Ik heb gisteravond de vrouwelijke vk van de praktijk voor het eerst gezien, bij de 39 wekenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb 1 van de 4 verloskundiges nog steeds niet gezien en die ga ik ook niet te zien krijgen voor ik minimaal 35 weken benZul je zien he...
![]()
Oh en de VK die mijn vroege echo's heeft gedaan is ook zwangert zag ik gisteren
Ik vind dat wel zoiets raarsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:01 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond de vrouwelijke vk van de praktijk voor het eerst gezien, bij de 39 weken
Tot nu toe heb ik alleen die twee mannen gezien. Waar ik tot voor kort mee wegliep maar sinds ik heb uitgesproken dat ik definitief in het zkh wil bevallen, vind ik ze opeens een stuk minder aardig doenIk wist wel dat ze anti zkh en anti pijnstilling zijn maar toch
Gelukkig zei die vrouw dat ze deze
Week vaak dienst heeft omdat die ene (de meest norse) met vakantie is pfieeeeuw!
nee naja met pijnstilling mogen ze gewoon naar huis, toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind dat wel zoiets raarsDaar horen ze helemaal geen waarde-oordeel aan te verbinden. En wat maakt het voor hun uit? Moeten ze dan verder rijden ofzo?
nou, dan is het alleen maar winst zelfsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:03 schreef Crumpette het volgende:
[..]
nee naja met pijnstilling mogen ze gewoon naar huis, toch?
wat eenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:01 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond de vrouwelijke vk van de praktijk voor het eerst gezien, bij de 39 weken
Tot nu toe heb ik alleen die twee mannen gezien. Waar ik tot voor kort mee wegliep maar sinds ik heb uitgesproken dat ik definitief in het zkh wil bevallen, vind ik ze opeens een stuk minder aardig doenIk wist wel dat ze anti zkh en anti pijnstilling zijn maar toch
Gelukkig zei die vrouw dat ze deze
Week vaak dienst heeft omdat die ene (de meest norse) met vakantie is pfieeeeuw!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
En ik wil deze opmerking ook even maken hoor: Wat weet een man nou van pijnstilling nodig hebben bij een bevalling?
Iets met twee vingers en veel vagijnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:07 schreef Crumpette het volgende:
[..]ook dat nog ja. Wat dan weer de vraag oproept waarom mannen uberhaupt willen werken in zo'n vrouwenbolwerk als verloskunde
echt begrijpen ga je het nooit.
die vagijnen zijn al in gebruikquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Iets met twee vingers en veel vagijnen
I rest my casequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
En ik wil deze opmerking ook even maken hoor: Wat weet een man nou van pijnstilling nodig hebben bij een bevalling?![]()
quote:(ik laat hierbij geheel buiten beschouwing dat 3 van mijn 4 vrouwelijke vk's nog geen kinderen hebben)
tik maar eens "prego" in op youpronquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:08 schreef Crumpette het volgende:
[..]
die vagijnen zijn al in gebruiken daarmee niet interessant voor mannen lijkt me? Immers is de man altijd op zoek naar voortplantingsmogelijkheden?
Dus ze zijn allemaal hommo?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:10 schreef Tante_Soesa het volgende:
Zou zo'n mannelijke verloskundige/gynaecoloog dan thuis komen en nog zin hebben in zo'n vagijn? Ik kan het me niet voorstellen, volgens mij zien die dingen voorbij komen
Vast niet! Dat 'ie net van huis komt na een euh, gezellig ochtendje met vrouwlief, en daarna inwendige onderzoeken moet gaan doen met bloed en stolsels en en en ... Brrquote:
no thanksquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tik maar eens "prego" in op youpron
Aambeien! Hehehehequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Vast niet! Dat 'ie net van huis komt na een euh, gezellig ochtendje met vrouwlief, en daarna inwendige onderzoeken moet gaan doen met bloed en stolsels en en en ... Brr
oh wat gruwelijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mijn mannelijk gyn was trouwens heeeeel socially awkward. Die deed echt met een rood hoofd en zweet op z'n voorhoofd een inwendig onderzoek. Ook zo fijn.
Jaquote:
Zit hier helaas niet in de buurt (voor zover ik weet, omgeving Haarlem). Anders was het denk ik ook geen optie, de reden dat ik thuis wil bevallen is met name zodat ik niet weg hoef thuisquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:32 schreef Radyhyn het volgende:
Fijn van de goede controles Soesa, Helio en Crump!
Crump kunnen we toasten met onze suiker-cocktails!![]()
En morgen succes bij de fysio!
Geppie morgen hopelijk meer succes bij de HA.
Danaa spannend de nekplooi morgen, hoe gaat het verder met je? Druk geweest met leuke dingen hoop ik
Soesa is een kraamhotel niet iets voor jullie?
Ik zou niet zo goed weten waar andersquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
Maar soesa, je hoeft toch niet in een bed te bevallen? Of zeg ik nou iets geks?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
Maar soesa, je hoeft toch niet in een bed te bevallen? Of zeg ik nou iets geks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |