Commentator maakt er wel een groot spektakel van.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu is het tijd om naar PSV TV te kijken. Helaas in de afgelopen weken nog geen Phoxy-items gezien.
Denk je dat ik een homo ben ofzo?quote:
Ik ben erachter gekomen dat de leaders van de clubs die een eigen programma hebben allemaal hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Commentator maakt er wel een groot spektakel van.
Je zou detective moeten worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben erachter gekomen dat de leaders van de clubs die een eigen programma hebben allemaal hetzelfde zijn.
Raar dat je de afgelopen 6 dagen op fok hebt gezeten dan.quote:
Londen, specifiek de wijk Tottenham.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel plezier. Waar gaat de reis heen?
Sterkte.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Londen, specifiek de wijk Tottenham.
Zelfs niet als daar een hele geschikte lobby voor is?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar dat je de afgelopen 6 dagen op fok hebt gezeten dan.
Zou zelf niet FOkken op vakantie.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:34 schreef Tyron het volgende:
Waar ga je heen Tyron?
Een vriend van mij heeft ouders (ja echt waar) en die hebben een villa in Spanje, daar ga ik met een groepje van 4 naar toe. Zonder de ouders natuurlijk, want wij zijn al groot genoeg.
Dat klinkt supertof. Hopelijk houden jullie de boel een beetje heelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:34 schreef Tyron het volgende:
Waar ga je heen Tyron?
Een vriend van mij heeft ouders (ja echt waar) en die hebben een villa in Spanje, daar ga ik met een groepje van 4 naar toe. Zonder de ouders natuurlijk, want wij zijn al groot genoeg.
Naar een wedstrijd ook?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Londen, specifiek de wijk Tottenham.
Tyron is geen lobbyistquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs niet als daar een hele geschikte lobby voor is?
Nee, ik ga niet. Maar ik dacht dat Tyron daar naar toe zou gaan als Eriksen adept.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klinkt supertof. Hopelijk houden jullie de boel een beetje heel
[..]
Naar een wedstrijd ook?
Je bent zelf supertof.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klinkt supertof. Hopelijk houden jullie de boel een beetje heel
[..]
Naar een wedstrijd ook?
Oh ik dacht dat jij ook op vakantie gingquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet. Maar ik dacht dat Tyron daar naar toe zou gaan als Eriksen adept.
Je hebt sierpaarden en werkpaarden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij ook op vakantie gingLas niet alles.
Jij ook?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen wil op d'n Oppergod lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |