Balen van de slechte nachten, dames. Even een plaspauze is idd niet zo erg, maar moeite om in slaap te komen daarna maakt het funest.
Volgens mij zou ik nog kunnen doorslapen als onze peuter niet vier keer per nacht wakker zou worden... Droompjes ofzo, want soms hoeven we niet eens naar haar toe, maar wel vier keer onderbroken slaap. Maar als ik zie hoeveel ik 's ochtends pies is dat nog een hele nette blaasinhoud voor een overtijd lopende zwangere...
En Rady, wat een mooie kleuren! Wij hebben een kast vintage blue op de kamer van peuter, en dat gecombineerd met hardroze. Echt superblij mee! Maar jouw combinatie met dat geel is ook echt geniaal, en wat een geluk met die bon. De hoeveelheid werk in jullie babykamer kon ook wel wat geluk gebruiken hè
Vorige week heeft de verloskundige aangeboden me morgen te strippen als ik nog niet bevallen ben, ik ben dan 40.6. Lezen hier mensen mee die er ervaring mee hebben? Ik twijfel, m'n peuter zou mee moeten ivm geen oppas, m'n man kan dan ook mee. Maar is het vaak pijnlijk? En wat zijn de slagingskansen?