zie precies dat. en geboortekaartje doen we lekker nog steeds nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:43 schreef AwayTL het volgende:
Vind het eerste pakje ook niet zo belangrijk. Geboortekaartje ga ik zelf maken en de vorige keer had vriend alleen aanmerkingen over dat er te weinig tekst op stond.
Het eerste pakje bij V was binnen een uur alweer uit trouwens. Was vies, weet alleen zo niet meer waarvan. Alles was ook te groot, dus het zag er sowieso niet uit eigenlijk
Wij hadden zoiets (onze originele kan ik niet meer in de collectie vinden), van de prenatal pure collection. Heel zacht stofje en idd niet zo heel druk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sorry, maar zoiets vind ik dus al veel te druk.. Maar goed, ik heb nog even!
Naam waren we ineens zo uit, en toen rolde er ook nog een tweede naam achteraan voor we er erg in hadden. Ik ben erg blij met de namen.. Maar inderdaad, voor een meisje had ik wel twintig namen geweten.
Ja, zoiets vind ik wel mooi, maar broekpakjes heb ik nu wel, en broekjes ook, maar shirtjes/truitjes voor bij die broekjes blijken toch een beetje een probleem. Morgen ga ik het internet onveilig maken met alle gekregen linkjes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:49 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wij hadden zoiets (onze originele kan ik niet meer in de collectie vinden), van de prenatal pure collection. Heel zacht stofje en idd niet zo heel druk.
http://www.prenatal.nl/sh(...)vVisit=true&id=98650
Deze vind ik ook leuk (tweede pakje was in dit thema maar dan ook als jumpsuit)
http://www.prenatal.nl/sh(...)&prevVisit=&id=90439
Die ik je toen gestuurd heb toevallig?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:52 schreef Kyara het volgende:
1e pakje was hier een shirtje met zijn naam erop. Was wel leuk voor de 1e foto's. Voor de meiden hadden we die ook maar dat werd uiteindelijk een gekregen Nijntje romper in maat 44
En Draakje krijgt een broertje zie ik! Superleuk NTS!
Jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:24 schreef Twinkle20 het volgende:
Die ik je toen gestuurd heb toevallig?
Ik had (en heb) veel effen broekjes (van die heel simpele maar fijne van simply colors bijvoorbeeld) en dan een shirtje met print. Broekjes voor jongens zijn toch niet zo spannend meestal, terwijl er weinig effen/ rustige shirts te vinden zijn. Ik had veel van de Hema en prenatal. Destijds was ik nog niet zo thuis in de online shopwereldquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, zoiets vind ik wel mooi, maar broekpakjes heb ik nu wel, en broekjes ook, maar shirtjes/truitjes voor bij die broekjes blijken toch een beetje een probleem. Morgen ga ik het internet onveilig maken met alle gekregen linkjes..
Baard komt net heel trots een zelfgemaakte wolkenwandplank zien voor op de babykamer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |