Kamenitza ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niks mis met die Wodka en Kamenitza of hoe heet dat bier
Hey. Heb je nog gefietst.quote:
Fiets kan mee?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee ik ga met de trein terug. Alles nog doorweekt.
Als je in de trein fietst in de tegenovergestelde richting van dat de trein gaat. Blijf je dan stilstaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee ik ga met de trein terug. Alles nog doorweekt.
Knut en zijn vouwfiets zijn onafscheidelijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:59 schreef Karina het volgende:
Topiekje voor René
KLB / Die Amerikaanse zangeressen
[..]
Fiets kan mee?
Nee, laat ik staan, vanavond kleding in de was, neem ik dat morgen droog mee en fiets ik weer terug.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:59 schreef Karina het volgende:
Topiekje voor René
[..]
Fiets kan mee?
Dit doet ze ook enkel omdat ik Nicki boven haar plaatste in mijn droomlijstjequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:59 schreef Karina het volgende:
Topiekje voor René
[..]
Fiets kan mee?
Wat een gedoe joh. Ik vroeg het omdat ik soms wel mensen met een fiets in de trein zie. Dus ik dacht, misschien kun je hem meteen mee terug nemen. Maar kan zeker niet altijd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, laat ik staan, vanavond kleding in de was, neem ik dat morgen droog mee en fiets ik weer terug.
Serieus. Nou ja, haar.... dat is gewoon een vent hoor, die sanaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit doet ze ook enkel omdat ik Nicki boven haar plaatste in mijn droomlijstje
Kan ook wel, maar dat zou alleen maar meer gedoe zijn. Hij staat hier prima in mn kamer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een gedoe joh. Ik vroeg het omdat ik soms wel mensen met een fiets in de trein zie. Dus ik dacht, misschien kun je hem meteen mee terug nemen. Maar kan zeker niet altijd.
KLB / Hoe kan iemand zomaar in de gevangenis zitten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Serieus. Nou ja, haar.... dat is gewoon een vent hoor, die sana
Vrouwenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
KLB / Hoe kan iemand zomaar in de gevangenis zitten?
Jazo wraakbelust
hoezoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:25 schreef Dven het volgende:
Deze dame moet onderduiken voor Legia fans![]()
[ afbeelding ]
Zou schuilplaatsje aanbieden.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit doet ze ook enkel omdat ik Nicki boven haar plaatste in mijn droomlijstje
Volgens mij is dat niet haar echte haar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:25 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Denk het ook niet, andere foto's tonen iets minder nep. Wel lekker wijf zo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet haar echte haar.
Lijkt wel of ze maar een half gebit heeftquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:25 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kijk jij echt naar uit?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanaf volgende week de zenderwijziging: NED1 --> NPO1 etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |