Haha Delft ook. Heel klein, maar heel actief buitje. Veel regen en best wat onweer nogquote:
mooi vastgelegd, hier hetzelfde beeldquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Boemboemboem deden ze en doen het trouwens nog steeds![]()
[ afbeelding ]
Een mooie foto.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Boemboemboem deden ze en doen het trouwens nog steeds![]()
[ afbeelding ]
Voor je het nog niet wist, deze laat alleen de inslagen zien of wel CG.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef marcel-o het volgende:
vreemd dat lightningmaps er niks van laat zien
Ik dacht al, zie veel weerlicht maar 9 vd 10 keer laat ie niks zien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voor je het nog niet wist, deze laat alleen de inslagen zien of wel CG.
CC nemen ze dus niet mee, anders zou het 1 grote bende worden denk ik
Nou, met dat forcefield hier...quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nouja, ongekend... Sarcastisch?
Ze zijn niets gewend in de randstad.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nouja, ongekend... Sarcastisch?
Klopt zullen ze wel met opzet hebben gedaan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ik dacht al, zie veel weerlicht maar 9 vd 10 keer laat ie niks zien.
In de oostelijke helft is dit nu 'normaal' onweer al.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ze zijn niets gewend in de randstad.
quote:Weerlicht is het waarnemen van onweer op grote afstand. Met spreekt van weerlicht als de hemel oplicht, maar de donder niet wordt gehoord. Meestal gaat het om een onweersgebied op enkele tientallen tot honderden kilometers afstand. Vooral als het helder weer is wordt in heel Nederland weerlicht waargenomen van bijvoorbeeld een onweerscomplex boven Duitsland. Afstanden tot 200 kilometer zijn goed mogelijk. In de herfst is vanaf de kust het weerlicht van buien boven de Noordzee zichtbaar. Vanuit een vliegtuig is weerlicht zichtbaar tot grote afstand. Soms meer dan 500 kilometer.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:18 schreef Ener-G het volgende:
Mwa onweer, een licht donderklapje.. de helft van die regen zit inmiddels in mn broek
Wie niet? Er zijn toch niet serieus mensen die dit weer fijn vinden? Of ze zitten ze hele dag binnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:38 schreef INViCTuS het volgende:
Ik vond het weer vorige week eigenlijk beter
Zolderkamers zijn over het algemeen prettiger wanneer het buiten een graadje of 19 is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:39 schreef alors het volgende:
[..]
Wie niet? Er zijn toch niet serieus mensen die dit weer fijn vinden? Of ze zitten ze hele dag binnen
Gelukkig hoef ik er morgen niet vroeg uitquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:42 schreef Ajaxfan het volgende:
Komende nacht is de kans relatief groot op dezelfde situatie in het Westen als vannacht volgens Weerplaza. Mooie buienlijn nu ook vanaf zee zo.
ikke wel. Zalig zoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:39 schreef alors het volgende:
[..]
Wie niet? Er zijn toch niet serieus mensen die dit weer fijn vinden? Of ze zitten ze hele dag binnen
Jep. Herfst is begonnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:01 schreef alors het volgende:
De pluim wordt ook alleen maar slechter. Dit was het toch niet he
Houden zo, ben donderdag in Den Haag/Scheveningen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
EIndelijk eens slecht weer meegemaakt in Den Haag
Ik ben weer voorzienVoorlopig geen gezeik meer
Vooruitzichten zijn anders niet best.. komt best veel regen aanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:02 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Houden zo, ben donderdag in Den Haag/Scheveningen.
Man, wat heb jij het zwaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:04 schreef Dven het volgende:
Hier ook wisselvallig. Van 35 naar 39 naar 25 (brr) en weer terug naar 35![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Raak zo nog verkouden door die temperatuurschommelingenquote:
Daar moet je wel mee oppassen ja. Ik heb de laatste zomerse dagen in Nederland verkouden en met een schorre stem moeten doorbrengen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Raak zo nog verkouden door die temperatuurschommelingen![]()
![]()
Hmm, ik ben vast doof aan het worden... Niets van gemerkt en deur staat hier openquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:30 schreef laiveneertiekje het volgende:
Voor het eerst sinds ik wakker ben gerommel in Assen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |