Zo sleeën op je billen ja?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
Oh dat is schrikken kwak!gelukkig heeft ie niks!
Hier ben ik juist de traproetsjer
nee, ik ga nooit op mijn kont, ik ga altijd head firstquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Zo sleeën op je billen ja?
Ik val ook weleens maar meestal vanaf bijna beneden en dan voorover met veel drama. Laatst wel op mn kont van de portiektrap
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:09 schreef Zoë23 het volgende:
Goeiemorgen! Zal thuis bijlezen ben net klaar bij de gyn.
Bruinverlies was.niet erg maar ik heb dus wel zwangerschapsdiabetes.. Niet verwacht
Hahah, zitten wij bij dezelfde cursus?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:42 schreef Hilmo het volgende:
Jeetje, wat een bericht ineens, Cygne!![]()
Ego: nauwelijks geslapen door tropische onweer- en regenbuien vannacht. Bleek heel plaatselijk, op internet lees ik er nauwelijks wat over.
De werkdag gister ging wel goed, maar ik was wel kapot om 15.00 toen ik vrij was. Vandaag weer een poging, aftellen geblazen, hierna nog maar 4 werkdagen.
Gister voor het eerst cursus gehad. Wat geweldig leuk! Ben nu weer flink wat wijzer geworden, vooral van de andere dames, dat badbevalling in ons ziekenhuis wél mogelijk is en huren hoeft niet zoveel meer te kosten dan ongeveer 50 euro. Alleen maar voordelen zei de cursusleidster; minder kans op inknippen, ontsluiting gaat sneller, minder pijn. (al kan het medisch gezien soms niet, maar als het wel kan..) Ik ben omDus dat ga ik onderzoeken. Ook dat met zo'n TENS ding, kan je gewoon zelf regelen. Ook maar onderzoeken. Ik ben het meest ver van het groepje, allemaal eerste kindje, allemaal rond de 25/30 jaar oud ongeveer, paar uit mijn verloskundigepraktijk. Vind het ook echt super gezellig. Bekkenbodem hebben we getraind en toen zag de cursusleidster mijn buik bewegen door de baby hahahha, ja dat is nu soms echt enorm opvallend
Oeh en vandaag komt het bevalbed. Het komt inderdaad (zoals iemand hier al aanraadde) in de woonkamer in de hoek, dus enigszins bij de tvMijn man zo, vind je zo'n bevalbed meer confronterend dan je eigen buik, ik zo eeh jaa.
Balen Zoë. Wat is bij jou nu het plan van aanpak? En wat waren je waardes?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:09 schreef Zoë23 het volgende:
Goeiemorgen! Zal thuis bijlezen ben net klaar bij de gyn.
Bruinverlies was.niet erg maar ik heb dus wel zwangerschapsdiabetes.. Niet verwacht
Helemaal geen bevestiging? Ook niet van je zorgverzekering? Indien dat laatste ook niet het geval is zou ik wel even bellen voor de zekerheidquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:49 schreef Crumpette het volgende:
ohja nee zo hoog is ons bed toch wel bijna.. is zo hoog als mijn been lang is ongeveer. nah ik merk het wel als ik een kraam op intake krijg![]()
Had ik inmiddels niet wat van de kraamzorg moeten horen eigenlijk? Heb me wel ingeschreven, maar nog geen bevestiging, niks..
Ja SQik geloof dat ik diabetes in mijn hoofd ook onbewust toch koppel aan rondheid. En dan dus nu ook aan een hoger uitgangsgewicht oid. Maar dat is heul niet zo
fout, crumpette!
Nah wel een beetje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:49 schreef Crumpette het volgende:
ohja nee zo hoog is ons bed toch wel bijna.. is zo hoog als mijn been lang is ongeveer. nah ik merk het wel als ik een kraam op intake krijg![]()
Had ik inmiddels niet wat van de kraamzorg moeten horen eigenlijk? Heb me wel ingeschreven, maar nog geen bevestiging, niks..
Ja SQik geloof dat ik diabetes in mijn hoofd ook onbewust toch koppel aan rondheid. En dan dus nu ook aan een hoger uitgangsgewicht oid. Maar dat is heul niet zo
fout, crumpette!
nee nog niks! ik zal er eens achteraanbellen idd...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Helemaal geen bevestiging? Ook niet van je zorgverzekering? Indien dat laatste ook niet het geval is zou ik wel even bellen voor de zekerheid
Mij hebben ze overigens pas rond week 28 gecontacteerd voor de intake, dus dat kan nog even duren.
Oh en je bed moet 70 centimeter minimaal zijn
En geeft niksIk denk, ik haal het maar even aan
PCOS hangt ook vaak samen met overgewicht toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:58 schreef Crumpette het volgende:
[..]
nee nog niks! ik zal er eens achteraanbellen idd...
Kwak: ohja dat klinkt wel logisch. Sommige dames met PCOS zijn ook insulineongevoeligstraks krijg ik het ook nog!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:01 schreef Risu het volgende:
Superslecht geslapen vannacht. Werd ineens heel misselijk na het lezen van Cygnes berichtje. Ik trek het me blijkbaar erg aan. En ook een beetje bang voor termijnecho donderdag nou. Vandaag maar rustig aan doen.![]()
Zwangerschapsdiabetes had ik bij Zoë ook niet verwacht, maar niet vanwege dik of niet. (Superdunne neef van mij heeft ook diabetes) Ik heb helemaal geen typische diabetisch klachten gelezen bij haar. Maar ik snap nou ook wel dat het in de zwangerschap gewoon anders is.
ja das waar idd, en PCOS kun je zelfs ook krijgen van overgewicht. Dat was bij mij echter nooit het geval, ik heb het al sinds menstruatie nr 1. Ik heb eigenlijk relatief weinig symptomen, gelukkig. t schijnt ook dat zwangerschap PCOS kan oplossen, of "genezen" oid, omdat je hormonen zo'n oplawaai krijgen. Veel vrouwen met PCOS die zwanger worden via IVF oid, krijgen de tweede spontaanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
PCOS hangt ook vaak samen met overgewicht toch?
Ik weet niet of oorzaak en gevolg daarbij dan door elkaar lopen. Ik zou me maar niet druk maken voorlopig, je merkt het vanzelf...
Ik ben nu 31.2 en heb ook nog niets gehoord. (Ja, een bevestigingsbrief met 14 weken)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:49 schreef Crumpette het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |