Commentator maakt er wel een groot spektakel van.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu is het tijd om naar PSV TV te kijken. Helaas in de afgelopen weken nog geen Phoxy-items gezien.
Denk je dat ik een homo ben ofzo?quote:
Ik ben erachter gekomen dat de leaders van de clubs die een eigen programma hebben allemaal hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Commentator maakt er wel een groot spektakel van.
Je zou detective moeten worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben erachter gekomen dat de leaders van de clubs die een eigen programma hebben allemaal hetzelfde zijn.
Raar dat je de afgelopen 6 dagen op fok hebt gezeten dan.quote:
Londen, specifiek de wijk Tottenham.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel plezier. Waar gaat de reis heen?
Sterkte.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Londen, specifiek de wijk Tottenham.
Zelfs niet als daar een hele geschikte lobby voor is?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar dat je de afgelopen 6 dagen op fok hebt gezeten dan.
Zou zelf niet FOkken op vakantie.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:34 schreef Tyron het volgende:
Waar ga je heen Tyron?
Een vriend van mij heeft ouders (ja echt waar) en die hebben een villa in Spanje, daar ga ik met een groepje van 4 naar toe. Zonder de ouders natuurlijk, want wij zijn al groot genoeg.
Dat klinkt supertof. Hopelijk houden jullie de boel een beetje heelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:34 schreef Tyron het volgende:
Waar ga je heen Tyron?
Een vriend van mij heeft ouders (ja echt waar) en die hebben een villa in Spanje, daar ga ik met een groepje van 4 naar toe. Zonder de ouders natuurlijk, want wij zijn al groot genoeg.
Naar een wedstrijd ook?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Londen, specifiek de wijk Tottenham.
Tyron is geen lobbyistquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs niet als daar een hele geschikte lobby voor is?
Nee, ik ga niet. Maar ik dacht dat Tyron daar naar toe zou gaan als Eriksen adept.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klinkt supertof. Hopelijk houden jullie de boel een beetje heel
[..]
Naar een wedstrijd ook?
Je bent zelf supertof.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klinkt supertof. Hopelijk houden jullie de boel een beetje heel
[..]
Naar een wedstrijd ook?
Oh ik dacht dat jij ook op vakantie gingquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet. Maar ik dacht dat Tyron daar naar toe zou gaan als Eriksen adept.
Je hebt sierpaarden en werkpaarden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij ook op vakantie gingLas niet alles.
Jij ook?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen wil op d'n Oppergod lijken.
Ook werkpaardjes hebben vakantie nodig hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt sierpaarden en werkpaarden.
Ik ben al een weekje geweest deze zomer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook werkpaardjes hebben vakantie nodig hoor
Je weet dat de Basken soms opstandig zijn?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:38 schreef Tyron het volgende:
Morgen mijn eerste keer vliegen, fijn dat alles wat maar kan opstijgen afgelopen maand uit het lucht is gestort.
Oh spannend! Vind je het eng? Ik bedoel niet eens vanwege het neerstorten en zo, maar omdat het de eerste keer vliegen is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:38 schreef Tyron het volgende:
Morgen mijn eerste keer vliegen, fijn dat alles wat maar kan opstijgen afgelopen maand uit de lucht is gestort.
Nee niet echt, de rest van mijn vrienden hebben wel al gevlogen dus dat helpt ook wel mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh spannend! Vind je het eng? Ik bedoel niet eens vanwege het neerstorten en zo, maar omdat het de eerste keer vliegen is.
OK in ieder geval kauwgum mee en wat ik zelf altijd deed, neusdruppels. Ik kreeg altijd nogal last van mijn oren en neusdruppels helpen prima daartegenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee niet echt, de rest van mijn vrienden hebben wel al gevlogen dus dat helpt ook wel mee.
Als ik mee zou gaan zou ik de hele tijd flauwe grapjes maken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee niet echt, de rest van mijn vrienden hebben wel al gevlogen dus dat helpt ook wel mee.
Wat gemeen van je zeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als ik mee zou gaan zou ik de hele tijd flauwe grapjes maken.
Bedankt voor de tip, heb beide hier niet liggen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:41 schreef Karina het volgende:
[..]
OK in ieder geval kauwgum mee en wat ik zelf altijd deed, neusdruppels. Ik kreeg altijd nogal last van mijn oren en neusdruppels helpen prima daartegen
Met welke maatschappij vlieg je?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat gemeen van je zeg.
[..]
Bedankt voor de tip, heb beide hier niet liggen.
Op Schiphol kopen dan maarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:42 schreef Tyron het volgende:
Bedankt voor de tip, heb beide hier niet liggen.
Ryanairquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met welke maatschappij vlieg je?
Ja ik weet het. Maar een pakje kauwgum en neusdruppels kan je de kop niet kosten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Schiphol is schreeuwend duur altijd.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt voor de tip!
We vliegen via Eindhoven.
In december 2012 / januari 2013 werd in uitzendingen van "Reporter" (KRO) beweerd dat de maatschappij het niet zo nauw neemt met de veiligheid, en vliegtuigen regelmatig met een beperkte hoeveelheid brandstof opstijgen (hoe lichter het vliegtuig hoe minder het verbruikt), daardoor in problemen zouden raken en vroegtijdig moeten landen. Volgens de reportage worden piloten gedwongen om grote financiële investeringen te doen in opleidingen en worden ze niet doorbetaald tijdens ziekte, waardoor ze regelmatig ziek hun dienst doen. Ryanair ontkende dit met klem en kondigde aan zich te beraden op juridische stappen.quote:
Ja, maar niet zo veel als op Schiphol. Eindhoven is niks te doenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:44 schreef Karina het volgende:
[..]Daar hebben ze vast ook wel winkeltjes.
Van elke vliegmaatschappij kan je wel een leuk verhaaltje zoals deze tevoorschijn halen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In december 2012 / januari 2013 werd in uitzendingen van "Reporter" (KRO) beweerd dat de maatschappij het niet zo nauw neemt met de veiligheid, en vliegtuigen regelmatig met een beperkte hoeveelheid brandstof opstijgen (hoe lichter het vliegtuig hoe minder het verbruikt), daardoor in problemen zouden raken en vroegtijdig moeten landen. Volgens de reportage worden piloten gedwongen om grote financiële investeringen te doen in opleidingen en worden ze niet doorbetaald tijdens ziekte, waardoor ze regelmatig ziek hun dienst doen. Ryanair ontkende dit met klem en kondigde aan zich te beraden op juridische stappen.
Klopt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Van elke vliegmaatschappij kan je wel een leuk verhaaltje zoals deze tevoorschijn halen.
Ben er nog nooit geweest, maar zal wel ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo veel als op Schiphol. Eindhoven is niks te doen
Houden zo, je mist er niks aan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest, maar zal wel ja.
Is voor mij ook helemaal niet handig. vanaf hier zit ik met de trein binnen 10 minuten op schiphol. Als ik naar EHV zou moeten is je voordeeltje vanwege goedkopere vlucht meteen weg met de treinreis erbij opgeteld.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Houden zo, je mist er niks aan.
Heb ik ook. Daarnaast zijn de tijden vanaf Eindhoven vaak zo beroerd dat je er niet eens kunt komen met het OV.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Is voor mij ook helemaal niet handig. vanaf hier zit ik met de trein binnen 10 minuten op schiphol. Als ik naar EHV zou moeten is je voordeeltje vanwege goedkopere vlucht meteen weg met de treinreis erbij opgeteld.
Ja en met de auto kost het een hoop benzine plus parkeergeld, schiet ook niet op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb ik ook. Daarnaast zijn de tijden vanaf Eindhoven vaak zo beroerd dat je er niet eens kunt komen met het OV.
¤473.500.000 zie ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel heeft dit allemaal gekost bij elkaar?
godenteamquote:
Alleen lijken ze geen oog te hebben voor defensieve versterkingen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
RMA is wel een beetje een koopclub he jongens?
Heb je ooit het Real Madrid uit 2003/04 gezien?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen lijken ze geen oog te hebben voor defensieve versterkingen.
Kuch PSV Kuch.
deze verdediging is vele malen beter dan die van 10 jaar terug.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Carlos Bacca lacht die verdedging natuurlijk keihard uit.
twitter:GaryLineker twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 19:54:54Kroos, Modric, James, Bale, Benzema, Ronaldo. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha! reageer retweet
Dat zijn teksten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:GaryLineker twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 19:54:54Kroos, Modric, James, Bale, Benzema, Ronaldo. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha! reageer retweet
Daarbij mag je dan wel naar Eindhoven. Ook wat waardquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Is voor mij ook helemaal niet handig. vanaf hier zit ik met de trein binnen 10 minuten op schiphol. Als ik naar EHV zou moeten is je voordeeltje vanwege goedkopere vlucht meteen weg met de treinreis erbij opgeteld.
Lokken we haar even de berenkuil in.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Daarbij mag je dan wel naar Eindhoven. Ook wat waard
Nou altijd al van gedroomd!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Daarbij mag je dan wel naar Eindhoven. Ook wat waard
Haha. En dan 2 rechtsbenigen achter in het centrum. Losers.quote:
Heb er wel eens graffiti staan spuiten. Best leuk. Is legaal daarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou altijd al van gedroomd!
Vooral van die berenkuil.
Ziet er heel gezellig uit ook
[ afbeelding ]
Als het mag is het toch niet leuk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb er wel eens graffiti staan spuiten. Best leuk. Is legaal daar
Zouden pedofielen zo ook denken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het mag is het toch niet leuk.
Een beetje bier, lekker in het zonnetje. Niks mis meequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het mag is het toch niet leuk.
Die maakt het geen reet uit of het mag of niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zouden pedofielen zo ook denken?
Nou als je het ZO zegt. Wie weet heb ik toch een creatieve kant.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Een beetje bier, lekker in het zonnetje. Niks mis mee
hahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahah brandsquote:PSV vist achter het net. Gisteravond laat kwam naar buiten dat Anderlecht tot een akkoord met Steven Defour (26) is gekomen, schrijft Het Laatste Nieuws.
Het lijkt diep te zitten bij je?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahah brands
Ik vind het wel vermakelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het lijkt diep te zitten bij je?
Dat hij lijkt vast te houden aan eerder overeengekomen afspraken die zijn gemaakt met de RvC/Gerbrands? Ik kan dit alleen maar toejuichen.quote:
Hij heeft veel te lang bij Defour gehangen, joh. Schiet je helemaal niets mee op. Hij heeft pas 1 van de 4 beloofde aankopen binnen en dat is nog een huur ook (Rekik dus). Nu moet hij veel te laat overschakelen op plan B. Het is al 13 augustus en op 29 juli (15 dagen geleden) beloofde hij 2 centrale verdedigers, een middenvelder en een aanvaller.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat hij lijkt vast te houden aan eerder overeengekomen afspraken die zijn gemaakt met de RvC/Gerbrands? Ik kan dit alleen maar toejuichen.
Dan zeg je dat in plaats van die debiele, edoch typische jodenreactie, waarbij de haat jegens een rivaliserende club groter is dan de liefde voor de eigen club. En dat doet altijd een beetje zielig aan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft veel te lang bij Defour gehangen, joh. Schiet je helemaal niets mee op. Hij heeft pas 1 van de 4 beloofde aankopen binnen en dat is nog een huur ook (Rekik dus). Nu moet hij veel te laat overschakelen op plan B. Het is al 13 augustus en op 29 juli (15 dagen geleden) beloofde hij 2 centrale verdedigers, een middenvelder en een aanvaller.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan zeg je dat in plaats van die debiele, edoch typische jodenreactie, waarbij de haat jegens een rivaliserende club groter is dan de liefde voor de eigen club. En dat doet altijd een beetje zielig aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |