Is voor mij ook helemaal niet handig. vanaf hier zit ik met de trein binnen 10 minuten op schiphol. Als ik naar EHV zou moeten is je voordeeltje vanwege goedkopere vlucht meteen weg met de treinreis erbij opgeteld.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Houden zo, je mist er niks aan.
Heb ik ook. Daarnaast zijn de tijden vanaf Eindhoven vaak zo beroerd dat je er niet eens kunt komen met het OV.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Is voor mij ook helemaal niet handig. vanaf hier zit ik met de trein binnen 10 minuten op schiphol. Als ik naar EHV zou moeten is je voordeeltje vanwege goedkopere vlucht meteen weg met de treinreis erbij opgeteld.
Ja en met de auto kost het een hoop benzine plus parkeergeld, schiet ook niet op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb ik ook. Daarnaast zijn de tijden vanaf Eindhoven vaak zo beroerd dat je er niet eens kunt komen met het OV.
¤473.500.000 zie ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel heeft dit allemaal gekost bij elkaar?
godenteamquote:
Alleen lijken ze geen oog te hebben voor defensieve versterkingen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
RMA is wel een beetje een koopclub he jongens?
Heb je ooit het Real Madrid uit 2003/04 gezien?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen lijken ze geen oog te hebben voor defensieve versterkingen.
Kuch PSV Kuch.
deze verdediging is vele malen beter dan die van 10 jaar terug.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Carlos Bacca lacht die verdedging natuurlijk keihard uit.
twitter:GaryLineker twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 19:54:54Kroos, Modric, James, Bale, Benzema, Ronaldo. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha! reageer retweet
Dat zijn teksten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:GaryLineker twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 19:54:54Kroos, Modric, James, Bale, Benzema, Ronaldo. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha! reageer retweet
Daarbij mag je dan wel naar Eindhoven. Ook wat waardquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Is voor mij ook helemaal niet handig. vanaf hier zit ik met de trein binnen 10 minuten op schiphol. Als ik naar EHV zou moeten is je voordeeltje vanwege goedkopere vlucht meteen weg met de treinreis erbij opgeteld.
Lokken we haar even de berenkuil in.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Daarbij mag je dan wel naar Eindhoven. Ook wat waard
Nou altijd al van gedroomd!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Daarbij mag je dan wel naar Eindhoven. Ook wat waard
Haha. En dan 2 rechtsbenigen achter in het centrum. Losers.quote:
Heb er wel eens graffiti staan spuiten. Best leuk. Is legaal daarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou altijd al van gedroomd!
Vooral van die berenkuil.
Ziet er heel gezellig uit ook
[ afbeelding ]
Als het mag is het toch niet leuk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb er wel eens graffiti staan spuiten. Best leuk. Is legaal daar
Zouden pedofielen zo ook denken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het mag is het toch niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |