Even snel alles gescand (ben nog paar uurtjes aan het werk) maar herkenbaar idd. Hier had ik voor de geboorte van E. ook PCOS (wel natuurlijk zwanger geworden, nog heel snel ook) en na de bevalling was er níks meer van te zien! Nu bij nr 2 ook gemakkelijk zwanger geworden (3 mnd) dus PCOS kan idd ook gewoon 'verdwijnen'. Bizar is dat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:04 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja das waar idd, en PCOS kun je zelfs ook krijgen van overgewicht. Dat was bij mij echter nooit het geval, ik heb het al sinds menstruatie nr 1. Ik heb eigenlijk relatief weinig symptomen, gelukkig. t schijnt ook dat zwangerschap PCOS kan oplossen, of "genezen" oid, omdat je hormonen zo'n oplawaai krijgen. Veel vrouwen met PCOS die zwanger worden via IVF oid, krijgen de tweede spontaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Zoë23 op 12-08-2014 16:27:01 ]
Je gaatquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:32 schreef geppie het volgende:
Goeiemiddag!
Wat leuk NTS van elke smaak één![]()
Balen Zoë van je suiker en mss nog wel iets meer van die werkgever! Zeker in je vakantie wil je er toch helemaal niet mee bezig te zijn?!
Gisteren bij de vk geweest, die vond me ook erg kortademig en adviseerde me om toch even langs de huisarts te gaan. Ik ga echt zelden en als ik dan moet...zijn ze met vakantiede vervanger is zo'n antroposofische geitenwollensokkenjosti, die zegt toch overal op dat het vanzelf overgaat. Dus ik heb helemaal geen zin om überhaupt een afspraak te maken
Wat je zegt klinkt bekend. Ik voor mezelf vat dat op als een pre diabetische reactie op suikers/kh. Dus was ook niet verbaasd over mijn uitslag. Wel teleurgesteld. Had gehoopt dat afvallen misschien genoeg zou hebben geholpen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:59 schreef Zoë23 het volgende:
Razz wow dat is hoog
Risu!!
Kwakz0r
Nuchter 4,7 en na de test was het volgens hem 'iets' te hoog. Maar volgens protocol moeten ze dit opstarten ook ivm de tweeling. Ze willen geen grote tweelingbabys ivm meer kans op complicaties. Logisch natuurlijk.
Dus ik moet naar de internist & diëtist.
Nou, ik at niet zo gezond. Ben 'vroeger' wel stevig geweest. Komt ook wel voor in mijn familie (mijn vaders kant heeft overgewicht/obesitas) kreeg toen zo vaak commentaar omdat ik de enige 'stevige' in ons gezin was dat ik toen ben afgevallen. (mijn vader was bodybuilder en bodyguard dus heeft altijd veel gesport omdat hij gezonder wilde leven. Dat projecteerden ze ook wel op ons: pas op met wat je eet want.. Nouja en toen was ik dus stevig.. Niet zo fijn voor je zelfvertrouwen)
Er is denk ik geen goede balans in mijn voeding want ik kan altijd wel eten..heb altijd honger (suikerdip?). Moet ook veel eten anders voel ik me niet goed, ook drink ik heel erg veel omdat ik altijd dorst heb.
ben ooit getest op suikerziekte maar volgens de ha had ik het niet.
Nu ik zwanger ben van de tweeling heb ik wel minder trek omdat ik een vol gevoel door de baby's heb en heb plotseling wat gezondere cravings.
Vind het opzich wel prettig dat iemand naar mijn voeding gaat kijken.
Hebben jullie een eindbaasverloskundige?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:46 schreef Crumpette het volgende:
anananananassen hebben stekels![]()
Ik heb er ook nog maar 3 van de 5 ontmoet nuben benieuwd wie ik de volgende keer weer krijg. Vind de foto van de opperVK er ook wel vertrouwenwekkend uitzien.
ja de oprichtster van de praktijk, die heeft minstens 20 jaar over alle andere vk'squote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hebben jullie een eindbaasverloskundige?
Op onze praktijk zat een ouwe rot (40 jaar in het vak) maar die is net voor mijn eerste controle met pensioen gegaan. Nu zijn het allemaal jonge meiden, en eentje die ongeveer 15 jaar in het vak zit.
Maar goed, ik heb nog een controle of zeven te gaan hopelijk, dus dat loopt dan wel los
(de laatste zes weken van je zwangerschap heb je evenveel controles als in de zes maanden er voor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |