das ook een leuke afleiding tijdens het tandartsbezoek toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:41 schreef JufMariska het volgende:
+1 klinkt als een goede aanpak Kwak!
Batsen: hier sowieso een lastig puntje (vanwege het eerder al zijdelings aangeroerde ingewikkelde levensverhaal), nu niet echt anders dan anders in die zin; heel af en toe. Wel heel veel knuffels en kusjes en dat soort, dat is fijn
Verder was ik vanmorgen bij de tandarts om een gaatje te laten vullen. Voor het eerst in jaren in m'n uppie, J moest onverwacht voor zijn werk op pad. 1000 doden voor de verdoving, maar toen die er eenmaal in zat ging het prima. En beeb deed dansjes door mijn stress-hormonen
T is heel fysiek (en dit US ook de vierde sessie, hij knijpt echt niet elke week, maar dit ging over jr reactie op en onprettig gevoel en over hoe je dat kan veranderen. Hij heeft t eerst voorgedaan bij J.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
Oh joh, ik had geen idee dat die sessies zó gingen! Die haptonoom knijpt jou of doet J dat?
Wel fijn dat het je helpt in ieder geval, en dat J er ook een rol in kan spelen
Wat goed Amsel! Welke pijnstilling heb je uiteindelijk gekozen? Wet nog dat je ermee bezig was van te voren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:31 schreef Amsel het volgende:
De weeën begonnen dus op de uitgerekende datum! En ik dacht nog "die komt pas ergens bij 41,5 weken ofzo"
Oh dat had ik niet goed gezien!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:36 schreef Skoap het volgende:
Kan me bijna niet voorstellen dat ze nog pijnstilling heeft gehad, er zit 14 min tussen en dan mag ze beginnen met persenMaar misschien heb ik het fout
(ik wilde ook pijnstilling ik trok het niet meer, had 9cm kreeg toen niks meer (wat logisch is) )
Geen. Want toen ik dat zei bleek ik op 9cm te zitten. Randje wegmasseren en persen maar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wat goed Amsel! Welke pijnstilling heb je uiteindelijk gekozen? Wet nog dat je ermee bezig was van te voren.
Laatste stukje is snel gegaan dan zeg!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:41 schreef Amsel het volgende:
[..]
Geen. Want toen ik dat zei bleek ik op 9cm te zitten. Randje wegmasseren en persen maar.
De naam bedoel je? Alleen via DM of PM. Al weet ik niet wanneer ik kan reageren maar er zitten hier aardig wat Facebook-vriendjes van me die het ook wel mogen doorberichten, wil het alleen niet op het forum hebben, ook niet met puntjes enzoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
amsel, volgens het boekje joh! Wil je nog verdere stats delen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |