Je hebt wel een beauty gebakkenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:46 schreef Amsel het volgende:
[..]
De naam bedoel je? Alleen via DM of PM. Al weet ik niet wanneer ik kan reageren maar er zitten hier aardig wat Facebook-vriendjes van me die het ook wel mogen doorberichten, wil het alleen niet op het forum hebben, ook niet met puntjes enzo
Ik wil wel n pmmetje...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:46 schreef Amsel het volgende:
[..]
De naam bedoel je? Alleen via DM of PM. Al weet ik niet wanneer ik kan reageren maar er zitten hier aardig wat Facebook-vriendjes van me die het ook wel mogen doorberichten, wil het alleen niet op het forum hebben, ook niet met puntjes enzo
Erop terugkijkend vond ik de eerste 8 cm echt goed te doen. Daarna was het niet leuk meer. En ik vond persen heel erg eng. Maar het was een bevalling volgens het boekje en die gevoelens ebben weg. Ik weet nog dat ik ze had, maar kan ze niet meer terug-voelen. Het was gewoon een goede bevalling, afgesloten met een warme plas op m'n buikquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow Amsel, dat klinkt als de perfecte bevalling. Heb je het zelf ook zo ervaren?
gewicht, apgar score, aantal tenen, etcquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:46 schreef Amsel het volgende:
[..]
Om het extra dubbel blond te maken: de ANWB kwam en startte met een keer sleutel omdraaien mijn autoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:46 schreef Radyhyn het volgende:
Kwak, je mag best een keertje blond zijn hoor.. maar niet te vaak hé
Wat leuk vanavond plannen maken voor de babyshower!
3075gr, 9/10/10, 10quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewicht, apgar score, aantal tenen, etc
potverdorie, echt alles volgens het boekjequote:
Nou ik ben even gaan bekomen van alle drukte om me heen na het vertellen aan alle vrienden en familie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:32 schreef Radyhyn het volgende:
Fijn van de goede controles Soesa, Helio en Crump!
Crump kunnen we toasten met onze suiker-cocktails!![]()
En morgen succes bij de fysio!
Geppie morgen hopelijk meer succes bij de HA.
Danaa spannend de nekplooi morgen, hoe gaat het verder met je? Druk geweest met leuke dingen hoop ik
Soesa is een kraamhotel niet iets voor jullie?
En ik krijg spontaan trek in ananas en aambeien .. aardbeien![]()
Trisomieën! Fijn!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:20 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nou ik ben even gaan bekomen van alle drukte om me heen na het vertellen aan alle vrienden en familie.
In ene is mijn kindje ook 'deel' van hun leven. ZIj hebben al bedacht dat zij kunnen oppassen oid. Het voel(t)(de) alsof alles al bepaald is. Maar HEE, ik moet dat kind er nog uitpersen en leren kennen.
Vandaag hebben we een geweldige echo gehad met super scores voor de 3 'jeweetwel' (Naampje kwijt)
Goed om te horen dat dat wegtrekt. Op het moment vind ik het allemaal erg veel en emotioneel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Trisomieën! Fijn!
En dat ebt wel weer weg hoor, dat is even het enthousiasme van het moment
Je krijgt een oproep om langs de UWV arts te gaan(hij gaat een beoordeling doen). Je krijgt gewoon je loon via je werkgever zoals gewoonlijk. (tenzij je hebt aangegeven je uitkering rechtstreeks via het UWV te willen ontvangen)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Werkvraagje: Ik kreeg een brief van het UWV dat mijn werkgever op 11 augustus de WAZO uitkering heeft aangevraagd met ingang van 18 augustus en dat ik binnen 8 weken te horen krijg wat ze hierin gaan beslissen.
Kan het dan zijn dat ik pas over 8 weken weer salaris krijg? Of regelt het UWV dit met mijn werkgever?
Ik ben zo'n dummy met dit soort dingen.
Huh? Ik heb vorige keer geen oproep gekregen om langs de UWV arts te gaan? Is dat niet alleen bij een (gedeeltelijke) ziekmelding?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:12 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Je krijgt een oproep om langs de UWV arts te gaan. Je krijgt gewoon je loon via je werkgever zoals gewoonlijk. (tenzij je hebt aangegeven je uitkering rechtstreeks via het UWV te willen ontvangen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |