abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143334433
Leuk, NTS! Shoppen 8-)
pi_143334510
Leuk!
pi_143334562
Wat leuk NTS!! *G*
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:21:56 #54
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143335145
Nog een *O* voor de goede 20 weken echo van SD!
NTS wat ontzettend leuk! *O*
Zoë wat jammer van die diabetes.. maar komt vast helemaal goed hoor met beetje voedingshulp :)
Kwak gelukkig geen gips voor je vriend. Dat is schrikken! Had jij al voedingsadvies gekregen, of moet je nog?

Ik heb vrijdag de suikertest.. zie er wel tegenop (niet de test zelf.. want ik mag gewoon de 2 uur thuis afwachten.. maar meer voor de uitslag.. niet dat ik ergens last van heb ofzo hoor.. maar gewoon... staat me zo tegen om 'alweer' aan een dieet te moeten..).
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:30:39 #55
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_143335423
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:04 schreef Crumpette het volgende:

[..]

ja das waar idd, en PCOS kun je zelfs ook krijgen van overgewicht. Dat was bij mij echter nooit het geval, ik heb het al sinds menstruatie nr 1. Ik heb eigenlijk relatief weinig symptomen, gelukkig. t schijnt ook dat zwangerschap PCOS kan oplossen, of "genezen" oid, omdat je hormonen zo'n oplawaai krijgen. Veel vrouwen met PCOS die zwanger worden via IVF oid, krijgen de tweede spontaan :)
Even snel alles gescand (ben nog paar uurtjes aan het werk) maar herkenbaar idd. Hier had ik voor de geboorte van E. ook PCOS (wel natuurlijk zwanger geworden, nog heel snel ook) en na de bevalling was er níks meer van te zien! Nu bij nr 2 ook gemakkelijk zwanger geworden (3 mnd) dus PCOS kan idd ook gewoon 'verdwijnen'. Bizar is dat.

Wat balen Zoë -O-

NTS, wat leuk!

Controle was heel goed. Bloeddruk netjes, baby ligt er goed voor en kon ze nu ook heel duidelijk voelen. Niet ingedaald maar dat is ook 'normaal' voor een 2e met deze termijn. BM was goed gegroeid, alles gemiddeld :).
pi_143336602
Rady
Dat kan ik me voorstellen. Misschien valt het mee en zijn je waardes goed :*

Tante soesa
Fijn dat alles goed was! :)
pi_143337097
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 39% gewijzigd door Zoë23 op 12-08-2014 16:27:01 ]
pi_143337530
Goeiemiddag!

Wat leuk NTS van elke smaak één *O*

Balen Zoë van je suiker en mss nog wel iets meer van die werkgever! Zeker in je vakantie wil je er toch helemaal niet mee bezig te zijn?!

Gisteren bij de vk geweest, die vond me ook erg kortademig en adviseerde me om toch even langs de huisarts te gaan. Ik ga echt zelden en als ik dan moet...zijn ze met vakantie :( de vervanger is zo'n antroposofische geitenwollensokkenjosti, die zegt toch overal op dat het vanzelf overgaat. Dus nu heb ik helemaal geen zin om überhaupt een afspraak te maken
:{
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_143337573
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:32 schreef geppie het volgende:
Goeiemiddag!

Wat leuk NTS van elke smaak één *O*

Balen Zoë van je suiker en mss nog wel iets meer van die werkgever! Zeker in je vakantie wil je er toch helemaal niet mee bezig te zijn?!

Gisteren bij de vk geweest, die vond me ook erg kortademig en adviseerde me om toch even langs de huisarts te gaan. Ik ga echt zelden en als ik dan moet...zijn ze met vakantie :( de vervanger is zo'n antroposofische geitenwollensokkenjosti, die zegt toch overal op dat het vanzelf overgaat. Dus ik heb helemaal geen zin om überhaupt een afspraak te maken
:{
Je gaat :(
Anders krijg je schop onder den bips van mij ~O>
pi_143337847
Al daaaaaaagen lees ik mee maar reageer niet. Even heel erg met mijzelf bezig geweest.

Lieve Cygne! Wat een klap, wat een schrik! Heel heel veel sterkte en vooral kiezen waar jij voor wil kiezen, waar jij en joiw partner achter staan. Dikke kus!

Wij mogen morgen voor de nekplooi. Gewoon weer opnieuw spannend!
pi_143338283
Spannend Danaa!

Nou ik heb gebeld hoor... Is de praktijk van die waarnemer op dinsdagmiddag gesloten :')
Om nou de waarnemer van de waarnemer te bellen...gaat me ook wat ver. Morgen weer aan dag.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_143338289
Mooi hoog Razz! Hoe gaat het verder?

Lekker vroeg Stormqueen die klossen :D hoe gaat het inmiddels met je pols en snothoofd?

Crumpette lastig van de bouwvakkers! Ik las eerst de reacties en dacht dat je sowieso in de bosjes moest, valt alweer mee :P

Spannend morgen Danaa!

En :* voor Risu en Cholula!

Leuk NTS! *O*

Geppie en een schop van mij erbij! ;) hoop dat het meevalt!

Zoë balen van de diabetes, en wat een gedoe met je werkgever!

Gisteren verloskundige geweest en helemaal gerustgesteld. Hartje baby weer rustig, buik groeit goed (ik vind hem klein lijken maar zij vond hem prima). Baby kon volgens haar echt niets overgehouden hebben aan tijdje hoge hartslag door mijn koorts en ook niet echt als ik nu iets te snel weer zou gaan werken. Hoogstens stress bij mij en dan hoge bloeddruk, maar stress voel ik zelf wel natuurlijk. Halve dagen deze week vond zij prima. Voelt nu ook wel goed. Merk dat ik toch wel meer zorg om baby had dan ik dacht, ben wel opgelucht :)
pi_143338724
Wat leuk NTS! maar wat krijg je nou dan? :P *O*

Ik moet ook de suikertest :') yayyy PCOS, dus hoge kans, dus suikertest. Ook hogere kans op hoge bloeddruk.. maar vooralsnog was het in orde, heb weer een sticker (en een fit to fly) van de VK ^O^. bloeddruk ineens 120/60?! hatseflats, dat is even andere koek dan de 100/50 van vorige keer, ben benieuwd waar dat aan ligt.
oh, en vk vond mijn buik mooi groeien, en baarmoeder komt idd al tot 3 cm boven navel :Y. Baby hartslag mooi en regelmatig, en schopte tegen de doppler :7

ik hoef overigens niet in de bosjes te plassen hoor, mag wel gewoon hier, maar dan niet doortrekken tot vanavond :') lekkerrr

Zoe ... *zucht*... balen dit ja. :*

edit: Ik ga morgen meteen naar de fysio met mijn aidsheup! Ik heb ze helemaal gebeld en alles 8-)

[ Bericht 10% gewijzigd door Crumpette op 12-08-2014 14:31:53 ]
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:08:50 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_143338924
Zolang je niet hoeft te poepen is dat nog wel vol te houden crumpette :+

Fijn dat iedereen weer een sticker heeft! En geppie, morgen wel bellen he :*
disclaimer
pi_143339230
Wat een gedoe met werk Zoë! En balen van de diabetes..

Kwak gelukkig alles goed met je man!

*O* voor goede echo van SD

En ik weet zeker dat ik de helft vergeet.. En ik sluit me aan bij de andere vroeg zwangeren. Op m'n werk ook iemand waarbij het bij termijnecho fout was, mijne is pas over 2 weken en maakte me er gisteravond ineens erg druk om.. Gelijk raar gevoel in m'n doos ook, heel laag. Nu net ook weer een beetje, zal niks zijn, maak me vast veel te druk. Zijn zulke onzekere weken in het begin, ga de hele tijd van vrij zeker naar erg onzeker en weer terug.
pi_143339829
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:59 schreef Zoë23 het volgende:
Razz wow dat is hoog :D

Risu :*!!

Kwakz0r
Nuchter 4,7 en na de test was het volgens hem 'iets' te hoog. Maar volgens protocol moeten ze dit opstarten ook ivm de tweeling. Ze willen geen grote tweelingbabys ivm meer kans op complicaties. Logisch natuurlijk.
Dus ik moet naar de internist & diëtist.

Nou, ik at niet zo gezond. Ben 'vroeger' wel stevig geweest. Komt ook wel voor in mijn familie (mijn vaders kant heeft overgewicht/obesitas) kreeg toen zo vaak commentaar omdat ik de enige 'stevige' in ons gezin was dat ik toen ben afgevallen. (mijn vader was bodybuilder en bodyguard dus heeft altijd veel gesport omdat hij gezonder wilde leven. Dat projecteerden ze ook wel op ons: pas op met wat je eet want.. Nouja en toen was ik dus stevig.. Niet zo fijn voor je zelfvertrouwen)

Er is denk ik geen goede balans in mijn voeding want ik kan altijd wel eten..heb altijd honger (suikerdip?). Moet ook veel eten anders voel ik me niet goed, ook drink ik heel erg veel omdat ik altijd dorst heb.
ben ooit getest op suikerziekte maar volgens de ha had ik het niet.

Nu ik zwanger ben van de tweeling heb ik wel minder trek omdat ik een vol gevoel door de baby's heb en heb plotseling wat gezondere cravings.

Vind het opzich wel prettig dat iemand naar mijn voeding gaat kijken.
Wat je zegt klinkt bekend. Ik voor mezelf vat dat op als een pre diabetische reactie op suikers/kh. Dus was ook niet verbaasd over mijn uitslag. Wel teleurgesteld. Had gehoopt dat afvallen misschien genoeg zou hebben geholpen. -O-

We gaan hetzelfde traject in in elk geval.

En wat k*t van je werk weer....
Kwak
pi_143339871
Oh en stickers all around *O*
Kwak
pi_143340155
Oh en nu had ik de vk die ik ook had bij mijn intake en zij is tof O+ ik hoop nu al lichtelijk dat zij dienst heeft als ik mag gaan werpen :P
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:44:48 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_143340212
Ik heb 1 van de 4 verloskundiges nog steeds niet gezien en die ga ik ook niet te zien krijgen voor ik minimaal 35 weken ben :') Zul je zien he... :')
Oh en de VK die mijn vroege echo's heeft gedaan is ook zwangert zag ik gisteren :D
disclaimer
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:45:26 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_143340240
omg henka is een ananas ;( ik schrik altijd van die ticker jonge!
disclaimer
pi_143340278
anananananassen hebben stekels :'(

Ik heb er ook nog maar 3 van de 5 ontmoet nu :') ben benieuwd wie ik de volgende keer weer krijg. Vind de foto van de opperVK er ook wel vertrouwenwekkend uitzien.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:53:46 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_143340539
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:46 schreef Crumpette het volgende:
anananananassen hebben stekels :'(

Ik heb er ook nog maar 3 van de 5 ontmoet nu :') ben benieuwd wie ik de volgende keer weer krijg. Vind de foto van de opperVK er ook wel vertrouwenwekkend uitzien.
Hebben jullie een eindbaasverloskundige? :D
Op onze praktijk zat een ouwe rot (40 jaar in het vak) maar die is net voor mijn eerste controle met pensioen gegaan. Nu zijn het allemaal jonge meiden, en eentje die ongeveer 15 jaar in het vak zit.
Maar goed, ik heb nog een controle of zeven te gaan hopelijk, dus dat loopt dan wel los :D
(de laatste zes weken van je zwangerschap heb je evenveel controles als in de zes maanden er voor :'))
disclaimer
pi_143340604
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 14:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hebben jullie een eindbaasverloskundige? :D
Op onze praktijk zat een ouwe rot (40 jaar in het vak) maar die is net voor mijn eerste controle met pensioen gegaan. Nu zijn het allemaal jonge meiden, en eentje die ongeveer 15 jaar in het vak zit.
Maar goed, ik heb nog een controle of zeven te gaan hopelijk, dus dat loopt dan wel los :D
(de laatste zes weken van je zwangerschap heb je evenveel controles als in de zes maanden er voor :'))
ja de oprichtster van de praktijk, die heeft minstens 20 jaar over alle andere vk's :D, die is wel de opperVK geloof ik.
pi_143340636
Auw een ananas!

Bij mij maar drie die ik allemaal gezien heb, vertrouw ze wel maar er is er eentje die ik echt heel veel fijner/aardiger vind dan de rest. Maargoed, aardig is niet het belangrijkste :P
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:57:19 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_143340683
Nee, maar het is wel fijn als je ze vertrouwt en je een beetje op je gemak voelt denk ik :Y

edit: oh ja, dat stond er al, le-zen :')
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')