abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143376893
awww LT :D :* kusje dr op.

mooi, ben niet de enige dus 8-) maar ik herken ook heel erg het hormonerige dat ik meer aandacht en knuffels en bevestiging nodig heb. Maargoed, batsen valt daar ook onder wat mij betreft :D :P . Voel me uberhaupt altijd al bevestigingsbehoeftig, maar nu nog meer.

Ook leuk: mijn stemming schommelt nu gewoon een paar keer per dag van gelukkig naar verdrietig en terug :'). En ik kan niet meer voorover buigen om even wat van de koffietafel te pakken. _O-

Kwak die Hapto klinkt goed zeg! heel goed dat je dat aangaat ook.
pi_143377034
+1 klinkt als een goede aanpak Kwak!

Batsen: hier sowieso een lastig puntje (vanwege het eerder al zijdelings aangeroerde ingewikkelde levensverhaal), nu niet echt anders dan anders in die zin; heel af en toe. Wel heel veel knuffels en kusjes en dat soort, dat is fijn :)

Verder was ik vanmorgen bij de tandarts om een gaatje te laten vullen. Voor het eerst in jaren in m'n uppie, J moest onverwacht voor zijn werk op pad. 1000 doden voor de verdoving, maar toen die er eenmaal in zat ging het prima. En beeb deed dansjes door mijn stress-hormonen ;)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_143377117
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:41 schreef JufMariska het volgende:
+1 klinkt als een goede aanpak Kwak!

Batsen: hier sowieso een lastig puntje (vanwege het eerder al zijdelings aangeroerde ingewikkelde levensverhaal), nu niet echt anders dan anders in die zin; heel af en toe. Wel heel veel knuffels en kusjes en dat soort, dat is fijn :)

Verder was ik vanmorgen bij de tandarts om een gaatje te laten vullen. Voor het eerst in jaren in m'n uppie, J moest onverwacht voor zijn werk op pad. 1000 doden voor de verdoving, maar toen die er eenmaal in zat ging het prima. En beeb deed dansjes door mijn stress-hormonen ;)
das ook een leuke afleiding tijdens het tandartsbezoek toch? :Y
pi_143377595
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
Oh joh, ik had geen idee dat die sessies zó gingen! Die haptonoom knijpt jou of doet J dat?
Wel fijn dat het je helpt in ieder geval, en dat J er ook een rol in kan spelen O+
T is heel fysiek (en dit US ook de vierde sessie, hij knijpt echt niet elke week, maar dit ging over jr reactie op en onprettig gevoel en over hoe je dat kan veranderen. Hij heeft t eerst voorgedaan bij J. :D )

Andere sessies gingen meer over je basis zoeken, ontspannen etc. :Y

Maar de soort therapie is heel fysiek en zweverig tegelijk :+
Kwak
pi_143377608
yeah ik krijg net een reactie via MP van iemand die de box die ik wil, én wel aan me wil verkopen, én hem ook wel wil komen brengen met de auto gezien ik zo dichtbij woon O+ ik lof het internet echt. 20 jaar geleden was het volgens mij veel moeilijker om een baby te hebben zonder auto, nu leveren winkels je grote dozen luiers aan huis enzo :D
pi_143377707
Klinkt goed kwak!

Brr tandarts. Fijn dat t meeviel JM! En dansende beeb is altijd gezellig

[ Bericht 76% gewijzigd door Zoë23 op 13-08-2014 15:22:53 ]
pi_143378085
Oh boy, ik probeer steeds bij te lezen en te reageren, maar het lukt gewoon niet! Wat is dit overweldigend zeg. De nachten zijn heftig, maar ik ben zo trots op mijn gezin. Ons meisje is geweldig en mijn man is mijn rots O+

Ik heb geprobeerd kort iets over de bevalling op te schrijven, maar de vk bleek het al prima samengevat te hebben ;)

pi_143378133
wauw Amsel, dat klinkt heel mooi! O+
  woensdag 13 augustus 2014 @ 14:17:09 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_143378200
:D amsel, volgens het boekje joh! Wil je nog verdere stats delen? O+
disclaimer
pi_143378204
Dat klinkt prachtig amsel. O+
pi_143378495
Amsel wat goed O+
pi_143378558
Amsel, lekker genieten! O+ goed gedaan zeg!
  woensdag 13 augustus 2014 @ 14:28:54 #263
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143378559
Wat fijn Amsel! ^O^
Je baringsnotities zien er heel goed uit :D
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_143378585
Amsel O+
Ben wel benieuwd naar de naam...
S. 2014
J. 2016
  woensdag 13 augustus 2014 @ 14:31:23 #265
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143378625
Crump wat fijn van die box joh! En dat ze em ook nog willen komen brengen! _O_
JM fijn dat je tandartsbezoekje ook weer achter de rug is :)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_143378636
De weeën begonnen dus op de uitgerekende datum! En ik dacht nog "die komt pas ergens bij 41,5 weken ofzo" :')
pi_143378725
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:31 schreef Amsel het volgende:
De weeën begonnen dus op de uitgerekende datum! En ik dacht nog "die komt pas ergens bij 41,5 weken ofzo" :')
Wat goed Amsel! Welke pijnstilling heb je uiteindelijk gekozen? Wet nog dat je ermee bezig was van te voren.
Kwak
pi_143378765
Kan me bijna niet voorstellen dat ze nog pijnstilling heeft gehad, er zit 14 min tussen en dan mag ze beginnen met persen :) Maar misschien heb ik het fout :D

(ik wilde ook pijnstilling ik trok het niet meer, had 9cm kreeg toen niks meer (wat logisch is) )
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_143378801
Egopostje (alweer)

Ik zit op de ANWB te wachten :') heb net heel blond een uur met de lichten aan in mijn auto geparkeerd gezeten, radio aan, internettend en wachtend tot J klaar was met Lowlands spullen verzamelen (in ons huis in DH, had geen zin om mee naar boven te gaan :@ )

Had niet door dat het zo lang duurde (had gerekend op een kwartiertje :') ) en toen ik erachter kwam dat t al een uur duurde kwam hij net terug, heb ik eerst nog tien minuten zielig en boos gedaan alvorens ik mij realiseerde dat het licht nog brandde en tevergeefs probeerde de motor te starten.

:') :') lang leve woonplaats service want in deze kuststad zal ook niemand even aanbieden of ook maar stoppen om je te jumpen met je startkabels, en de buren kennen we niet eens... Gv. Wat ben ik chaggo nu. En wat voel ik me dom!

Vriendje is nu maar boodschappen gaan doen hier (lopend) want dat moest thuis nog, en we moeten ook nog een tent voor hem kopen (omdat zijn familieleden de binnentent hebben kwijtgemaakt en zeggen van niet) :') en om vijf uur komen mijn vriendinnetjes om de baby show er te plannen.

Iets met leren loslaten :+
Kwak
pi_143378818
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:36 schreef Skoap het volgende:
Kan me bijna niet voorstellen dat ze nog pijnstilling heeft gehad, er zit 14 min tussen en dan mag ze beginnen met persen :) Maar misschien heb ik het fout :D

(ik wilde ook pijnstilling ik trok het niet meer, had 9cm kreeg toen niks meer (wat logisch is) )
Oh dat had ik niet goed gezien!
Kwak
pi_143378917
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:35 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Wat goed Amsel! Welke pijnstilling heb je uiteindelijk gekozen? Wet nog dat je ermee bezig was van te voren.
Geen. Want toen ik dat zei bleek ik op 9cm te zitten. Randje wegmasseren en persen maar.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 14:42:47 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_143378980
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:41 schreef Amsel het volgende:

[..]

Geen. Want toen ik dat zei bleek ik op 9cm te zitten. Randje wegmasseren en persen maar.
Laatste stukje is snel gegaan dan zeg!
disclaimer
pi_143379076
Dat is nog eens een mooi beknopt bevallingsverhaal, Amsel ;) En die eerste weken zijn ook overweldigend, laat het lekker over je heen komen en laat je verwennen!
pi_143379079
Wow Amsel, dat klinkt als de perfecte bevalling. Heb je het zelf ook zo ervaren?

Ik heb net de commode ingeruimd met alle lakentjes, dekentjes en wat dies meer zij, en nu ben ik helemaal blij. O+. Steeds de laden opentrekken. :P.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_143379115
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
:D amsel, volgens het boekje joh! Wil je nog verdere stats delen? O+
De naam bedoel je? Alleen via DM of PM. Al weet ik niet wanneer ik kan reageren maar er zitten hier aardig wat Facebook-vriendjes van me die het ook wel mogen doorberichten, wil het alleen niet op het forum hebben, ook niet met puntjes enzo :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')