Haha Delft ook. Heel klein, maar heel actief buitje. Veel regen en best wat onweer nogquote:
mooi vastgelegd, hier hetzelfde beeldquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Boemboemboem deden ze en doen het trouwens nog steeds![]()
[ afbeelding ]
Een mooie foto.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Boemboemboem deden ze en doen het trouwens nog steeds![]()
[ afbeelding ]
Voor je het nog niet wist, deze laat alleen de inslagen zien of wel CG.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef marcel-o het volgende:
vreemd dat lightningmaps er niks van laat zien
Ik dacht al, zie veel weerlicht maar 9 vd 10 keer laat ie niks zien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voor je het nog niet wist, deze laat alleen de inslagen zien of wel CG.
CC nemen ze dus niet mee, anders zou het 1 grote bende worden denk ik
Nou, met dat forcefield hier...quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nouja, ongekend... Sarcastisch?
Ze zijn niets gewend in de randstad.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nouja, ongekend... Sarcastisch?
Klopt zullen ze wel met opzet hebben gedaan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ik dacht al, zie veel weerlicht maar 9 vd 10 keer laat ie niks zien.
In de oostelijke helft is dit nu 'normaal' onweer al.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ze zijn niets gewend in de randstad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |