik lekker 6 spelers die al maandenlang geblesseerd zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mooie zege nu in de Champions League uit bij Rangers. Castelen en v/d Gun scoorden voor mij, Mols scoorde tegen.
Die staat alleen niet in jouw basis die je net post. Speelt Korte soms nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik die heb opgehaald bij Ajax Amateurs na 3 wedstrijden
Die heb ik op de bank gezet, vis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die staat alleen niet in jouw basis die je net post. Speelt Korte soms niet
Vis zeg je maar tegen de voorzitter van Scheveningen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heb ik op de bank gezet, vis.
[ afbeelding ]
Wat een gepauper met die neppe logo'squote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heb ik op de bank gezet, vis.
[ afbeelding ]
Nu is het tijd om naar PSV TV te kijken. Helaas in de afgelopen weken nog geen Phoxy-items gezien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:31 schreef GGMM het volgende:
Zo, nu is het tijd voor koffie.
#tipsvanstijn
Toch geen Senseo hequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:31 schreef GGMM het volgende:
Zo, nu is het tijd voor koffie.
#tipsvanstijn
Commentator maakt er wel een groot spektakel van.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu is het tijd om naar PSV TV te kijken. Helaas in de afgelopen weken nog geen Phoxy-items gezien.
Denk je dat ik een homo ben ofzo?quote:
Ik ben erachter gekomen dat de leaders van de clubs die een eigen programma hebben allemaal hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Commentator maakt er wel een groot spektakel van.
Je zou detective moeten worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben erachter gekomen dat de leaders van de clubs die een eigen programma hebben allemaal hetzelfde zijn.
Raar dat je de afgelopen 6 dagen op fok hebt gezeten dan.quote:
Londen, specifiek de wijk Tottenham.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel plezier. Waar gaat de reis heen?
Sterkte.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Londen, specifiek de wijk Tottenham.
Zelfs niet als daar een hele geschikte lobby voor is?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar dat je de afgelopen 6 dagen op fok hebt gezeten dan.
Zou zelf niet FOkken op vakantie.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:34 schreef Tyron het volgende:
Waar ga je heen Tyron?
Een vriend van mij heeft ouders (ja echt waar) en die hebben een villa in Spanje, daar ga ik met een groepje van 4 naar toe. Zonder de ouders natuurlijk, want wij zijn al groot genoeg.
Dat klinkt supertof. Hopelijk houden jullie de boel een beetje heelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:34 schreef Tyron het volgende:
Waar ga je heen Tyron?
Een vriend van mij heeft ouders (ja echt waar) en die hebben een villa in Spanje, daar ga ik met een groepje van 4 naar toe. Zonder de ouders natuurlijk, want wij zijn al groot genoeg.
Naar een wedstrijd ook?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Londen, specifiek de wijk Tottenham.
Tyron is geen lobbyistquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs niet als daar een hele geschikte lobby voor is?
Nee, ik ga niet. Maar ik dacht dat Tyron daar naar toe zou gaan als Eriksen adept.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klinkt supertof. Hopelijk houden jullie de boel een beetje heel
[..]
Naar een wedstrijd ook?
Je bent zelf supertof.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klinkt supertof. Hopelijk houden jullie de boel een beetje heel
[..]
Naar een wedstrijd ook?
Oh ik dacht dat jij ook op vakantie gingquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet. Maar ik dacht dat Tyron daar naar toe zou gaan als Eriksen adept.
Je hebt sierpaarden en werkpaarden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij ook op vakantie gingLas niet alles.
Jij ook?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen wil op d'n Oppergod lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |