Zo sleeën op je billen ja?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
Oh dat is schrikken kwak!gelukkig heeft ie niks!
Hier ben ik juist de traproetsjer
nee, ik ga nooit op mijn kont, ik ga altijd head firstquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Zo sleeën op je billen ja?
Ik val ook weleens maar meestal vanaf bijna beneden en dan voorover met veel drama. Laatst wel op mn kont van de portiektrap
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:09 schreef Zoë23 het volgende:
Goeiemorgen! Zal thuis bijlezen ben net klaar bij de gyn.
Bruinverlies was.niet erg maar ik heb dus wel zwangerschapsdiabetes.. Niet verwacht
Hahah, zitten wij bij dezelfde cursus?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:42 schreef Hilmo het volgende:
Jeetje, wat een bericht ineens, Cygne!![]()
Ego: nauwelijks geslapen door tropische onweer- en regenbuien vannacht. Bleek heel plaatselijk, op internet lees ik er nauwelijks wat over.
De werkdag gister ging wel goed, maar ik was wel kapot om 15.00 toen ik vrij was. Vandaag weer een poging, aftellen geblazen, hierna nog maar 4 werkdagen.
Gister voor het eerst cursus gehad. Wat geweldig leuk! Ben nu weer flink wat wijzer geworden, vooral van de andere dames, dat badbevalling in ons ziekenhuis wél mogelijk is en huren hoeft niet zoveel meer te kosten dan ongeveer 50 euro. Alleen maar voordelen zei de cursusleidster; minder kans op inknippen, ontsluiting gaat sneller, minder pijn. (al kan het medisch gezien soms niet, maar als het wel kan..) Ik ben omDus dat ga ik onderzoeken. Ook dat met zo'n TENS ding, kan je gewoon zelf regelen. Ook maar onderzoeken. Ik ben het meest ver van het groepje, allemaal eerste kindje, allemaal rond de 25/30 jaar oud ongeveer, paar uit mijn verloskundigepraktijk. Vind het ook echt super gezellig. Bekkenbodem hebben we getraind en toen zag de cursusleidster mijn buik bewegen door de baby hahahha, ja dat is nu soms echt enorm opvallend
Oeh en vandaag komt het bevalbed. Het komt inderdaad (zoals iemand hier al aanraadde) in de woonkamer in de hoek, dus enigszins bij de tvMijn man zo, vind je zo'n bevalbed meer confronterend dan je eigen buik, ik zo eeh jaa.
Balen Zoë. Wat is bij jou nu het plan van aanpak? En wat waren je waardes?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:09 schreef Zoë23 het volgende:
Goeiemorgen! Zal thuis bijlezen ben net klaar bij de gyn.
Bruinverlies was.niet erg maar ik heb dus wel zwangerschapsdiabetes.. Niet verwacht
Helemaal geen bevestiging? Ook niet van je zorgverzekering? Indien dat laatste ook niet het geval is zou ik wel even bellen voor de zekerheidquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:49 schreef Crumpette het volgende:
ohja nee zo hoog is ons bed toch wel bijna.. is zo hoog als mijn been lang is ongeveer. nah ik merk het wel als ik een kraam op intake krijg![]()
Had ik inmiddels niet wat van de kraamzorg moeten horen eigenlijk? Heb me wel ingeschreven, maar nog geen bevestiging, niks..
Ja SQik geloof dat ik diabetes in mijn hoofd ook onbewust toch koppel aan rondheid. En dan dus nu ook aan een hoger uitgangsgewicht oid. Maar dat is heul niet zo
fout, crumpette!
Nah wel een beetje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:49 schreef Crumpette het volgende:
ohja nee zo hoog is ons bed toch wel bijna.. is zo hoog als mijn been lang is ongeveer. nah ik merk het wel als ik een kraam op intake krijg![]()
Had ik inmiddels niet wat van de kraamzorg moeten horen eigenlijk? Heb me wel ingeschreven, maar nog geen bevestiging, niks..
Ja SQik geloof dat ik diabetes in mijn hoofd ook onbewust toch koppel aan rondheid. En dan dus nu ook aan een hoger uitgangsgewicht oid. Maar dat is heul niet zo
fout, crumpette!
nee nog niks! ik zal er eens achteraanbellen idd...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Helemaal geen bevestiging? Ook niet van je zorgverzekering? Indien dat laatste ook niet het geval is zou ik wel even bellen voor de zekerheid
Mij hebben ze overigens pas rond week 28 gecontacteerd voor de intake, dus dat kan nog even duren.
Oh en je bed moet 70 centimeter minimaal zijn
En geeft niksIk denk, ik haal het maar even aan
PCOS hangt ook vaak samen met overgewicht toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:58 schreef Crumpette het volgende:
[..]
nee nog niks! ik zal er eens achteraanbellen idd...
Kwak: ohja dat klinkt wel logisch. Sommige dames met PCOS zijn ook insulineongevoeligstraks krijg ik het ook nog!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:01 schreef Risu het volgende:
Superslecht geslapen vannacht. Werd ineens heel misselijk na het lezen van Cygnes berichtje. Ik trek het me blijkbaar erg aan. En ook een beetje bang voor termijnecho donderdag nou. Vandaag maar rustig aan doen.![]()
Zwangerschapsdiabetes had ik bij Zoë ook niet verwacht, maar niet vanwege dik of niet. (Superdunne neef van mij heeft ook diabetes) Ik heb helemaal geen typische diabetisch klachten gelezen bij haar. Maar ik snap nou ook wel dat het in de zwangerschap gewoon anders is.
ja das waar idd, en PCOS kun je zelfs ook krijgen van overgewicht. Dat was bij mij echter nooit het geval, ik heb het al sinds menstruatie nr 1. Ik heb eigenlijk relatief weinig symptomen, gelukkig. t schijnt ook dat zwangerschap PCOS kan oplossen, of "genezen" oid, omdat je hormonen zo'n oplawaai krijgen. Veel vrouwen met PCOS die zwanger worden via IVF oid, krijgen de tweede spontaanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
PCOS hangt ook vaak samen met overgewicht toch?
Ik weet niet of oorzaak en gevolg daarbij dan door elkaar lopen. Ik zou me maar niet druk maken voorlopig, je merkt het vanzelf...
Ik ben nu 31.2 en heb ook nog niets gehoord. (Ja, een bevestigingsbrief met 14 weken)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:49 schreef Crumpette het volgende:
Even snel alles gescand (ben nog paar uurtjes aan het werk) maar herkenbaar idd. Hier had ik voor de geboorte van E. ook PCOS (wel natuurlijk zwanger geworden, nog heel snel ook) en na de bevalling was er níks meer van te zien! Nu bij nr 2 ook gemakkelijk zwanger geworden (3 mnd) dus PCOS kan idd ook gewoon 'verdwijnen'. Bizar is dat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:04 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja das waar idd, en PCOS kun je zelfs ook krijgen van overgewicht. Dat was bij mij echter nooit het geval, ik heb het al sinds menstruatie nr 1. Ik heb eigenlijk relatief weinig symptomen, gelukkig. t schijnt ook dat zwangerschap PCOS kan oplossen, of "genezen" oid, omdat je hormonen zo'n oplawaai krijgen. Veel vrouwen met PCOS die zwanger worden via IVF oid, krijgen de tweede spontaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Zoë23 op 12-08-2014 16:27:01 ]
Je gaatquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:32 schreef geppie het volgende:
Goeiemiddag!
Wat leuk NTS van elke smaak één![]()
Balen Zoë van je suiker en mss nog wel iets meer van die werkgever! Zeker in je vakantie wil je er toch helemaal niet mee bezig te zijn?!
Gisteren bij de vk geweest, die vond me ook erg kortademig en adviseerde me om toch even langs de huisarts te gaan. Ik ga echt zelden en als ik dan moet...zijn ze met vakantiede vervanger is zo'n antroposofische geitenwollensokkenjosti, die zegt toch overal op dat het vanzelf overgaat. Dus ik heb helemaal geen zin om überhaupt een afspraak te maken
Wat je zegt klinkt bekend. Ik voor mezelf vat dat op als een pre diabetische reactie op suikers/kh. Dus was ook niet verbaasd over mijn uitslag. Wel teleurgesteld. Had gehoopt dat afvallen misschien genoeg zou hebben geholpen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:59 schreef Zoë23 het volgende:
Razz wow dat is hoog
Risu!!
Kwakz0r
Nuchter 4,7 en na de test was het volgens hem 'iets' te hoog. Maar volgens protocol moeten ze dit opstarten ook ivm de tweeling. Ze willen geen grote tweelingbabys ivm meer kans op complicaties. Logisch natuurlijk.
Dus ik moet naar de internist & diëtist.
Nou, ik at niet zo gezond. Ben 'vroeger' wel stevig geweest. Komt ook wel voor in mijn familie (mijn vaders kant heeft overgewicht/obesitas) kreeg toen zo vaak commentaar omdat ik de enige 'stevige' in ons gezin was dat ik toen ben afgevallen. (mijn vader was bodybuilder en bodyguard dus heeft altijd veel gesport omdat hij gezonder wilde leven. Dat projecteerden ze ook wel op ons: pas op met wat je eet want.. Nouja en toen was ik dus stevig.. Niet zo fijn voor je zelfvertrouwen)
Er is denk ik geen goede balans in mijn voeding want ik kan altijd wel eten..heb altijd honger (suikerdip?). Moet ook veel eten anders voel ik me niet goed, ook drink ik heel erg veel omdat ik altijd dorst heb.
ben ooit getest op suikerziekte maar volgens de ha had ik het niet.
Nu ik zwanger ben van de tweeling heb ik wel minder trek omdat ik een vol gevoel door de baby's heb en heb plotseling wat gezondere cravings.
Vind het opzich wel prettig dat iemand naar mijn voeding gaat kijken.
Hebben jullie een eindbaasverloskundige?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:46 schreef Crumpette het volgende:
anananananassen hebben stekels![]()
Ik heb er ook nog maar 3 van de 5 ontmoet nuben benieuwd wie ik de volgende keer weer krijg. Vind de foto van de opperVK er ook wel vertrouwenwekkend uitzien.
ja de oprichtster van de praktijk, die heeft minstens 20 jaar over alle andere vk'squote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hebben jullie een eindbaasverloskundige?
Op onze praktijk zat een ouwe rot (40 jaar in het vak) maar die is net voor mijn eerste controle met pensioen gegaan. Nu zijn het allemaal jonge meiden, en eentje die ongeveer 15 jaar in het vak zit.
Maar goed, ik heb nog een controle of zeven te gaan hopelijk, dus dat loopt dan wel los
(de laatste zes weken van je zwangerschap heb je evenveel controles als in de zes maanden er voor)
Ik heb gisteravond de vrouwelijke vk van de praktijk voor het eerst gezien, bij de 39 wekenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb 1 van de 4 verloskundiges nog steeds niet gezien en die ga ik ook niet te zien krijgen voor ik minimaal 35 weken benZul je zien he...
![]()
Oh en de VK die mijn vroege echo's heeft gedaan is ook zwangert zag ik gisteren
Ik vind dat wel zoiets raarsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:01 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond de vrouwelijke vk van de praktijk voor het eerst gezien, bij de 39 weken
Tot nu toe heb ik alleen die twee mannen gezien. Waar ik tot voor kort mee wegliep maar sinds ik heb uitgesproken dat ik definitief in het zkh wil bevallen, vind ik ze opeens een stuk minder aardig doenIk wist wel dat ze anti zkh en anti pijnstilling zijn maar toch
Gelukkig zei die vrouw dat ze deze
Week vaak dienst heeft omdat die ene (de meest norse) met vakantie is pfieeeeuw!
nee naja met pijnstilling mogen ze gewoon naar huis, toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind dat wel zoiets raarsDaar horen ze helemaal geen waarde-oordeel aan te verbinden. En wat maakt het voor hun uit? Moeten ze dan verder rijden ofzo?
nou, dan is het alleen maar winst zelfsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:03 schreef Crumpette het volgende:
[..]
nee naja met pijnstilling mogen ze gewoon naar huis, toch?
wat eenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:01 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond de vrouwelijke vk van de praktijk voor het eerst gezien, bij de 39 weken
Tot nu toe heb ik alleen die twee mannen gezien. Waar ik tot voor kort mee wegliep maar sinds ik heb uitgesproken dat ik definitief in het zkh wil bevallen, vind ik ze opeens een stuk minder aardig doenIk wist wel dat ze anti zkh en anti pijnstilling zijn maar toch
Gelukkig zei die vrouw dat ze deze
Week vaak dienst heeft omdat die ene (de meest norse) met vakantie is pfieeeeuw!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
En ik wil deze opmerking ook even maken hoor: Wat weet een man nou van pijnstilling nodig hebben bij een bevalling?
Iets met twee vingers en veel vagijnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:07 schreef Crumpette het volgende:
[..]ook dat nog ja. Wat dan weer de vraag oproept waarom mannen uberhaupt willen werken in zo'n vrouwenbolwerk als verloskunde
echt begrijpen ga je het nooit.
die vagijnen zijn al in gebruikquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Iets met twee vingers en veel vagijnen
I rest my casequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
En ik wil deze opmerking ook even maken hoor: Wat weet een man nou van pijnstilling nodig hebben bij een bevalling?![]()
quote:(ik laat hierbij geheel buiten beschouwing dat 3 van mijn 4 vrouwelijke vk's nog geen kinderen hebben)
tik maar eens "prego" in op youpronquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:08 schreef Crumpette het volgende:
[..]
die vagijnen zijn al in gebruiken daarmee niet interessant voor mannen lijkt me? Immers is de man altijd op zoek naar voortplantingsmogelijkheden?
Dus ze zijn allemaal hommo?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:10 schreef Tante_Soesa het volgende:
Zou zo'n mannelijke verloskundige/gynaecoloog dan thuis komen en nog zin hebben in zo'n vagijn? Ik kan het me niet voorstellen, volgens mij zien die dingen voorbij komen
Vast niet! Dat 'ie net van huis komt na een euh, gezellig ochtendje met vrouwlief, en daarna inwendige onderzoeken moet gaan doen met bloed en stolsels en en en ... Brrquote:
no thanksquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tik maar eens "prego" in op youpron
Aambeien! Hehehehequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Vast niet! Dat 'ie net van huis komt na een euh, gezellig ochtendje met vrouwlief, en daarna inwendige onderzoeken moet gaan doen met bloed en stolsels en en en ... Brr
oh wat gruwelijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mijn mannelijk gyn was trouwens heeeeel socially awkward. Die deed echt met een rood hoofd en zweet op z'n voorhoofd een inwendig onderzoek. Ook zo fijn.
Jaquote:
Zit hier helaas niet in de buurt (voor zover ik weet, omgeving Haarlem). Anders was het denk ik ook geen optie, de reden dat ik thuis wil bevallen is met name zodat ik niet weg hoef thuisquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:32 schreef Radyhyn het volgende:
Fijn van de goede controles Soesa, Helio en Crump!
Crump kunnen we toasten met onze suiker-cocktails!![]()
En morgen succes bij de fysio!
Geppie morgen hopelijk meer succes bij de HA.
Danaa spannend de nekplooi morgen, hoe gaat het verder met je? Druk geweest met leuke dingen hoop ik
Soesa is een kraamhotel niet iets voor jullie?
Ik zou niet zo goed weten waar andersquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
Maar soesa, je hoeft toch niet in een bed te bevallen? Of zeg ik nou iets geks?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
Maar soesa, je hoeft toch niet in een bed te bevallen? Of zeg ik nou iets geks?
Oh is dat zo? Ik heb ze er hier nog niet over gehoord eigenlijk, maar ja, mijn bed staat op de eerste verdieping dus dan komt het sowieso niet ter sprake waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik zou niet zo goed weten waar anders. En sowieso is een bed wel vereist als ik de vk mag geloven. Ik moet dan een bevalbed huren (of het bed van m'n kind zei ze
, peuterbedje van 150
). Bij mijn vorige bevalling heb ik ook alle weeën in bed opgevangen, dat werkte voor mij het beste. Baarkruk zie ik niet zitten ivm de druk op mijn endometriose cyste (en de gyn raadde dat vorige x ook af) en een badbevalling is not my style.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:45 schreef Radyhyn het volgende:
Ah kijk, als ze bij jullie ziekenhuis van die mooie kraamsuites hebben, dan klinkt dat ook erg goed!
Bij ons in het ziekenhuis zijn er geen kraamsuites en alleen maar de standaard bevalkamers. En daarna kom je in een kamer te liggen waar vaak ook meerdere mama's met baby's liggen. En dan mag man ook niet blijven slapen...
Dan zal het idd niet aan de orde zijn nee. Eerste verdieping was prima geweest maar die zoldertrap is een obstakel, terwijl het een prima trap is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Ik heb ze er hier nog niet over gehoord eigenlijk, maar ja, mijn bed staat op de eerste verdieping dus dan komt het sowieso niet ter sprake waarschijnlijk.
Ik wil zelf wel graag in een verticale positie bevallen, maar inderdaad, misschien niet handig met Ernie
Goed zo!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:50 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dan zal het idd niet aan de orde zijn nee. Eerste verdieping was prima geweest maar die zoldertrap is een obstakel, terwijl het een prima trap is.
Hopelijk bevalt het bevallen in verticale positie je, het klinkt mij ook altijd goed in de oren. Ik heb alleen idd Ernie op m'n laagste punt zitten en straks pers ik die eruit
![]()
![]()
Sinds vandaag ben ik ineens steeds met de bevalling bezig, dat was ik echt nog helemaal niet. Ik heb er zin in
ja, echt!
Lief dat je het vraagtquote:
Brrrquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goed zo!
En Ernie er uit lijkt me nog niet eens zo heel verkeerdhet geeft alleen zo'n rommel vrees ik
Ik blijf het een bizar idee vindenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Brrr. Dan beval ik liever nog 30x van een kind denk ik
. Ernie eruit (als het pijnloos kon enzo) lijkt mij trouwens idd heel relaxed. Alhoewel... dan moet ik weer na gaan denken over anticonceptie enzo. Nu ligt het gewoon vast, tot aan m'n 50-something aan de pil. Hoppakee!
nu voel ik 'm ook af en toe trouwens, als m'n kind een groeispurtje heeft of een hele drukke dag dan voel ik de druk daar echt toenemen.
Mja, dat is het ook. Het is ook echt een mega cyste, 15-20 cm gewoonquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
.
Ik blijf het een bizar idee vindenMaar goed, zolang ie niet verder groeit...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Mja, dat is het ook. Het is ook echt een mega cyste, 15-20 cm gewoon. Zolang ik niet menstrueer blijft 'ie zo als ie nu is.
Verticaal kan idd op een kruk, of bal, of op handen en knieën, of hangend tegen je man. En inderdaad zittend / lopend weeën opvangen om de ontsluiting te bevorderen. Het lijkt me fijn om de zwaartekracht mee te hebben. Poepen gaat ook het beste als je lichaam rechtop isquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:55 schreef Radyhyn het volgende:
Ernie![]()
Verticaal bevallen is dat met toetstellen/kruk?
Mijn zus heeft de meeste weeën zittend opgevangen en toen ging de ontsluiting ook het snelste
Ik las 'masturbeer' ...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Mja, dat is het ook. Het is ook echt een mega cyste, 15-20 cm gewoon. Zolang ik niet menstrueer blijft 'ie zo als ie nu is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
In dat geval, ik heb vandaag zo'n leuk pakje gescoord voor zoontje van een vriendinquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vandaag geshopt met m'n moeder en vrijwel de hele uitzetlijst is binnen.. Heb alleen nog lang niet genoeg kleertjes. Ik vind echt dat er heel weinig leuks te krijgen is voor jongetjes.
.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:40 schreef Cygne het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar Amsels meisje.Nee joh, volgens mij heeft ze er gewoon niet zo'n haast meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en onze nieuwsgierigheid kan haar denk ik weinig bommen...
Kwak
Ja, bij de HEMA heb ik nog wel een paar leuke dingen gevonden, vooral basics (en daar hou ik ook wel het meeste van). Maar ze zijn hier aan het verbouwen dus de helft was niet te bekijken. Ga binnenkort nog wel even naar die in het centrum, kijk ik ook nog even bij wat andere winkels.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
In dat geval, ik heb vandaag zo'n leuk pakje gescoord voor zoontje van een vriendinBij de hema, grijs met witte vosjes en blauwe bies
Als ik menstrueer doet het gigantisch veel zeer en heb ik er ook veel bloedverlies van (uit m'n darm dus) maar normaal gesproken voel ik m nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:58 schreef Radyhyn het volgende:
[..]![]()
![]()
Brrr
Doet dat dan geen pijn? Alleen druk wat je ervan voelt?
quote:
die heb ik ook gekochtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
In dat geval, ik heb vandaag zo'n leuk pakje gescoord voor zoontje van een vriendinBij de hema, grijs met witte vosjes en blauwe bies
wij zijn er al een poosje uit. Compleet met twee keer vernoemen. Vonden we belangrijk, vind de namen niet zo super maar wil de mensen erg graag vernoemen. De eigen naam van de kleine vind ik wel geweldigquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:55 schreef Crumpette het volgende:
Hoe staan de jongensmama's er voor met namen eigenlijk? Away? We zijn hier nog weinig opgeschoten de laatste twee weken
Sorry, maar zoiets vind ik dus al veel te druk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:46 schreef Crumpette het volgende:
DaD, tis ook wel lastig voor jongetjes, maar langzaamaan komt het wel hier. Heb vandaag deze gekocht bij H&M: http://www.hm.com/nl/product/00854?article=00854-T&variant=050
Dino's!is geoloog en is ooit geinteresseerd geraakt in de geschiedenis van de aarde enzo, doordat hij dinos cool vond
grote nerd.
bij hema heb ik ook wat leuke dingen gekocht idd, waaron het vossenpakje. verder veel bij marks en spencer, en ik ga dit weekend naar london, dus kan ik mooi eens binnenlopen bij een Next!
Dat is juist ook een lastige bij meisjesnamen. Zoveel leuke namen dat je steeds denkt 'maar wat als er nog een veeeel leukere is?!'quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sorry, maar zoiets vind ik dus al veel te druk.. Maar goed, ik heb nog even!
Naam waren we ineens zo uit, en toen rolde er ook nog een tweede naam achteraan voor we er erg in hadden. Ik ben erg blij met de namen.. Maar inderdaad, voor een meisje had ik wel twintig namen geweten.
hihi! ja het is ook het drukste wat ik heb nu hoor, heb wel meer dingen met een motiefje oid maar qua kleur en hardheid zijn deze het drukst. Maargoed, dino's.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Naam waren we ineens zo uit, en toen rolde er ook nog een tweede naam achteraan voor we er erg in hadden. Ik ben erg blij met de namen.. Maar inderdaad, voor een meisje had ik wel twintig namen geweten.
Ik wist inderdaad dat je een hogere kans hebt op insuline ongevoeligheid bij PCOS. Had het ook gevraagd bij de intake van de vk, maar ze zei als er geen andere aanleiding voor is dat ze het niet nodig achtte. Vandaar dat ik het me afvroeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:04 schreef Crumpette het volgende:
Skittles, yep, gaat volgens mij alleen over PCOS, die suikertest. Vorige keer bloedprikken was ik bij toeval nuchter en toen was het 4,5, dus daar ligt het niet aan lijkt me? Hier ook geen overgewicht, en weinig menstruaties. Maargoed, wel spontaan zwanger zelfs, dus.. volgens mij is het omdat de Gyn een aantekening heeft gemaakt dat ik hoger risico heb ivm PCOS. Als die dat niet had opgeschreven was het misschien helemaal niet aan de orde.
Ik vat het als volgt samen:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:55 schreef Crumpette het volgende:
Hoe staan de jongensmama's er voor met namen eigenlijk? Away? We zijn hier nog weinig opgeschoten de laatste twee weken
O jawel, een kleine twee weken geleden nog gedaan terwijl ik op mijn zij lagquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:02 schreef Radyhyn het volgende:
Heb nog nooit liggend proberen te poepen.. maar ik geloof je zo hoor
Klinkt wel het meest logisch.. zwaartekracht
iets over schuiven met suiker geloof ik, geen 3 boterhammen tegelijk, maar verdelen over de dag enz.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:54 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik vat het als volgt samen:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..
Zoe diabetes balen zeg. Mag je bij zwangerschapsdiabetes dan geen suiker of minder suiker (kwak, jij weet veel van voeding)?
voor stickers en een knakworst erbij in het lijstje.
Al gekeken op nextdirect? Ik vind veel duinen juist te saai en donker merk ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:46 schreef Crumpette het volgende:
DaD, tis ook wel lastig voor jongetjes, maar langzaamaan komt het wel hier. Heb vandaag deze gekocht bij H&M: http://www.hm.com/nl/product/00854?article=00854-T&variant=050
Dino's!is geoloog en is ooit geinteresseerd geraakt in de geschiedenis van de aarde enzo, doordat hij dinos cool vond
grote nerd.
bij hema heb ik ook wat leuke dingen gekocht idd, waaron het vossenpakje. verder veel bij marks en spencer, en ik ga dit weekend naar london, dus kan ik mooi eens binnenlopen bij een Next!
die van mij zoekt gewoon oliequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijnis ook geoloog, paleontoloog zelfs officieel
Ik zeg altijd dat ik min eigen Ross heb
(Nu onderzoekt hij zeebodem monsters om smeltende ijskappen bij Antarctica dertig miljoen jaar geleden te reconstrueren. Fossiele algjes![]()
)
Juist, dat is dus al probleem 1 en 2quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind juist dat er heel veel leuke jongenskleren en jongensnamen zijn!
En wat betreft zoeken naar de naam, wij hebben een naam gekozen die bij ons past en die we allebei leuk vinden. ik probeer niet te zoeken naar De Perfecte Naam, want dan word ik onzeker en kies ik nooit iets. Net als Het Eerste Pakje of De Geboortekaart. Ik streef niet naar ultieme perfectie, die vind ik niet. Of maak ik nu een radicale fout?
Skittles, klinkt als een prima bevalling! En ik heb de klossen toch maar even een maandje verschoven
Paleontoloog is wel echt een bazenprofessie
zie precies dat. en geboortekaartje doen we lekker nog steeds nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:43 schreef AwayTL het volgende:
Vind het eerste pakje ook niet zo belangrijk. Geboortekaartje ga ik zelf maken en de vorige keer had vriend alleen aanmerkingen over dat er te weinig tekst op stond.
Het eerste pakje bij V was binnen een uur alweer uit trouwens. Was vies, weet alleen zo niet meer waarvan. Alles was ook te groot, dus het zag er sowieso niet uit eigenlijk
Wij hadden zoiets (onze originele kan ik niet meer in de collectie vinden), van de prenatal pure collection. Heel zacht stofje en idd niet zo heel druk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, zoiets vind ik wel mooi, maar broekpakjes heb ik nu wel, en broekjes ook, maar shirtjes/truitjes voor bij die broekjes blijken toch een beetje een probleem. Morgen ga ik het internet onveilig maken met alle gekregen linkjes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:49 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wij hadden zoiets (onze originele kan ik niet meer in de collectie vinden), van de prenatal pure collection. Heel zacht stofje en idd niet zo heel druk.
http://www.prenatal.nl/sh(...)vVisit=true&id=98650
Deze vind ik ook leuk (tweede pakje was in dit thema maar dan ook als jumpsuit)
http://www.prenatal.nl/sh(...)&prevVisit=&id=90439
Die ik je toen gestuurd heb toevallig?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:52 schreef Kyara het volgende:
1e pakje was hier een shirtje met zijn naam erop. Was wel leuk voor de 1e foto's. Voor de meiden hadden we die ook maar dat werd uiteindelijk een gekregen Nijntje romper in maat 44
En Draakje krijgt een broertje zie ik! Superleuk NTS!
Jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:24 schreef Twinkle20 het volgende:
Die ik je toen gestuurd heb toevallig?
Ik had (en heb) veel effen broekjes (van die heel simpele maar fijne van simply colors bijvoorbeeld) en dan een shirtje met print. Broekjes voor jongens zijn toch niet zo spannend meestal, terwijl er weinig effen/ rustige shirts te vinden zijn. Ik had veel van de Hema en prenatal. Destijds was ik nog niet zo thuis in de online shopwereldquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, zoiets vind ik wel mooi, maar broekpakjes heb ik nu wel, en broekjes ook, maar shirtjes/truitjes voor bij die broekjes blijken toch een beetje een probleem. Morgen ga ik het internet onveilig maken met alle gekregen linkjes..
Baard komt net heel trots een zelfgemaakte wolkenwandplank zien voor op de babykamer..
Potverdikkie, hier hang je dus al die tijd uit!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Inderdaad mooie kleurencombinatie, Rady! En superlekker van die 150 euro, zeg!
Kwak, 30 weken!.
Kan ook helemaal geen kwaad volgens mij... Maar manlief is gewoon een beetje overbezorgd: want dat ik met mijn volle gewicht op het kind lig, dat kan toch niet goed zijn?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:09 schreef Radyhyn het volgende:
Maar slapen op je buik kan toch niet echt veel kwaad toch? Met vruchwaterbeschermlaag enzo?
Die overbezorgde mannen héquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:17 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Kan ook helemaal geen kwaad volgens mij... Maar manlief is gewoon een beetje overbezorgd: want dat ik met mijn volle gewicht op het kind lig, dat kan toch niet goed zijn?
Stalker-alarm?!?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:15 schreef Fargo het volgende:
[..]
Potverdikkie, hier hang je dus al die tijd uit!
Hallo, Devil![]()
Heb ik je trouwens al gezegd dat het buikje je ontzettend goed staat?![]()
Een heel goedaardige stalker! Zo iemand die 's avonds een paar keer door je straat wandelt, maar ondertussen wel je gras maait en het tuinhekje repareert zeg maar...quote:
optimistische instellingquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
Er zijn ook mannen die denken dat ze het hoofdje kunnen beschadigen als je gaat batsen
Fargo is de liefste stalker die je maar kan hebben.quote:
Ahhh.. dan magtie blijvenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Fargo is de liefste stalker die je maar kan hebben..
Daar heeft die van mij dus ook last vanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
Er zijn ook mannen die denken dat ze het hoofdje kunnen beschadigen als je gaat batsen
Die van mij ook...al 4 maanden is het lekker rustig in bedquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:30 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Daar heeft die van mij dus ook last van![]()
+1! Rady is echt een moodbooster!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:30 schreef kwakz0r het volgende:
Ohja, de kleurtjes van Radyecht heel erg leuk
(En ik vrolijk altijd zo op van jouw blije berichten met enthousiaste smilies etc)
ook 25 cm en de doorsnede van een aubergine zeker?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:30 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:30 schreef kwakz0r het volgende:
Ohja, de kleurtjes van Radyecht heel erg leuk
(En ik vrolijk altijd zo op van jouw blije berichten met enthousiaste smilies etc)
Ahhh wat lievvvvvquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
+1! Rady is echt een moodbooster!
Same here. En dat enge hoge bed op kratjes helpt ook niet meequote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:30 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:34 schreef StarDust_ het volgende:
We hebben 1x gebatst, maar toen kreeg ik harde buiken en heeftbesloten om het maar niet meer te doen..
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:35 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Same here. En dat enge hoge bed op kratjes helpt ook niet mee. En dat de pretechomevrouw toen nog even lekker benadrukte dat 'de baby echt álles meekrijgt wat je doet, van lachen tot hoesten en natuurlijk ook vrijen'. Thanks dear, daar ging het laatste beetje actie.
OMG, ik weet precies wat voor geluid zo'n beest dan maaktquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:40 schreef Razztwizzle het volgende:
En yay voor dertigwekenKwakbaby en voor de mooie kleurtjes verf en gratis klusgeld van Rady
En een dikke knuf voor alle slechte slapers. Ik heb er wisselend last van, vannacht ging goed al was ik bij die ene keer eruit voor plassen wel even vergeten hoe hoog het bed was en kwam ik wat onhandig neer op de poes die naast het bed lag te slapen
.
Ik denk dat het te vertalen valt als "Ik haat je en vanmiddag bij je middagdutje krab ik je ogen eruit."quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG, ik weet precies wat voor geluid zo'n beest dan maakt
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:50 schreef rebel-angel het volgende:
dat word met 1 oog open slapen
of niet want dan krabt die hem nog makkelijker eruit
Er zijn mannen die denken dat de baby een handje naar buiten kan steken om zo papa te pestenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:35 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Same here. En dat enge hoge bed op kratjes helpt ook niet mee. En dat de pretechomevrouw toen nog even lekker benadrukte dat 'de baby echt álles meekrijgt wat je doet, van lachen tot hoesten en natuurlijk ook vrijen'. Thanks dear, daar ging het laatste beetje actie.
Nou, het is niet vanwege het feit dat de baby afleidt hoor, maar mijn lichaam en hooft hebben er totaal geen behoefte aan. Biologisch gezien ook totaal onnodig momenteelquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:56 schreef Crumpette het volgende:
ah echt? geen bats meer overal? hier eigenlijk nog geen verandering wat dat betreft...houdt zich niet met de buik bezig tijdens gezelligheid. Nou wordt het nu ook pas een buik die je niet kunt missen, dus misschien verandert dat nog. Weet ook niet of baby op een gegeven moment zichtbaar gaat reageren op dat soort activiteiten
dan is het toch iets minder prive.
Herkenbaar!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:35 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hier ook nog 'gewoon', mss nog zelfs frequenter dan in niet zwangere toestandquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:56 schreef Crumpette het volgende:
ah echt? geen bats meer overal? hier eigenlijk nog geen verandering wat dat betreft...houdt zich niet met de buik bezig tijdens gezelligheid. Nou wordt het nu ook pas een buik die je niet kunt missen, dus misschien verandert dat nog. Weet ook niet of baby op een gegeven moment zichtbaar gaat reageren op dat soort activiteiten
dan is het toch iets minder prive.
Bij mij werd strippen bij 40+5 voorgesteld maar bleek nog niet mogelijk. Uiteindelijk bij 41+2 gestript. Vóór de UD is er nooit over gesproken door mijn vk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:28 schreef rebel-angel het volgende:
vergeet ik gewoon tevoor de 30 weken van kwak
slecht bezig de laatste tijd![]()
beginnen jullie vk's nou zelf over strippen ? en bij welke termijn beginnen ze er dan over ?
of vragen jullie er zelf om ?
puur nieuwsgierigheid hoor omdat ik die van mij er nog nooit over gehoord heb.
nou zijn die 2 van mij van 40+2 en 40+1, dus misschien dat ze na een week overtijd er pas over beginnen hier.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:39 schreef AwayTL het volgende:
Ah geppie en crumpette, fijn, voelde me alweer een ontaarde batsende zwangere.
Bij de vorige controle (39.6) zei ze dat ze me de komende keer (40.6) kunnen strippen, en of ik daar even over na wilde denken, uit zichzelf dus, maar wel pas bij 40 wkn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:28 schreef rebel-angel het volgende:
beginnen jullie vk's nou zelf over strippen ? en bij welke termijn beginnen ze er dan over ?
of vragen jullie er zelf om ?
puur nieuwsgierigheid hoor omdat ik die van mij er nog nooit over gehoord heb.
nou zijn die 2 van mij van 40+2 en 40+1, dus misschien dat ze na een week overtijd er pas over beginnen hier.
Ja. Ik heb J daar alleen nog wel erg voor nodig nu (fysiek, om dmv druk mij op de juiste "plaats" te houden met mijn gevoel).quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
Klinkt fijn, kwak! Merk je zelf al dat je minder angstig wordt?
Marel, spannend! Hopelijk zet het iets in werking
+1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
das ook een leuke afleiding tijdens het tandartsbezoek toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:41 schreef JufMariska het volgende:
+1 klinkt als een goede aanpak Kwak!
Batsen: hier sowieso een lastig puntje (vanwege het eerder al zijdelings aangeroerde ingewikkelde levensverhaal), nu niet echt anders dan anders in die zin; heel af en toe. Wel heel veel knuffels en kusjes en dat soort, dat is fijn
Verder was ik vanmorgen bij de tandarts om een gaatje te laten vullen. Voor het eerst in jaren in m'n uppie, J moest onverwacht voor zijn werk op pad. 1000 doden voor de verdoving, maar toen die er eenmaal in zat ging het prima. En beeb deed dansjes door mijn stress-hormonen
T is heel fysiek (en dit US ook de vierde sessie, hij knijpt echt niet elke week, maar dit ging over jr reactie op en onprettig gevoel en over hoe je dat kan veranderen. Hij heeft t eerst voorgedaan bij J.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
Oh joh, ik had geen idee dat die sessies zó gingen! Die haptonoom knijpt jou of doet J dat?
Wel fijn dat het je helpt in ieder geval, en dat J er ook een rol in kan spelen
Wat goed Amsel! Welke pijnstilling heb je uiteindelijk gekozen? Wet nog dat je ermee bezig was van te voren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:31 schreef Amsel het volgende:
De weeën begonnen dus op de uitgerekende datum! En ik dacht nog "die komt pas ergens bij 41,5 weken ofzo"
Oh dat had ik niet goed gezien!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:36 schreef Skoap het volgende:
Kan me bijna niet voorstellen dat ze nog pijnstilling heeft gehad, er zit 14 min tussen en dan mag ze beginnen met persenMaar misschien heb ik het fout
(ik wilde ook pijnstilling ik trok het niet meer, had 9cm kreeg toen niks meer (wat logisch is) )
Geen. Want toen ik dat zei bleek ik op 9cm te zitten. Randje wegmasseren en persen maar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wat goed Amsel! Welke pijnstilling heb je uiteindelijk gekozen? Wet nog dat je ermee bezig was van te voren.
Laatste stukje is snel gegaan dan zeg!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:41 schreef Amsel het volgende:
[..]
Geen. Want toen ik dat zei bleek ik op 9cm te zitten. Randje wegmasseren en persen maar.
De naam bedoel je? Alleen via DM of PM. Al weet ik niet wanneer ik kan reageren maar er zitten hier aardig wat Facebook-vriendjes van me die het ook wel mogen doorberichten, wil het alleen niet op het forum hebben, ook niet met puntjes enzoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
amsel, volgens het boekje joh! Wil je nog verdere stats delen?
Je hebt wel een beauty gebakkenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:46 schreef Amsel het volgende:
[..]
De naam bedoel je? Alleen via DM of PM. Al weet ik niet wanneer ik kan reageren maar er zitten hier aardig wat Facebook-vriendjes van me die het ook wel mogen doorberichten, wil het alleen niet op het forum hebben, ook niet met puntjes enzo
Ik wil wel n pmmetje...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:46 schreef Amsel het volgende:
[..]
De naam bedoel je? Alleen via DM of PM. Al weet ik niet wanneer ik kan reageren maar er zitten hier aardig wat Facebook-vriendjes van me die het ook wel mogen doorberichten, wil het alleen niet op het forum hebben, ook niet met puntjes enzo
Erop terugkijkend vond ik de eerste 8 cm echt goed te doen. Daarna was het niet leuk meer. En ik vond persen heel erg eng. Maar het was een bevalling volgens het boekje en die gevoelens ebben weg. Ik weet nog dat ik ze had, maar kan ze niet meer terug-voelen. Het was gewoon een goede bevalling, afgesloten met een warme plas op m'n buikquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow Amsel, dat klinkt als de perfecte bevalling. Heb je het zelf ook zo ervaren?
gewicht, apgar score, aantal tenen, etcquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:46 schreef Amsel het volgende:
[..]
Om het extra dubbel blond te maken: de ANWB kwam en startte met een keer sleutel omdraaien mijn autoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:46 schreef Radyhyn het volgende:
Kwak, je mag best een keertje blond zijn hoor.. maar niet te vaak hé
Wat leuk vanavond plannen maken voor de babyshower!
3075gr, 9/10/10, 10quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewicht, apgar score, aantal tenen, etc
potverdorie, echt alles volgens het boekjequote:
Nou ik ben even gaan bekomen van alle drukte om me heen na het vertellen aan alle vrienden en familie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:32 schreef Radyhyn het volgende:
Fijn van de goede controles Soesa, Helio en Crump!
Crump kunnen we toasten met onze suiker-cocktails!![]()
En morgen succes bij de fysio!
Geppie morgen hopelijk meer succes bij de HA.
Danaa spannend de nekplooi morgen, hoe gaat het verder met je? Druk geweest met leuke dingen hoop ik
Soesa is een kraamhotel niet iets voor jullie?
En ik krijg spontaan trek in ananas en aambeien .. aardbeien![]()
Trisomieën! Fijn!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:20 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nou ik ben even gaan bekomen van alle drukte om me heen na het vertellen aan alle vrienden en familie.
In ene is mijn kindje ook 'deel' van hun leven. ZIj hebben al bedacht dat zij kunnen oppassen oid. Het voel(t)(de) alsof alles al bepaald is. Maar HEE, ik moet dat kind er nog uitpersen en leren kennen.
Vandaag hebben we een geweldige echo gehad met super scores voor de 3 'jeweetwel' (Naampje kwijt)
Goed om te horen dat dat wegtrekt. Op het moment vind ik het allemaal erg veel en emotioneel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Trisomieën! Fijn!
En dat ebt wel weer weg hoor, dat is even het enthousiasme van het moment
Je krijgt een oproep om langs de UWV arts te gaan(hij gaat een beoordeling doen). Je krijgt gewoon je loon via je werkgever zoals gewoonlijk. (tenzij je hebt aangegeven je uitkering rechtstreeks via het UWV te willen ontvangen)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Werkvraagje: Ik kreeg een brief van het UWV dat mijn werkgever op 11 augustus de WAZO uitkering heeft aangevraagd met ingang van 18 augustus en dat ik binnen 8 weken te horen krijg wat ze hierin gaan beslissen.
Kan het dan zijn dat ik pas over 8 weken weer salaris krijg? Of regelt het UWV dit met mijn werkgever?
Ik ben zo'n dummy met dit soort dingen.
Huh? Ik heb vorige keer geen oproep gekregen om langs de UWV arts te gaan? Is dat niet alleen bij een (gedeeltelijke) ziekmelding?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:12 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Je krijgt een oproep om langs de UWV arts te gaan. Je krijgt gewoon je loon via je werkgever zoals gewoonlijk. (tenzij je hebt aangegeven je uitkering rechtstreeks via het UWV te willen ontvangen)
Je krijgt geen oproep om langs een arts te gaan hoor als je niet ziek bentquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:12 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Je krijgt een oproep om langs de UWV arts te gaan(hij gaat een beoordeling doen). Je krijgt gewoon je loon via je werkgever zoals gewoonlijk. (tenzij je hebt aangegeven je uitkering rechtstreeks via het UWV te willen ontvangen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |