Haha Delft ook. Heel klein, maar heel actief buitje. Veel regen en best wat onweer nogquote:
mooi vastgelegd, hier hetzelfde beeldquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Boemboemboem deden ze en doen het trouwens nog steeds![]()
[ afbeelding ]
Een mooie foto.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Boemboemboem deden ze en doen het trouwens nog steeds![]()
[ afbeelding ]
Voor je het nog niet wist, deze laat alleen de inslagen zien of wel CG.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef marcel-o het volgende:
vreemd dat lightningmaps er niks van laat zien
Ik dacht al, zie veel weerlicht maar 9 vd 10 keer laat ie niks zien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voor je het nog niet wist, deze laat alleen de inslagen zien of wel CG.
CC nemen ze dus niet mee, anders zou het 1 grote bende worden denk ik
Nou, met dat forcefield hier...quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nouja, ongekend... Sarcastisch?
Ze zijn niets gewend in de randstad.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nouja, ongekend... Sarcastisch?
Klopt zullen ze wel met opzet hebben gedaan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ik dacht al, zie veel weerlicht maar 9 vd 10 keer laat ie niks zien.
In de oostelijke helft is dit nu 'normaal' onweer al.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ze zijn niets gewend in de randstad.
quote:Weerlicht is het waarnemen van onweer op grote afstand. Met spreekt van weerlicht als de hemel oplicht, maar de donder niet wordt gehoord. Meestal gaat het om een onweersgebied op enkele tientallen tot honderden kilometers afstand. Vooral als het helder weer is wordt in heel Nederland weerlicht waargenomen van bijvoorbeeld een onweerscomplex boven Duitsland. Afstanden tot 200 kilometer zijn goed mogelijk. In de herfst is vanaf de kust het weerlicht van buien boven de Noordzee zichtbaar. Vanuit een vliegtuig is weerlicht zichtbaar tot grote afstand. Soms meer dan 500 kilometer.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:18 schreef Ener-G het volgende:
Mwa onweer, een licht donderklapje.. de helft van die regen zit inmiddels in mn broek
Wie niet? Er zijn toch niet serieus mensen die dit weer fijn vinden? Of ze zitten ze hele dag binnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:38 schreef INViCTuS het volgende:
Ik vond het weer vorige week eigenlijk beter
Zolderkamers zijn over het algemeen prettiger wanneer het buiten een graadje of 19 is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:39 schreef alors het volgende:
[..]
Wie niet? Er zijn toch niet serieus mensen die dit weer fijn vinden? Of ze zitten ze hele dag binnen
Gelukkig hoef ik er morgen niet vroeg uitquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:42 schreef Ajaxfan het volgende:
Komende nacht is de kans relatief groot op dezelfde situatie in het Westen als vannacht volgens Weerplaza. Mooie buienlijn nu ook vanaf zee zo.
ikke wel. Zalig zoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:39 schreef alors het volgende:
[..]
Wie niet? Er zijn toch niet serieus mensen die dit weer fijn vinden? Of ze zitten ze hele dag binnen
Jep. Herfst is begonnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:01 schreef alors het volgende:
De pluim wordt ook alleen maar slechter. Dit was het toch niet he
Houden zo, ben donderdag in Den Haag/Scheveningen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
EIndelijk eens slecht weer meegemaakt in Den Haag
Ik ben weer voorzienVoorlopig geen gezeik meer
Vooruitzichten zijn anders niet best.. komt best veel regen aanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:02 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Houden zo, ben donderdag in Den Haag/Scheveningen.
Man, wat heb jij het zwaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:04 schreef Dven het volgende:
Hier ook wisselvallig. Van 35 naar 39 naar 25 (brr) en weer terug naar 35![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Raak zo nog verkouden door die temperatuurschommelingenquote:
Daar moet je wel mee oppassen ja. Ik heb de laatste zomerse dagen in Nederland verkouden en met een schorre stem moeten doorbrengen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Raak zo nog verkouden door die temperatuurschommelingen![]()
![]()
Hmm, ik ben vast doof aan het worden... Niets van gemerkt en deur staat hier openquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:30 schreef laiveneertiekje het volgende:
Voor het eerst sinds ik wakker ben gerommel in Assen.
Ik las herpesduinen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:45 schreef winterstorm666 het volgende:
ben net terug van een wandeling in de herperduinen.
onweer en bos. yaiks!
nu thuis op de bank terwijl het stortregend en onweert.
kop thee en chocolade weer. bikini maar weer inpakken.
écht nobody cares..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:04 schreef Dven het volgende:
Hier ook wisselvallig. Van 35 naar 39 naar 25 (brr) en weer terug naar 35![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ok, toch bedankt dat het jou zoveel boeit dat het je expliciet moet vermelden. Toch nog iemand die het iets boeit. Groetjesquote:
Pluim ziet er op lange termijn niet heel slecht uit hoor. Zomer duurt ook nog wel een paar weken en de nazomer kan ook uitstekend zijn. Komt goedquote:
Ik dacht : Wat een onzin, hoe kan je dat nu lezen.quote:
Wij laten het zwembad in onze tuin nog gewoon staan hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Pluim ziet er op lange termijn niet heel slecht uit hoor. Zomer duurt ook nog wel een paar weken en de nazomer kan ook uitstekend zijn. Komt goed
Wat goed is komt laat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wij laten het zwembad in onze tuin nog gewoon staan hoorIk heb de moed nog niet opgegeven.
Buien zullen wel extremer zijn qua hoeveelheid regen / heftigheid onweer. Volgende week bijvoorbeeld een F5 tornado op het programma.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:22 schreef TLC het volgende:
Moessonregens in Nederland de laatste tijd, wordt dat nu ons nieuwe klimaat ?
Ja maar ik heb dit weekend nog een festival en dan is m'n vakantie wel voorbij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Pluim ziet er op lange termijn niet heel slecht uit hoor. Zomer duurt ook nog wel een paar weken en de nazomer kan ook uitstekend zijn. Komt goed
Oei. Zij hebben wel iets met het weer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
Festivaltent op Pukkelpop is door de wind ingestort. Geen gewonden gelukkig.
En waar kunnen we die megatornado verwachten ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:28 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Buien zullen wel extremer zijn qua hoeveelheid regen / heftigheid onweer. Volgende week bijvoorbeeld een F5 tornado op het programma.
Dat is toch nog niet begonnen? Of is dat met het opbouwen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
Festivaltent op Pukkelpop is door de wind ingestort. Geen gewonden gelukkig.
Begint over 2 dagen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is toch nog niet begonnen? Of is dat met het opbouwen?
Zegt wie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:28 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Buien zullen wel extremer zijn qua hoeveelheid regen / heftigheid onweer. Volgende week bijvoorbeeld een F5 tornado op het programma.
Het moment dat er in Nederland een F5 tornado komt is het halve land weggevaagd. Oftewel not gone happen. Extreemste wat ik kon bedenken even.quote:
Een F3-4 hebben we al gehadquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:25 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Het moment dat er in Nederland een F5 tornado komt is het halve land weggevaagd. Oftewel not gone happen. Extreemste wat ik kon bedenken even.
Dat in het Westen zou heftig zijn qua schade denk ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:17 schreef hangtime het volgende:
[..]
Een F3-4 hebben we al gehad
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tornado_van_23_augustus_1950
Denk dat dat hier in Nederland juist wel meevalt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:25 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Het moment dat er in Nederland een F5 tornado komt is het halve land weggevaagd. Oftewel not gone happen. Extreemste wat ik kon bedenken even.
Onze Nederlandse huizen en flats kunnen ook geen F2+ tornado geweld doorstaanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk dat dat hier in Nederland juist wel meevalt.
Natuurlijk miljarden schade, ongetwijfeld. Maar weggevaagd?
Neuh, in Amerika wel hoor met al die houten huisjes.
Ik wil de bouwkwaliteit niet laten testen door zo'n monster als het even kan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat je een kans maakt met een stenen hut?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou je nog verbazen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:12 schreef hangtime het volgende:
[..]
Onze Nederlandse huizen en flats kunnen ook geen F2+ tornado geweld doorstaan
Houston heb je zoveel stenen gebouwen die al meerdere tornado's hebben overleefd man heb zelf zo'n gebied gezien beton blijft gewoon staan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:45 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat je een kans maakt met een stenen hut?
Rondvliegend puin zal ook dwars door een stenen muur heen gaan.
Op de plaatsen waar alles plat is gegaan in Amerika stonden echt niet alleen maar houten gebouwen..
Hout is sneller, gemakkelijker en goedkoper te herbouwen.
Vannacht vallende sterren toch? Even vergeten hoe dat heet maar is elk jaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:47 schreef WEST het volgende:
Net in de auto iets raars gezien. Tis helder en de maan is goed zichtbaar maar toch enkele flitsen in de lucht. Leek echt bliksem maar het was helder.
Bij 280 km/u vliegen hier ook de daken van de huizen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou je nog verbazen.
Was vorig jaar op de Filipijnen toen typhoon Haiyan even kwam buurten nou ons hotel stond er gewoon nog hoor er was nauwelijks schade ondanks 280 km/u storm en uitschieters dik over de 300 km/u.
Wel al die golfplatenhuisjes en krottenwijken kapot natuurlijk maar hier in Nederland is de bouwkwaliteit zo superieur dat van echt ingestorte gebouwen nauwelijks sprake zou zijn.
Misschien als je een F-5 recht over je dak krijgt en dan nog durf ik te beweren dat alles op de ramen na gewoon heel blijft.
ja dat is vannacht geloof ik. Maar dit leek echt op bliksemquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Vannacht vallende sterren toch? Even vergeten hoe dat heet maar is elk jaar.
Voornamelijk schade door omvallende bomen ja maar als je het hebt over zulke excessen zullen er vast ook genoeg daken aangaan maar de huizen an sig blijven echt wel staan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Bij 280 km/u vliegen hier ook de daken van de huizen.
De storm van vorig jaar oktober heeft toch behoorlijk wat schade laten zien en toen ging het om een windveld van 11 beaufort.
Net weer 2 gezien, nog geen 10 minuten buiten gestaan. 3 waarvan ik 't niet zeker weet, veel licht zo midden in Breda.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Vannacht vallende sterren toch? Even vergeten hoe dat heet maar is elk jaar.
Dat kan ook best, dat zie je op grote afstand.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:55 schreef WEST het volgende:
[..]
ja dat is vannacht geloof ik. Maar dit leek echt op bliksem
500 kilometer is mogelijk, had 't gisternacht opgezocht omdat ik ook weerlicht zag.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat kan ook best, dat zie je op grote afstand.
En dan heb je een kaal betonnen karkas over van je rijtjeshuis, waar onder andere alle dakpannen (met houten dakbalken (!)) vanaf zijn gewaaid. Zeker in Nederland waar je een godsvermogen betaalt voor reparaties zit je dan evengoed met een paar miljoen aan schade, zo niet meer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Houston heb je zoveel stenen gebouwen die al meerdere tornado's hebben overleefd man heb zelf zo'n gebied gezien beton blijft gewoon staan.
Die stormchasers met hun gepantserde auto's rijden ook gewoon dawars door tornado's als je het hebt over krachten die dwars door betonnen muren gaan zouden ze allang dood zijn.
Heftige ontwikkelingen in huize Againzenderquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:20 schreef Againzender het volgende:
Wil ik net naar de markt gaan, begint het te regenen hier in Amsterdam Slotervaart
Oh, nu is het alweer droograar weer
maar feit is dat er dus weer buitjes ontstaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heftige ontwikkelingen in huize Againzender
Wat is de weer- en aardbevingssituatie in Japan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heftige ontwikkelingen in huize Againzender
Kijk even naar het westen wat langzaam maar zeker bij jou gaat overtrekken en daar stug een dag blijft hangenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:54 schreef Gwywen het volgende:
Echt hč ik ben zo niet-jaloers op jullie met je regen en omweer. Ik zit al vanaf vanmorgen 9 uur buiten, van strakblauw is 't "verslechterd" naar hier & daar een wolkje, met een temperatuurtje om je vingers bij af te likken en de helft van de wind van gisteren.
(Nee, ik moet nu niet m'n humeur gaan verpesten door op de radar te kijken)
Mooie fotoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:38 schreef Ener-G het volgende:
[..]
En dan heb je een kaal betonnen karkas over van je rijtjeshuis, waar onder andere alle dakpannen (met houten dakbalken (!)) vanaf zijn gewaaid. Zeker in Nederland waar je een godsvermogen betaalt voor reparaties zit je dan evengoed met een paar miljoen aan schade, zo niet meer.
---
Alkmaar vannacht:
[ afbeelding ]
Niks van de onweer meegekregen, was op een feestquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:45 schreef CklokC het volgende:
Komt een aardig buitje nu over hier (Leiden).
Begon flink te waaien en het hoost nu met een klap onweer.Zal wel zo over zijn volgens de radar.
nou.. hier ook hoor..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:37 schreef dick_laurent het volgende:
Waarom heeft iedereen het hier continu over onweer.... ik ben inmiddels bijna een week terug van vakantie en ik heb NUL onweer gehoord, alleen maar gewone lame-ass regenbuien, regen regen regen.
Ik weet niet waar jij in het noorden zit, maar hier is het grijs en nat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Hier in het noorden is het best lekker weer eigenlijk. Zo af en toe een klein buitje maar voor de rest droog en zonnig. De voorspellingen zagen er minder goed uit.
Prima zomer.
Ik zou wel willen maar na de laatste update doet die hele app het bij mij niet meerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:29 schreef Nattekat het volgende:
Die dev van buienalarm was hier toch?
Zeg hem even die grafirritante klote reclames te lozen
Als devquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar na de laatste update doet die hele app het bij mij niet meer
Wat? Nee ik ben niet de maker van de app neequote:
Erg instabiel is ie nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wat? Nee ik ben niet de maker van de app neeAnders zou de app veel stabieler zijn en reclamevrij enzo
Omdat ik gerommel hoor in EHV.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:37 schreef dick_laurent het volgende:
Waarom heeft iedereen het hier continu over onweer.... ik ben inmiddels bijna een week terug van vakantie en ik heb NUL onweer gehoord, alleen maar gewone lame-ass regenbuien, regen regen regen.
Hier ook (Gooreind-Wuustwezel, Belgie)quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:26 schreef Disorder het volgende:
Regen, regen en nog eens regen in Overijssel.
klapte goed net idd. en het water liep bijna mijn huis in.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Omdat ik gerommel hoor in EHV.
oranje vlek had alleen iets meer naar rechts gemoeten..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:09 schreef Fred0w het volgende:
Zo zie je het niet vaak:
[ afbeelding ]
je wordt er huilerig van, dat heb ik nu ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:34 schreef MaLo het volgende:
Wat een triest weer vandaag. Het voelt haast kil buiten. Telkens van die deprimerende buien. En geen zonnetje te zien
En hoe verdient hij er dan aan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:29 schreef Nattekat het volgende:
Die dev van buienalarm was hier toch?
Zeg hem even die grafirritante klote reclames te lozen
Hier in Zeeland verre van deprimerend.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:34 schreef MaLo het volgende:
Wat een triest weer vandaag. Het voelt haast kil buiten. Telkens van die deprimerende buien. En geen zonnetje te zien
reclame vind k ook prima, sta er ook wel achter.. maar als het over een(temperatuur) grafiek heen loopt, is dat wel rete irritant.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En hoe verdient hij er dan aan?
Voor alle B2C-internetbedrijven die apps of websites maken is het enige verdienmodel reclameinkomsten. Zonder die reclame zou het bedrijf niet bestaan.
Sneeuwquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:31 schreef sonnyspek het volgende:
Ben ik de enige die weer zin begint te krijgen in een winter met sneeuw?6 uur je bed uit, even wandelen en naar school met allemaal chagrijnige mensen.
S'avonds klaar zitten wachtende op de nieuwe pluim.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:48 schreef Koelkastje het volgende:
Winter, het enige seizoen waar volgens de users de pluim nooit klopt!
Heerlijk!quote:
Sinds ik een voorwielaangedreven auto heb is de drang wat minder maar laat maar komen die winter+sneeuw+vorstquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:31 schreef sonnyspek het volgende:
Ben ik de enige die weer zin begint te krijgen in een winter met sneeuw?6 uur je bed uit, even wandelen en naar school met allemaal chagrijnige mensen.
Ik hoop nog op een lekker nazomertje.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Deze afgelopen dagen doen me ook wel weer verlangen naar herfst en winter. Gewoon lekker een trui aan, vroeg donker
Die gaf hier in Zeeland kort zware regenval.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:06 schreef marcel-o het volgende:
eens kijken wat die pluk bij ZH gaat doen.
moet je buienradar eens checke. pakt helemaal samenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is echt aardedonker hier in Den Haag !!
Iets Noordelijker mag het licht ook wel weer aan. Oeh dat zware gebiedje komt full frontal deze kant op.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is echt aardedonker hier in Den Haag !!
Ik neem aan dat dit niet waar is haha , maar er valt wel echt heel veel ja!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:08 schreef UncleFunk het volgende:
Volgens Buienalarm over een krap kwartier 48,7 mm/u aan regen in Den Haag
Welke wijk is dat dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:12 schreef UncleFunk het volgende:
Boven mijn wijk hangt anders een flinke, flinke bui!
Heb je je onder de tafel verstopt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:18 schreef Guanabana het volgende:
Wauw, superhard onweer, omgeving Rijswijk/Den Haag.
Nee hoor, vind het wel leukquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je je onder de tafel verstopt?
Nicequote:
dus je doet je username eer aanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:30 schreef Nattekat het volgende:
Fietsen door noodweer kan van mijn bucketlist![]()
Ik heb geschuildquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:31 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dus je doet je username eer aan
Qua tijd ook niet heel vreemd he.quote:
Ach, daar trekt tenminste wįt overquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Het ergste trekt net ten zuiden over
Ik heb het idee dat ik het dak van je huis kan zien vanaf mijn balkonquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:01 schreef Infection het volgende:
Dat was een inslag hier in Bunschoten volgens mij.
Ik ben meer verbaasd door de hoeveelheid wolken daar in dat solair perfecte stukje Nederlandquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 07:45 schreef Dagoduck het volgende:
''OMFG IT'S A DOUBLE RAINBOW''
[ afbeelding ]
Het is deze week niet veel soeps. In heel west-europa niet geloof ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben meer verbaasd door de hoeveelheid wolken daar in dat solair perfecte stukje Nederland
Helaas een eindeloze cyclus, goed weer in het oosten is slecht weer in het westen en andersom idem. Nooit eens samen content zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is deze week niet veel soeps. In heel west-europa niet geloof ik.
Echte mannen fietsen dan gewoon door natuurlijk.quote:
Het is fantastischquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Echte mannen fietsen dan gewoon door natuurlijk.![]()
Ben ook wel eens op de fiets overvallen door een enorme bui. Een ware wolkbreuk... nat tot op de onderbroek. Of als student 's nachts de laatste bus missen en dan in de stromende regen dik een uur naar huis moeten lopen.
En de Lowlanders dit weekend die meer regenkleding dan normale kleding hebben meegenomen.
In elk geval: 't is hier prachtig... zonnetje, 14 graden, zelfs de maan is zichtbaar. Iedereen goedgehumeurd.
Hier bewolkt maar ook praktisch windstil.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:18 schreef Ajaxfan het volgende:
Volle bak zon en geen zuchtje wind. Had ik niet helemaal verwacht vandaag.
Laten we het hopen. Dit weer houdt nog wel even aan dus een goede keuze was het in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 07:53 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik het dak van je huis kan zien vanaf mijn balkon![]()
Maar inderdaad, lekkere knetter (maar geen donder), en het was er maar 1 volgens mij (ik zag de flits niet, toen had ik mijn ogen al dicht, en daarna ook niet meer open gedaan nadat ik (weer) even langs de meterkast was gegaan. Bijna alles zit hier achter een overspanningsbeveiliging, de belangrijkste apparatuur zit ook nog eens achter een schakelaar (maar dat is meer energiezuinigheid, 100W sluipverbruik wat je 20 uur per dag niet gebruikt is mij wat te veel), volgens mij kan er in theorie weinig mis gaan.
Het is hier kermis in Oss t/m woensdag, triestquote:
Dat is dan ook wel het enige positieve. Die windquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:23 schreef Pandaplint het volgende:
Wat een geweldig mooie luchten deze week
Behoorlijk doffe dreunen ook. Pittig lijntje ontstaan vlak voor Amsterdam zo te zien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:32 schreef byah het volgende:
Kleine wolkbreuk ineens hier in Amsterdam, het begon terwijl de zon nog scheen
Het valt me eerlijk gezegd nogal mee deze week. Veel beter dan voorspeld.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:31 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel het enige positieve. Die winddie regen
die kou
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:02 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het valt me eerlijk gezegd nogal mee deze week. Veel beter dan voorspeld.
Een ware FOK!kerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:39 schreef Dagoduck het volgende:
Aan de andere kant ben ik in de afgelopen 4 dagen maar één keer buiten geweest dus zoveel last van de temperatuur heb ik niet.
Sad but truequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Een ware FOK!ker
Hier ook slecht weer aanstaande.
Appartement bij de rotonde Oostelijke Randweg - Nijkerkerweg, kijkend naar het westen. De vlaggenmast op de schoorsteen van Eemlandia staat er nog op, ik hoop steeds dat ik daar een keer de bliksem in zie slaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:10 schreef Infection het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Dit weer houdt nog wel even aan dus een goede keuze was het in ieder geval wel.
En welke kant kijk je op? Ik woon tegen de handbalvelden aan. Oftewel nog behoorlijk wat huizen tussen jou en mij in.![]()
Mooi.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:53 schreef Coelho het volgende:
Aardige bui net ten noorden van Eindhoven
[ afbeelding ]
Het doet hier niets anders dan regenen tot nu toequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:18 schreef Resistor het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat het vandaag een schitterende dag weer gaat worden, en waarom beginnen ze nu al over slecht weer morgen?
Ik wil 3 uur gaan wandelen, maar ik heb storingsdienst
grappig. Enschede de hele dag droog. En dat over die paar km verschil..quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:26 schreef Djeez het volgende:
Dacht dat het vandaag goed weer zou worden? We hebben hier alleen maar regen gehad in Assen
Vergeet niet dat je buitjes en Djeezbuitjes hebtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
grappig. Enschede de hele dag droog. En dat over die paar km verschil..
You wish. Echt constante regenval, Assen bleef continu een regenwolk boven cirkelenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je buitjes en Djeezbuitjes hebt
Het eerste is zo voorbij en een Djeezbuitjes zijn dezelfde buitjes en duren even lang als normale buitjes maar ze hebben extra drama
20 kilometer verder was het redelijk weer, zelfs de zon nog even gezien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:26 schreef Djeez het volgende:
Dacht dat het vandaag goed weer zou worden? We hebben hier alleen maar regen gehad in Assen
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:17 schreef Djeez het volgende:
Hier, heb sinds twee weken een weerhuisje, zoals mijn foto hieronder laat zien. En 'stien is nat'.
[ afbeelding ]
Maakt niet uit in welke variant je hem ziet maar die laatste optie maakt hem afquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:17 schreef Djeez het volgende:
Hier, heb sinds twee weken een weerhuisje, zoals mijn foto hieronder laat zien. En 'stien is nat'.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |